Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 289225
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av Khs Vis innlegg
Må si jeg ikke ble overbevist over av bf3 var et spill man måtte kjøpe av betaen..

Det er så mye snakk om at det er så fantastisk realistisk.. Nei det er ikke det.. man legger seg på magen og krabber f.eks til høyre og armene bare drar deg framover..

Mye bra i spillet uten tvil.. men for min del tror jeg ikke det er nok til å kjøpe det.. ca 400 kr for spillet ??
Vis hele sitatet...
Demo: For å selge spillet. F.eks. ta spillets beste singleplayer mission og la folk spille det gratis.

Beta: For å få tilbakemeldinger. Når flere hundretusen spiller det, finner man lettere bugs og glitcher.

Uansett, Betaen er over 3 mnd gammel(?) og representer ganske langt ifra det endelige spillet.
Sist endret av ZayCuBez; 7. oktober 2011 kl. 19:25.
Blir STATSA resetta når BF3 Releaser ???? :S Altså, starter man i lvl 1 igjen ?
Sitat av MrWaX95 Vis innlegg
Blir STATSA resetta når BF3 Releaser ???? :S Altså, starter man i lvl 1 igjen ?
Vis hele sitatet...
Jepp, hadde vert feil om dei ikkje blei det.
takk klart svar
Gleder emg til og får varmesøkende rakketter til jets!
Kommer betaen til å inkludere noen kjøretøy/fly? Og har de sagt noe om hvor mange kart vi kommer til å få prøve oss på? Spiller på PS3.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Betaen slutter på mandag.. caspian border er oppe nå, men det får bare vi pc spillere. Dere vil kun ha operation metro i betaen.
En venn av meg har GT9800 i SLI sammen med Intel Core 2 Duo litt overklokket og påstår han kommer til å kjøre BF3 smud. Selv har jeg GTX560. På hvilket nivå tror du vi kan spille det på? Klarer han det på low? BC2 funker fett hos han maxa ut...
Noen som aner hva faen som skjer? Blir dca hele tiden, blir kicka av admins hele tiden. Why? Hva er dette for noe dritt.
De stresstester serverne nå, så jeg regner med det er derfor.
Hmmm, var bare så merkelig at jeg konstant skulle bli rævkjørt ut av serverne...

Japp, ingen endring. Har gitt opp for i kveld.
Xbox gamerne kommer til å få muligheten til å oppgradere grafikken en del ved release. Dette alternativet er da å finne på disk nummer 2 (da de fleste har fått med seg at BF3 kommer på 2 disker til 360).

Dessuten har DICE nylig sagt at grafikken på betaen er 3-4 ganger dårligere enn den offisielle utgaven. Bare dette er til konsoll.
Så PC folket har virkelig noe å se fram tid

(Betaen; som er basert på en 4 uker gammel kode de selv har valgt å gi ut kun for å dobbeltsjekke at de har fått fjerna de fleste bugs og barnesykdommene som faktisk også er å forvente med tanke på at Frostbite 2 motoren er så avansert som det den er.)

Og alle som skryter av SPM her inne nå de siste dagene. Vi får vente å se fra og med den 28. oktober.

Mulølig dette har blitt postet før, men hvis ikke så
Sitat av Schizofrenic Vis innlegg
Xbox gamerne kommer til å få muligheten til å oppgradere grafikken en del ved release. Dette alternativet er da å finne på disk nummer 2 (da de fleste har fått med seg at BF3 kommer på 2 disker til 360).

Dessuten har DICE nylig sagt at grafikken på betaen er 3-4 ganger dårligere enn den offisielle utgaven. Bare dette er til konsoll.
Så PC folket har virkelig noe å se fram tid

(Betaen; som er basert på en 4 uker gammel kode de selv har valgt å gi ut kun for å dobbeltsjekke at de har fått fjerna de fleste bugs og barnesykdommene som faktisk også er å forvente med tanke på at Frostbite 2 motoren er så avansert som det den er.)

Og alle som skryter av SPM her inne nå de siste dagene. Vi får vente å se fra og med den 28. oktober.

Mulølig dette har blitt postet før, men hvis ikke så
Vis hele sitatet...
Hvis ikke så?
Gikk litt fort her ja :P

Hvis ikke så er det i allefall noe nytt som er blitt tilført tråden
Sitat av uaexed Vis innlegg
Noen som aner hva faen som skjer? Blir dca hele tiden, blir kicka av admins hele tiden. Why? Hva er dette for noe dritt.
Vis hele sitatet...
Det er en bug med punkbuster på Caspian Border. Når du søker etter servere, velg at du ikke søker etter servere med punkbuster on så fikser det seg.
Ser ut som at det er en limit på hvor langt man kan skyte, sånn f.eks så kan jeg ikke drepe noen forbi ~1000m.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
En venn av meg har GT9800 i SLI sammen med Intel Core 2 Duo litt overklokket og påstår han kommer til å kjøre BF3 smud. Selv har jeg GTX560. På hvilket nivå tror du vi kan spille det på? Klarer han det på low? BC2 funker fett hos han maxa ut...
Vis hele sitatet...
quoter meg selv igjen, hadde vært morsomt å få høre :9
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Ser ut som at det er en limit på hvor langt man kan skyte, sånn f.eks så kan jeg ikke drepe noen forbi ~1000m.
Vis hele sitatet...
Fra kor på banen er det du kan finne folk så langt unnda da? det lengste eg har klart er å ta ein fra 773 meter ca, fra RU spawn, til headshot på en person i E oppi antenna
Sist endret av rustibus; 9. oktober 2011 kl. 12:40.
Sitat av rustibus Vis innlegg
Fra kor på banen er det du kan finne folk så langt unnda da? det lengste eg har klart er å ta ein fra 773 meter ca, fra RU spawn, til headshot på en person i E oppi antenna
Vis hele sitatet...
DikkeDikk tok meg fra de grassbakkene mellom RU spawn og Checkpoint, når eg stod i US spawn og køddet litt med noen som sto og ventet på chopper
Sist endret av JVMyhre; 9. oktober 2011 kl. 13:06.
Sitat av rustibus Vis innlegg
Fra kor på banen er det du kan finne folk så langt unnda da? det lengste eg har klart er å ta ein fra 773 meter ca, fra RU spawn, til headshot på en person i E oppi antenna
Vis hele sitatet...
Longest Headshot 0m
Ifølge Battlelog, så jeg er ikke helt sikker på hvor langt jeg har truffet men jeg har ikke klart 850+ det er jeg sikker på.

Bilde er sånn det ser ut på sånn avstand.

Sitat av JVMyhre Vis innlegg
DikkeDikk tok meg fra de grassbakkene mellom RU spawn og Checkpoint, når eg stod i US spawn og køddet litt med noen som sto og ventet på chopper
Vis hele sitatet...
Så det var det du gjorde.
Sist endret av DikkeDikk; 9. oktober 2011 kl. 20:12.
hvor kjøper freaksa spillet hen?
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
hvor kjøper freaksa spillet hen?
Vis hele sitatet...
Eg bestile mitt hos Origin for 2-3 mnd siden. Ga 449,- , noe som er en del dyrere enn andre steder. Men eg vil gjærne støtte EA ved og bruke Origin.
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
hvor kjøper freaksa spillet hen?
Vis hele sitatet...
Litt overalt tror jeg. Jeg kjøpte kjøpte mitt på Origin.
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
hvor kjøper freaksa spillet hen?
Vis hele sitatet...
bestillte det samtidig med skjerm og noe greier hos dustin. 250,- var det tror jeg.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
hvor kjøper freaksa spillet hen?
Vis hele sitatet...
Bestilte nettopp fra Gamersgate for 35 pund. For de som bor i Norge virker cdon.no som et rimelig alternativ (349,-).
Sist endret av Dekilaz; 12. oktober 2011 kl. 18:29.
Kjøpte det hos Gamestop for 399, forhåndsbestilte forrige uke slik at jeg får Limited Edition =)
ser de det koster 350-400 de fleste steder. tror jeg kjøper det på komplett, siden jeg skal ha noen kabler der også.
Bare og følge med her kl 22:00 ikveld!
Sist endret av JVMyhre; 15. oktober 2011 kl. 16:46.
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
hvor kjøper freaksa spillet hen?
Vis hele sitatet...
Betalte 176,- på offgamers.com
Sitat av Restyle Vis innlegg
Betalte 176,- på offgamers.com
Vis hele sitatet...
:O hørtes veldig billig ut, noen som har erfaringer med offgamers tidligere?
Sitat av gotejds Vis innlegg
:O hørtes veldig billig ut, noen som har erfaringer med offgamers tidligere?
Vis hele sitatet...
kjøpt wow gull hos dem over en periode på 5 år. Aldrig vært noe tull med det hvertfall. Har ikke hørt hvordan de er på noe annent..
Sitat av gotejds Vis innlegg
:O hørtes veldig billig ut, noen som har erfaringer med offgamers tidligere?
Vis hele sitatet...
handla for over 1000 kr.
Jøss, ingen som har postet denne enda?

Battlefield 3: New Multiplayer Maps Gameplay Trailer
Sist endret av JVMyhre; 19. oktober 2011 kl. 23:00.
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Hva er planen til folk, å hoppe rett inn i multiplayer og ta sp sånn etter hvert eller har dere å spille igjennom hele singelplayeren først?

For min del blir det nok mest/bare multiplayer. Jeg har en veldig masse timer på bc2 men spilte aldri ferdig singelplayeren..
Jeg hater å spille multiplayer når alle er 20 lvl's over meg med mye bedre våpen og utstyr. Må være best, først...=P

Uansett en heftig gameplay trailer jvmyhre
Har nettopp bestilt fra Offgamers.com 170,- Ser legit ut.
Kjører nok multiplayermarathon de første ukene. Det er jo liksom der moroa ligger.
Singleplayer er mer når nettet hjemme er tregt.

Får man starte 25/10 også når man kjøper via andre tjenester enn origin?
Sitat av Hønsehauk Vis innlegg
Har nettopp bestilt fra Offgamers.com 170,- Ser legit ut.
Vis hele sitatet...
Lurer på om offgamers.com er download OG serial? Virker som at man bare får tilsendt serial, og må laste ned spillet fra bukta eller noe slikt.

Var litt i tvil på offgamers, så jeg bestilte limited fra spaceworld til 349,-. De lovet at jeg skal få det på release, så da er jeg fornøyd!

Jeg leste at mapsene i back to karkand DLC er karkand, sharqi peninsula, gulf of oman, og WAKE ISLAND.
Sitat av r0bin Vis innlegg
Hva er planen til folk, å hoppe rett inn i multiplayer og ta sp sånn etter hvert eller har dere å spille igjennom hele singelplayeren først?
Vis hele sitatet...
Såfremt et spill har en singelplayer, så pleier jeg alltid å spille gjennom den først. Men på BF3 er jeg litt usikker, kanskje jeg bryter denne tradisjonen. Koste meg jævlig godt i betaen i hvert fall.
Sitat av kampspurv Vis innlegg
Får man starte 25/10 også når man kjøper via andre tjenester enn origin?
Vis hele sitatet...
Ingen i Europa får spille den 25, vi må vente til den 27.
Sitat av MannY Vis innlegg
Lurer på om offgamers.com er download OG serial? Virker som at man bare får tilsendt serial, og må laste ned spillet fra bukta eller noe slikt.

Var litt i tvil på offgamers, så jeg bestilte limited fra spaceworld til 349,-. De lovet at jeg skal få det på release, så da er jeg fornøyd!
Vis hele sitatet...
Du får serial som du skriver inn i origin og så blir spillet lastet ned der. Ikke noe bukt versjon eller lignende.
Sitat av stetus Vis innlegg
Du får serial som du skriver inn i origin og så blir spillet lastet ned der. Ikke noe bukt versjon eller lignende.
Vis hele sitatet...

vurderer sterkt å kjøpe på offgamers ! men er litt noob i dette, hva er origin?

er du helt sikker på at det funker på offgamers? vil bare vite om jeg kan stole på dem, selv om 170 kr ikke er den største pengesummen
Sitat av KingFezz Vis innlegg
vurderer sterkt å kjøpe på offgamers ! men er litt noob i dette, hva er origin?

er du helt sikker på at det funker på offgamers? vil bare vite om jeg kan stole på dem, selv om 170 kr ikke er den største pengesummen
Vis hele sitatet...
Origin er EAs versjon av Steam.

Eller, det er samme prinsipp.
Blir å starte med Singelplayern og gjøre den ferdig før jeg starter med MP. Spilte meg igrunn litt lei av MP på betaen. :/
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Såfremt et spill har en singelplayer, så pleier jeg alltid å spille gjennom den først. Men på BF3 er jeg litt usikker, kanskje jeg bryter denne tradisjonen. Koste meg jævlig godt i betaen i hvert fall.
Vis hele sitatet...
Haha, samma her, men i MW2 spilte jeg SP ett par timer bare så gikk det rett på MP. Det er jo det som ER spillet syns jeg.
En ting: Offgamers er BARE serial, du får en kode på ett bilde som du skriver inn i Origin, og da får du spillet i download hos Origin.
Da får man ikke back to Karkand DLC'ene? (Hvis man kjøper fra offgamers, that is)
Skulle ikke vi som har kjøpt fra origin kunne starte nedlastingen nå ?
Lurer også på om man får med Karkand DLC om man kjøper fra Offgamers.. Noen som vet?