Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2778
Husker at jeg i 2009 fant et album(eminem) som dreiet som det em rappet om mellom slim shady ep og marshall mathers ep..mye space sanger..hard rap om stoff og punchlines..noen som har en ide om hva mixtapen eller hva albumet heter?
Finner det ikke..

Sitat av dronepungen Vis innlegg
Husker at jeg i 2009 fant et album(eminem) som dreiet som det em rappet om mellom slim shady ep og marshall mathers ep..mye space sanger..hard rap om stoff og punchlines..noen som har en ide om hva mixtapen eller hva albumet heter?
Finner det ikke..
Vis hele sitatet...
Og sangene ligger ikke på youtube eller spotify.
Sist endret av eyecandy654; 24. april 2015 kl. 22:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
The Freestyle Show kanskje?
Nope, var akkurat som en hel plate med fyll fra hva de ikke fikk plass til mellom de to cdene,skikkelig studio produksjon..kanskje jeg må laste ned hele katalogen til em for å få tak i det.
Ettersom det er en mixtape du ser etter. Så tipper jeg det er Eminem (DJ Green lantern) - Shady Records Presents Shade 45 - Sirius Bizness fra 2005?
Er det sanger som disse? https://www.youtube.com/watch?v=wxLf557Eq2I
Søk på unreleased eminem songs på youtube, burde komme opp masse fett!
Ohh. Da er det DJ Haze and DJ Capcom - Eminem - Before The Relapse - Bootleg fra 2008.
Er fortsatt ingen av disse.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sikker på at det ikke er The Slim Shady EP du snakker om? Du sa Slim Shady EP i tittelen, men du sa også Marshall Mathers EP, så antar du mente LP. EP kom teknisk sett før LP, men...

Jeg kan en del om Eminem, var skikkelig fanboy når jeg var 15-16, og såvidt jeg vet er det ikke released noe mellom de to som Eminem satt sammen selv.

Hvor mange sanger ca.? Noen av sangtitlene du husker? Sikker på at det er Eminem og ikke noen som Ligner?
Sitat av Choobe Vis innlegg
Sikker på at det ikke er The Slim Shady EP du snakker om? Du sa Slim Shady EP i tittelen, men du sa også Marshall Mathers EP, så antar du mente LP. EP kom teknisk sett før LP, men...

Jeg kan en del om Eminem, var skikkelig fanboy når jeg var 15-16, og såvidt jeg vet er det ikke released noe mellom de to som Eminem satt sammen selv.

Hvor mange sanger ca.? Noen av sangtitlene du husker? Sikker på at det er Eminem og ikke noen som Ligner?
Vis hele sitatet...
Jeg vet hva jeg snakker om og jeg har spesifisert tydelig hva jeg spør om.
Husker dessverre ingen titler men den ene sangen dreiet som at han mest sannsynlig kom til å dø av overdose og litt om romvesener.
Lastet ned disse låtene rett før relapse kom ut.
Stilmessig så er det eminem 1998-2000.
Sist endret av eyecandy654; 25. april 2015 kl. 17:17.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Fucking Crazy (fanmade)? Det er ikke D12 - Devils Night albumet da? Eller Infinite (som kom før Slim Shady EP på ett annet label)? Ettersom du sa 2009 er det vel heller ikke Bad Meets Evil - Hell: The Sequel...

Straight From the Lab?

Det er høyst sannsynlig at det er ett fanmade album med remikser eller bare "underground" sangene hans.

Vet du mer kontekst på den romvesen/dø av overdose sangen? Sint? Glad?
Sangen jeg refererer til er vel like mørk som denne,med en veldig enkel beat.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Jeg vet ikke, eneste sangen med drugs og aliens som er såpass "happy" er Drug Ballad fra Marshall Mathers LP.

("Looking for life on this planet, sir, no sign of it/ I'm going to a pretty place now, where the flowers grow, I'll be back in an hour or so.")

Du får si ifra hvis du finner ut hvilket album det var, for nå ble jeg nysgjerrig.
Dette er garantert en bootleg, og kommer til å være vanskelig (for ikke å si umulig) å oppspore. Låta om dop og romvesener er i alle fall Any Man.
Any man er det ikke,har hørt mye på rawkus.
Finner jeg det jeg leter etter så legger jeg ut fasiten.
Takk for all hjelp peeps.
Du får se om du finner det på datpiff
Kan det være noen av disse? Tylenol island, demon inside, 'till hell freezes over?