Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4811
Hei, er det noen som har handlet på undermarket? Dreammarket? Silkroad? etc etc.. eller noen som vet hvilke markeder og vendorer som leverer cc fullz/tracks/og kort?
Lurer på det samme. Er zion safe å bruke? Så det var en norsk vendor der med over 200 salg 100 % positiv/noen få nøytrale
Trådstarter
9 0
jeg har aldri vært på zion. Har handla en del på hansa og alfa mn de er nede det er en del som faktisk leverer på Dream market hvertfall e'er og programvarer, mn er usikker på cc dumps for det er det jeg leter etter vet at på under market så finner du ikke negative kommentarer fordi de går igjennom kommentarene å godkjenner bare ting som ikke er negativt. det ser ut som de er veldig hjelpsomme der men det er inntil orderen er betalt.. så hører du ikke mer
Trådstarter
9 0
fant ut av det
Handlet på darknet frem til 2013 (silkroad/silkroad2/osv.), sluttet når det ble for mange forsendelser som gikk tapt i tollen og jeg gikk tom for "trygge" mottakeradresser. Og med så mye midlertidighet i de forskjellige markedsplassene, ble det altfor mye styr å holde rede på hvilke markeder som var hel ved og hvilke som man var best tjent med å styre unna. Man måtte jo være nykter hele tiden for å følge med, og da forsvinner jo nesten hensikten med å handle der.
Har vurdert dette selv, men har oppfattet det som veldig dumt.
Sitat av mrtrololo Vis innlegg
fant ut av det
Vis hele sitatet...
Hva fant du ut av?
dreammarket, mest kjente å mer podukter.
nr1