Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1417
Heisann! Jeg prøvde å bytte rom på min gamle Galaxy s2 i9100. Jeg lastet ned AOKP fra siden deres sammen med GAPPS'en. Etter dette innså jeg at jeg ikke hadde rootet tlf, og derfor ikke hadde clockwork recovery. Derfor flashet jeg en rootet kernel(jeboo kernel) via odin. Odin kjørte testene og viste at det var vellyket men da jeg skulle boote tlf fikk jeg ikke den startet. Fikk den i download mode, og reflashet stock, noe som ikke fungerte. Nå får jeg ikke noe tegn til liv fra tlf'en utenom at når jeg kobler til datamaskinen min prøver den å innstalere driverene for usb'en.

Dette gjør at jeg lurer på om det er håp for telefonen eller om den er hardbricket.

Takk på forhånd!
Carrots for Fun!
darkslayer322's Avatar
Anbefaler deg å spørre på f.eks XDA developers sitt forum, Mange kyndige personer der som kan hjelpe
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Du kommer rett inn inn download mode? Da kan jeg iallfall garantere deg at den ikke er hard bricket.
Finn en ny stock flash. Gjerne nordic. Er og mulig du må inn i recovery og kjøre en fabrikk resett for at den skal boote. Om du kommer inn i recovery. Send meg en pm, har masse erfaring med 9100.
yup, ikke bricket, siden du kan flashe med odin eller heimdal. Vet ikke om det er nødvendig å gå tilbake til stock. Flash clockworkmod på ny, så gå til recovery og flash rom.

http://www.slimroms.net/ godt valg
Trådstarter
9 1
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Du kommer rett inn inn download mode? Da kan jeg iallfall garantere deg at den ikke er hard bricket.
Finn en ny stock flash. Gjerne nordic. Er og mulig du må inn i recovery og kjøre en fabrikk resett for at den skal boote. Om du kommer inn i recovery. Send meg en pm, har masse erfaring med 9100.
Vis hele sitatet...
Jeg har værtr litt utydelig, beklager. Jeg fikk den i download mode rett etter at jeg lastet inn den nye kernelen. Jeg var usikker på hva jeg skulle gjøre så jeg satt den på lading over natten. Da jeg prøvde igjen fikk jeg den ikke i download mode, men den prøver å koble seg til datamaskinen når jeg plugger til usb'en.
ok, da. Gjør det kjempe vanskelig for oss å hjelpe deg

hvis du er så langt ute å kjøre så se på denne. http://forum.xda-developers.com/gala...dated-t1869203
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Ut med batteri, ut med USB kabel. La dette være ute i 5 min.
Sett i batteri og prøv å start opp i odin mode. Så lenge du kommer i odin er det så og si garantert mulig å fikse den.