Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 3594
Heisann, medfreaks!

Som mange av dere har fått med dere så vil ranked games bli meget annerledes fremover
(mer kan leses her), og jeg leter da etter en gjeng med freaks å spille ranked med.

Vi er for øyeblikket 3 aktive medlemmer, men vi søker flere og tar bare inn folk som er aktive!

Når det kommer til eloen du har for øyeblikket så har det egentlig ikke så mye å si, så lenge du klarer å spille rollen du får! Det vil altså si at alle som vil inn må spille med oss i tryouts.

Er du interessert?
Søk da vel!

Kode

Summoner name: Exhausti
Top elo:1546
Rolle(r) du mainer:ADC, Mid, Top
Champs du mainer i forskjellige roller: ADC = Draven, Vayne, Ezreal, Graves. Mid = Twisted Fate, Morgana, Ryze, Lux. Top = Singed, Olaf, Cho'Gath
Ekstra info om deg selv:Hadde gold rating i 3v3 i season 2, var også med i ett 5v5 lag i season 2.
Summoner name: Wintertoes
Top elo: 1230
Roller jeg mainer: Mid, Top, Jungle
Champs jeg mainer:
Mid: Diana, Evelynn, Vladimir, Zed, Lux.
Top: Zed, Olaf, Jax, Shen, Darius
Jungle: Lee sin, Maokai, Cho'Gath
Extra info: Er kul
Summoner: B4ttlecry
Top elo: 1550ish i soloq, 1750ish i 3v3, var Plat.
Lanes: jungle/top. botlane hvis jeg er duo.
Spiller den champen vi trenger/en som counterer den jeg er på lane mot.
Jungle: ashe or afk, he-he-he-he
Sist endret av AirBlaster; 16. januar 2013 kl. 17:36.
Summoner name: Bmariuz
Top elo: 1550 paa EU West, 1923 paa EU North/East
Roller jeg mainer: Top og Mid
Champs jeg mainer top: Irelia, Jax, Cho'gath, Yorick og Jayce
Champs jeg mainer mid: Ryze, Kata, Cassio, Lux og Akali.
Extra info: Spiller ikke veldig mye for tiden. Jeg spiller og fra USA med 120 konstant i ping. Har begynt aa venne meg til det men er fortsatt litt uvandt. Har spilt LoL i ca 1,5 aar naa. Hadde gull i S1, Platinum og gull i S2. Spilte mye paa EU North men har begynt aa spille paa EU West fordi det virker mer competetive. Counterpicks driter jeg i da jeg ikke foler det har mye aa si paa 1500-1700 elo. Experience>all.
Sist endret av Bmariuz; 16. januar 2013 kl. 17:45.
Summoner name: Kongorisdead
Top elo: 1699 i Sesong 2, skal begynne å spille ranked igjen nå.
Rolle(r) du mainer; Jungler, Mid. Er ok top og som support og. ADC er uten tvil rollen jeg har spillt minst.
Champs du mainer i forskjellige roller: Jungler = Maokai, Udyr, Shen, Nautilus, Alistair. Liker og shyvana og nocturne men har ikke hatt så stor suksess. Mid = Morgana, Cassiopeia, Ahri, Karthus, Le blanc, Gragas, Kassadin. Top = Gangplank, Irelia, Jax, Shen sikkert, renekton ++.
Ekstra info om deg selv: Gold i soloqueue i sesong 2. Spilt på ranked 5v5 lag tidligere. 21 år, gutt, student.

Hvis dere finner ut at dere vil ha meg til å prøvespille så vil jeg gjerne vite først sånn ca hvor gamle dere er. Ønsker ikke å spille med folk på 13, ikke for å være frekk men folk er forskjellig

Edit: http://www.lolking.net/summoner/euw/...4#ranked-stats
Sist endret av bjørnar; 16. januar 2013 kl. 18:44.
Summoner name: Azx1x
Top elo: 1000 ellerno. (Er ikke dårlig egentlig)
Roller: I ranked spiller jeg så og si bare support siden jeg er best til det. Kan også: Mid og top.
Champions jeg mainer:
Mid: Lux, Ahri, Malzahar, Veigar, Zed.
Top: Volibear, Dr.Mundo, Zed.
Support: Taric, Lux, Zilean, Soraka, Sona, Volibear, Teemo.
Ekstra info: Silver i S2. Har Honorable opponent badge. Har et 3v3 lag med kompiser.
Summoner name: Cheii
Top elo:1744 s2
Rolle(r) du mainer: Jungle og Top
Champs du mainer i forskjellige roller: Maokai i jungle, ingen spesefik topp.
Ekstra info om deg selv: Stronk
Sitat av Zetta Vis innlegg
Support: Teemo.
Vis hele sitatet...
Som support Teemo, står du bare helt stille i busken hele gamet som ward?
Haha, reagerte på det samme selv. Prøv support Garen, ingen er bedre til å campe busken enn han ;D
All in!
Trådstarter
Hvis dere finner ut at dere vil ha meg til å prøvespille så vil jeg gjerne vite først sånn ca hvor gamle dere er. Ønsker ikke å spille med folk på 13, ikke for å være frekk men folk er forskjellig


Selv er jeg 17 år.
Kommer til å legge til de fleste senere ikveld/eventuelt imorgen også får vi se hva dere er gode til!
Sitat av k1eth Vis innlegg
Som support Teemo, står du bare helt stille i busken hele gamet som ward?
Vis hele sitatet...
Nei teemo er en ganske fin support han. Ihvertfall mid game. Så har man jo soppene hans som fint warder og slower.
Har testet ut en runde med Dr.Mundo support, og det funket fett
All in!
Trådstarter
Da var alle som har skrevet her lagt til.
Får se om vi får til å spille noen runder imorgen!
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Summoner name: PhantomBastard [EUNE, skal bytte til EUW]
Top elo: 1443 (s2) - 1300~ (s3)
Roller jeg mainer: Top, Mid, AD, Jungle
Champs jeg mainer:
Mid: Cassiopeia, Lux, Evelynn, Kha'Zix
Top: Singed, Cho'Gath
Jungle: Cho'Gath, Skarner, Dr. Mundo, Kha'Zix
AD: Ezreal, Graves, Caitlyn, Miss Fortune, Kog'Maw.

Extra info: Er 22, spiller for det meste med venner, ikke noe seriøst egentlig (selv ranked), men er relativt aktiv og konkurranseinstinktet kicker inn ganske så ofte. Pleier å slappe av med en ARAM Har generell god forståelse av spillet, fått høre av flere at jeg har veldig gode "mechanical skills", holder meg ganske så oppdatert.
Sist endret av M72; 16. januar 2013 kl. 23:13.
All in!
Trådstarter
Sitat av M72 Vis innlegg
Summoner name: PhantomBastard [EUNE, skal bytte til EUW]
Top elo: 1443 (s2) - 1300~ (s3)
Roller jeg mainer: Top, Mid, AD, Jungle
Champs jeg mainer:
Mid: Cassiopeia, Lux, Evelynn, Kha'Zix
Top: Singed, Cho'Gath
Jungle: Cho'Gath, Skarner, Dr. Mundo, Kha'Zix
AD: Ezreal, Graves, Caitlyn, Miss Fortune, Kog'Maw.

Extra info: Er 22, spiller for det meste med venner, ikke noe seriøst egentlig (selv ranked), men er relativt aktiv og konkurranseinstinktet kicker inn ganske så ofte. Pleier å slappe av med en ARAM Har generell god forståelse av spillet, fått høre av flere at jeg har veldig gode "mechanical skills", holder meg ganske så oppdatert.
Vis hele sitatet...
Du får nesten bare si ifra når du har byttet over til EUW isåfall!
Jeg er 9 år, men jeg håper på at jeg har tilstrekkelig med norsk kunnskaper og er moden nok sett bort ifra alder for å tillfredstille ditt behov om en rolle i deres ranked lag. jeg ser frem til å spille med deg.
All in!
Trådstarter
Fint om folk gidder å legge meg til på skype, markusl1_ml.

Sånn at jeg får lagt alle inn i en samlet Skype gruppe sånn at vi kan planlegge litt.
vet ikke om dere trenger flere, but here it goes
Summoner name: zupp14 ( er ikke 14 år, just randome )
Top elo: spiller nesten ikke ranked
Roller jeg mainer: jungle, adcarry,
Champs jeg mainer: graves, noctourne, swain, renekton, cait, sona, olaf, noen flere til
går mest mid med swain
Jungle: nocturne, skarner

Champs jeg mainer: graves, noctourne, swain, renekton, cait, sona, olaf, noen flere til

så feil, det er ikke champsa jeg mainer det er champsa jeg spiller mest, sorry :P
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Ikke for å stjele tråden:

Noen folk som er opp for casual gaming en runde imellom? (ikke ranked, er selv bare i level 23, og leter etter noen som liker litt casual LoL)

Add meg, "SirBillyMays"
Du er lagdt til min gode venn, Echodius
Summoner name: Warlord414
Top elo:1267
Roller jeg mainer: Top, Jungler
Top: Dr. Mundo, Olaf, Lee Sin, Malphite og Nocturn Jungler: Lee Sin og Nocturn

Extra info: Har spilt siden tidlig season 2. Er atm midt i elo hell. Kan spille hvor som helst, rollene ovenfor er de jeg liker best. Vis det er noen ønskede champs jeg skal spille, kan jeg bli god med de ganske fort.
Er med i et ranked team 3v3: 1373 elo.
Summoner name: Nayroun
S3 Top Elo: 1450 elns
Roller jeg mainer: Everywhere. Reason:
Har ca 90 champs å velge mellom, og jeg har spilt LoL ganske lenge nå. Så jeg vil si at jeg har erfaring men garanterer ingen godmode every game. In case thats what you expected.

Hadde gold i 3v3 team ranked season 2. Nå er jeg stuck i det som folk kaller elo hell. Opp til ca 1400, ned til 1200, opp til 1400 også ned igjen.. all the time.
Btw får ikke til å spille før på lørdag eller noe, jeg har bestilt deler til PC fra dustinhome som er underveis nå. (Håper jeg) Og jeg skal bygge selv. Take contact if interested, spiller seriøst.

Born in 95
Sist endret av Nayroun; 17. januar 2013 kl. 21:36.
Summoner name: baadpyro
Top elo: 1350
Roller jeg bruker mest: Kassadin, mid Fiddle, mid , og Zed top.. og andre main champs som darius, yi, og xin

Har spilt snart rundt et halvt år nå. Er best som mage mid, og heilt ok top.

96er
Rytmesnekker
Summoner name: Niilas
Top Elo: 1604 s2, s3 er ikke noe å skryte av enda
Roller: Support og mid.
Champions jeg mainer: Lulu, Leona, Nunu, Sona, Anivia.
Kan stort sett spille hva som helst, men det går da best som support eller mid.
96modell
Sist endret av Niilas; 18. januar 2013 kl. 12:36.
Sitat av Nayroun Vis innlegg
[...] Nå er jeg stuck i det som folk kaller elo hell. [...]
Vis hele sitatet...
ELO hell er en myte Instillingen din betyr ALT.
Sitat av bjørnar Vis innlegg
ELO hell er en myte Instillingen din betyr ALT.
Vis hele sitatet...
100% riktig
Summoner name: Bitsjfakkyo
Top elo:1181
Rolle(r) du mainer: ADC, Mid, Jungle
ADC = Ezrael, Graves, Vayne, Corki.
Mid = Katarina, Cassiopeia, Fizz, Galio, Gragas, Morgana, Kassadin, Talon.
Jungle = Udyr, Mundo, Lee sin, Amumu, Jax.
Ekstra info om deg selv: Spilt veldig mye Dota2, men gamer LoL fordi det ikke ble noe 5on5 team i Dota2. Anyway, skilla player. Flink å farme og ganke, og har map awareness.
Når starter tryouten i dag?
Summoner name: P4inMagn1s
Top elo: 1300, starta ihvertfall der fra s2.
Rolle(r) du mainer: Top, Jungel
Champs du mainer i forskjellige roller: Top : Yorick, Singed, Akali (op) , Elise, Irelia, Jax (op), Kha Zix, Olaf, Malph, Nidalee (AD), Pantheon, Shen, Vi, Wukong. Vil si meg relatvit god i alle de champsa. Jungel : Amumu <3, Maokai, Xin Zhao, Nocturne.
Ekstra info om deg selv: Spiller egentlig bare normal. Så har ikke mange ranked games. Ligger atm på 1148 etter 10 kamper. Elo Hell does not exist btw. 18 i februar btw.
Sist endret av Magnisx; 19. januar 2013 kl. 18:01.
Får henge meg på!
Summoner name: P4inLoke
Topp elo: 1208
Roller: Mainer support, kan også gå mid
Champs: Botlane: Sona, Leona, Taric, Lulu, Lux, Nunu, Alistar. Mid: Swain, Morgana, Ahri
Ekstra info: premade med Magnisx, spiller nesten hver kveld etter skolen, har 22/23 wins - losses. Liker å supporte, men går mid når jeg er lei
Summoner navn: Wintertoes
Top elo: 790
Roller: mainer support og adc.
Champs: Spiller support mundo, cleaver OP. Teemo som ward og adc + zilean adc(OP MED REVIVE).
Ekstra info: stuck i elohell, får allti feeders og sånn, + minst 1 dc hver game. ofte på det andre laget. liker forresten ikke 5v5 noe særlig, spiller mest 3v3 og catch the teemo.
Bruker denne tråden til og spørre om en liten ting hvis det er greit
Når man spiller ranked i LoL, kan man gjøre dette alene (uten et lag) og bli promotet oppover i leagues? Altså, blir man vurdert alene, eller blir du plassert etter hvordan laget ditt gjør det?
Sitat av k1eth Vis innlegg
Jeg er 9 år, men jeg håper på at jeg har tilstrekkelig med norsk kunnskaper og er moden nok sett bort ifra alder for å tillfredstille ditt behov om en rolle i deres ranked lag. jeg ser frem til å spille med deg.
Vis hele sitatet...
Du er jo like gammel som søstra mi jo... tiden går unna!
Sitat av Clavicle Vis innlegg
Bruker denne tråden til og spørre om en liten ting hvis det er greit
Når man spiller ranked i LoL, kan man gjøre dette alene (uten et lag) og bli promotet oppover i leagues? Altså, blir man vurdert alene, eller blir du plassert etter hvordan laget ditt gjør det?
Vis hele sitatet...
Lol er et teamgame, du går opp/ned i ELO når du vinner/taper.
Sitat av bjørnar Vis innlegg
Lol er et teamgame, du går opp/ned i ELO når du vinner/taper.
Vis hele sitatet...
Takk for svar, da holder jeg meg til starcraft
Sitat av Hassassin Vis innlegg
Summoner navn: Wintertoes
Top elo: 790
Roller: mainer support og adc.
Champs: Spiller support mundo, cleaver OP. Teemo som ward og adc + zilean adc(OP MED REVIVE).
Ekstra info: stuck i elohell, får allti feeders og sånn, + minst 1 dc hver game. ofte på det andre laget. liker forresten ikke 5v5 noe særlig, spiller mest 3v3 og catch the teemo.
Vis hele sitatet...
Når ble jeg 2 personer Hasser'n, Get a life bro. Tror du får prøve å stjele identiteten til noen andre..
Summoner name : Most Handsome EU
Top Elo : 1270 ellerno
Roller jeg mainer : Ad carry = Ezreal, miss fortune, draven.

Har spilt altfor lenge. Keen på noe seriøst.

Er på eu west.
Sitat av lolkeen Vis innlegg
Summoner name : Most Handsome EU
Top Elo : 1270 ellerno
Roller jeg mainer : Ad carry = Ezreal, miss fortune, draven.

Har spilt altfor lenge. Keen på noe seriøst.

Er på eu west.
Vis hele sitatet...
Tryouten er ferdig tror jeg.
Rytmesnekker
vil ha respons på hvordan tryouten gikk!
summoner name: Daantons
elo solo 5v5: 1700-1800 (s1) 1600+ (s2)
elo pre 5v5: 1500-1700 (s1)

erfaring:
- ca 1800 classic games
- ca 800 ranked matches
- main og main, har aldri samme rolle i to kamper på rad.
- mestrer alle roller og de samtlige champions, tilpasser meg bestandig etter behovet i laget og evt motstander laget.




add Daantons for ranked og classic games, er med på alt!
Summoner name: Sikyla
Top elo:1200
Rolle(r) du mainer: Support, ADC, Mid, Jungler, Top
Champs du mainer i forskjellige roller:
Support: Prior Lulu, Nami og Soraka (Jeg kan spille alle supportene)
ADC: Ezreal, Caitlyn og Kog'Maw
Mid: Orianna, Syndra, Elise og Ahri (og flere)
Jungler: Shaco og Lee Sin
Top: Yorick, Irelia, Darius og Jayce
PS! Jeg kan spille de fleste championsene jeg har, jeg lærte meg mange for og countre andre folk.

Ekstra info om deg selv: Jeg har spillt i ca. 1 år nå. Jeg går første åre midt i VGS. Jeg er en active spiller, og spiller spillet for gøy. Jeg vil gjenre ha et team hvor jeg kan starte og få bra elo med. Jeg er 16 men jeg fyller snart 17 år.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Okay, invaderer tråden litt igjen.

Har lyst til å få noen nye gamingmates på LoL, men som ikke er altfor pro.

Noen som joiner en premade match eller alternativt (om det blir nok folk) en custom 5v5 freak match?

Om det blir nok folk kan jo kanskje noen streame den også?

Send meg en PM, så legger jeg dere til.