Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 959
Ny sang! dette er noe helt unikt fra min side, jobber fortsatt med teknikker og diverse. Jeg blir bedre og bedre hver dag detta er beviset.

Det er en veldig mørk sang med veldig lave bass frekvenser så du bør egentlig ha ett annlegg som funker for å kommentere bassen. jeg selv mener den er utmerket, faktsik ;3 (I'm proud u know.)
HER! er den!

Gratis 320kbs Mp3 nedlastning i tillegg, kos dere da
Ganske kult egentlig
Ble litt tregt for min del, men ganske bra laget uansett! Kan bli en av mine nye røyke sanger
jævela smuuud sand, faen ass, nå fikk jeg testa subbene! mørk og dyster!, perfekt sånn slappe av sang!

jævela smud sang ass, nå fikk jeg testa subbene! jæval dyp, og dyster, med litt sånn slapp av musikk konge
Sitat av soulz Vis innlegg
Ganske kult egentlig
Ble litt tregt for min del, men ganske bra laget uansett! Kan bli en av mine nye røyke sanger
Vis hele sitatet...
Syyykt digg att du likte denn så fort jeg får henda i noe godt å trekke på skal jeg også bruke denne som en kose faktor Toke up!

Sitat av andreas granli Vis innlegg
jævela smuuud sand, faen ass, nå fikk jeg testa subbene! mørk og dyster!, perfekt sånn slappe av sang!

jævela smud sang ass, nå fikk jeg testa subbene! jæval dyp, og dyster, med litt sånn slapp av musikk konge
Vis hele sitatet...
Takk for rosen Det er en veldig veldig dyp bass på dette, den er også en av mine beste "komposisjoner"
Om du har lyst kan du jo dele linken til sangen min på facebook ;3?
Jepp jepp, skal dele da jeg kommer hjem, har noen dudes i ommerådet som kommer til å digge dette
Er det forresten du som snakker i sangen? :P

Og hvilket program bruker du?
Sist endret av soulz; 5. januar 2012 kl. 21:30.
Minnes litt som breakbeat med litt ekstra bass.