Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1195
er det noen som hvet hva den sangen på telenor reklamen heter?? jeg tror den heter loving you,men jeg finner den ikke og jeg bare må ha den!
det er den reklamen hvor det er det kjæresteparet som sitter å spiser og så putter han karen oppi ketsjup i flaska siden det er mer igjen på tallerkenen.. og så vil han at dama skal bruke andre enden av tannpirkeren...
så kommer det opp en sån tekst hvor det står at man ikke tjener så mye penger på å bytte mobil opperatør eller no?!
Jeg tror det var en som spurte om den sangen på VG Forumet. Søk eller spør på nytt der.
Trådstarter
takk skal du ha, men jeg fant ikke no spørsmål om den så jeg la ut spørsmål om den og håper på svar..
bare må ha den sangen
du kan jo alltids sende en mail til telenor support og spørre hva den heter.
Det ble gjort med den prix sangen (rosa trikot),fikk vel svar men var det noen som fant den egentlig ??
Den stratos reklamen med han gutten som spiller fotball alene, og ønsker seg en bror er så koselig. Nesten så man gleder seg til reklamen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
jeg vet ikke hva den originale sangen heter fornoe, men jeg har en helt genial kindoff mix av den, som The Orb har mekka. første delen av den sangen er den reklame sangen..
Den heter
The Orb - a huge ever-growing pulsating brain that rules from the centre of the ultraworld (Orbital mix)
ellernoe sånt. :> dritdigg sang.
Sist endret av mia; 6. mars 2002 kl. 11:06.
Opprinnelig postet av serial_killah
du kan jo alltids sende en mail til telenor support og spørre hva den heter.
Det ble gjort med den prix sangen (rosa trikot),fikk vel svar men var det noen som fant den egentlig ??
Vis hele sitatet...
Jada, det var noen som fant den for den sangen ligger i en tread som ble lagt ut for to ukers tid siden tenker jeg
Stemmer det gjør det ikke??