Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2031
min nyeste mix er på nett nå (takk cave ).. så jeg ville gjerne hatt litt feedback fra dere andre chill trance entusiaster der ute på forumet, mixen finner dere selvfølgelig på min hjemmeside.

www.djozon.tk >> mix

håper dere liker den, vennligst slakt så mye dere kan
Opprinnelig postet av DJ ozon
vennligst slakt så mye dere kan
Vis hele sitatet...
chilltrance er ikke helt min musikkstil men jeg syntes dette låt ganske fett jeg!
Du fortjener den DJ tittelen din
Så i en tidligere post at du brukte Propellerheads Reason.
Wow kanskje man burde kikke litt mer på det programmet
uhm.. *kvele seg*..


om du kunne tatt og delt mixen din litt opp og legge ut i biter ? (77 mb er litt drøyt for 64k ISDN )


.. versåsnill? har veldi lyst til å høre hva du har fått til i reason..
bra låt!låter ganske godt i mitt øre! men er det ikke bedre å dele den opp litt...tenker på de stakkarne som har ISDN å slikt...
Herren så bra Er blitt fast lyttemateriale ilag med DJ Tiesto - Live at Trance Energy 2000 nå
Sikkert veldig bra asså, har hørt fra gode kilder at du vet din "miksing".
Men hvorfor noe så fryktelig uoriginalt som "Sunrise" ?
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Sikkert veldig bra asså, har hørt fra gode kilder at du vet din "miksing".
Vis hele sitatet...
hvilke kilder refererer du til?

GENIALT.

det er egentlig det jeg har å si. overgangene høres bra ut, pluss at tracksa på settet ditt er überlæxe.

*thumbsup*

btw. skulle jeg få en ny cd siden den første jeg fikk føkka seg?
Trådstarter
Må bare beklage til dem som tror at jeg brukte reason i "sunrise" cd'n/mixen. dette er bare en vanlig mix cd. har ikke lagd annet en overgangene.

Tja, er kanskje ganske uoriginalt med "sunrise", men jeg har en liten ting for solned og oppganger, får endel inspirasjon fra de, høres jævla klissete ut dette da, men det er facts.

Mange av låtene i "sunrise" er varme låter, som kan virke som sommermusikk, og det er mye av grunnen til at den har det navnet, det er en plate for de som venter på sommeren, og for de som liker chill musikk, har noen låter i mixen som også er litt harde, men det er for å få litt variasjon og at ikke alt skal være ren flyt.

Sir_anubis: cd'n som jeg sender rundt er delt opp, lettere og mindre bry for cave og uploade en stor fil, en masse små.

skal komme med en tracklist i midten av påskeferien, er litt travel for tiden. Neste plate jeg spiller inn vil være det motsatte av chill, dvs hardt som faen

nå må jeg jobbe med no dritt på skolen, så adjø for now.
Ok lurt trill rundt

Blir gøy å høre det som kommer seinere uansett.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
her er tracklisten på Sunrise plata, vel bekomme
--------------------------------
01 RMB - Deep Down Below (humate remix)
02 Cabala - Dark Blue (Human Movement's Cobalt Remix)
03 Airwave - Mysteries of Life
04 Karuma - On Y Va
05 Blank & Jones - Nightfly (rapid eye remix)
06 Gaia - 4 Elements
07 Paul Van Dyk - We Are Alive
08 Warrior - Voodoo (oliver lieb remix)
09 DJ Misja & DJ Tim - Access
10 Rank 1 - Such is Life
11 Libra pres. Taylor - Anomaly Calling Your Name (moogwai remix)
12 Veracocha - Carte Blanche
13 Alpha Breed - Missing Link
14 Chicane - Autumn Tactics (thrillseekers remix)
--------------------------------