Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1508
Heisann! Jeg har bloodborne blant annet som jeg har spilt litt på, og skal sette i en større hardisk på 2 tb. SPillet er lasted ned fra psn store om det har noe å si. Jeg er redd for at savegame data til spilet skal kunne bli borte.... Om jeg laster opp til skyen da er jeg trygg eller?

Andre ting jeg bør huske på? Er det noe med firmware, eller lastes den ned automatisk?

Susie
Skal nok gå rimelig greit med save filen visst den er lagra i en sky Det andre har jeg ikke peiling på sorry!
Det er veldig enkel å bytte HDD i ps4, last opp save games opp i skyen. har du lastet ned spill/apps fra psn så må laste ned på nytt( også fra spill fra disc) . følge denne guiden hvis du er usikker
http://www.pressfire.no/nyheter/3DS/...rddisken-i-ps4
Trådstarter
Takk var lett
Sitat av Susie Vis innlegg
Takk var lett
Vis hele sitatet...
Når jeg flytter mine "saves" på tvers av konsoller f. Eks bruker jeg bare en usb minnepinne