Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1159
I helgen kjøpte jeg 2 stk 20mg 2c-b i pulverform i kapsler.

I den ene kapselen var det en god mengde hvitt pulver, mens i den andre ligger det ca 60% mindre pulver og er mer brunaktig. Jeg brukte den ene med hvitt pulver og den fungerte svært godt.

Jeg lurer på om den andre vil fungere like godt og om eventuell årsak på hvorfor pulveret ser slik ut. Jeg spurte han som solgte det og han fortalte meg det ikke var noe problem, men vil gjerne høre her og om noen har noen lignende erfaringer.
Det skal være hvitaktig, men jeg har to batcher her hjemme med forskjellig farge. Den ene er veldig lys hvit-beige, den andre er brukaktig. Det brunaktige er også mye mer klumpete i konsistens (pulveret klumper seg sammen), der det andre er helt finaktig pulver som ikke klumper. De fungerer helt likt, både med tanke på mengde (vekt altå, det brune veier litt mer) og virking/bivirkning. Jeg har fått høre at det kan få slik misfarging og rar konsistens om det blir oppbevart feil (for varmt og fuktig spesielt).


Kom gjerne med en tilbakemelding når du har fått prøvd den siste kapselen!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Prøvde brun 2c-b i kapsler for en liten måned siden, pulveret klumpet seg lett og svidde i nesa, akkurat slik det hvite og fine pulveret jeg har tatt tidligere har gjort. De fungerte likedan på meg.