Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1581
Halla , er det noen her som har vært i amsterdam i det siste , hvordan er situasjonen der nå og hvordan gikk det for dere. Fikk akkurat vaksine dose nr 2 idag, er det noe karantene plikt/karantenehotell ved ankomst eller må man ha 3 doser.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg googla "traveling to amsterdam", og fant denne siden, Man fikk et par valg når man valgte Norge, så du må nok nesten skrive inn infoen din selv.
Du vil så få all informasjonen du trenger, jeg antar at du burde dra på helsenorge sine sider for koronapass sånn du har det klart.
Sist endret av Dodecha; 11. februar 2022 kl. 15:28.
Det ser ut som at to doser gir gyldig koronapass, men det må ha gått minst en uke etter andre dose.

Jeg har selv bestilt meg billett til Amsterdam til sommeren. Gleder meg som et lite barn.
Sitat av thenorwegiandud Vis innlegg
Halla , er det noen her som har vært i amsterdam i det siste , hvordan er situasjonen der nå og hvordan gikk det for dere. Fikk akkurat vaksine dose nr 2 idag, er det noe karantene plikt/karantenehotell ved ankomst eller må man ha 3 doser.
Vis hele sitatet...
Var der for noen uker siden over en periode og da var byen "stengt". Altså fint lite åpent men kunne reise som man ville. 2 doser, ingen krav til karantene eller lignende. Selve reisen gikk som i "the before times". Sjekk av vaksinepass på gardemoen og pass, rett over og inn.
I kveld skal mange nattklubber i Nederland arrangere parties som en protest mot restriksjonene. Så vidt jeg kan se skal de nederlandske myndighetene revurdere restriksjonene den 15.02.
https://djmag.com/news/dutch-clubs-c...nions-announce
Nederland fjerner de aller fleste koronarestriksjoner den 25. februar.
https://www.euronews.com/2022/02/15/...nfections-fall