Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 18587
Kan noen linke til de beste pillene man får sendt til Norge?
De burde være 200-300 mg, toppen 300mg per pille.

Den billigste jeg fant til nå er Phoenix Nutrition:
http://www.ebay.co.uk/itm/Phoenix-Nu...item3a81785afc
Koster 3.98 GPB + 3.5GPB i frakt. 100 pille x 200mg.
Sist endret av uaexed; 25. september 2013 kl. 13:38.
Jeg blir helt skjelven, kaldsvetter og kvalm av de.. men det er vell pågrun av at jeg ikke er vant til koffein
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Sitat av Settoz Vis innlegg
Jeg blir helt skjelven, kaldsvetter og kvalm av de.. men det er vell pågrun av at jeg ikke er vant til koffein
Vis hele sitatet...
Av de pillene jeg linket?
Kjøpte http://www.ebay.co.uk/itm/3106975091...84.m1497.l2649

Hadde dem etter en uke å dem fungerer krute godt!

Tar en til frokost og er straks på tur til å ta en til.

2 om dagen holder for meg
Koffein er koffein, ingen piller som er "bedre" enn andre. 300mg er ganske mye, nok til at jeg merker et ubehag og blir rimelig rastløs om jeg ikke har spist så mye. 1-2 100mg piller holder lenge for meg, kan ta tre om det er etter et måltid.

Ikke kjøp 300mg piller om du ikke veit at det er en passe mengde for deg, lettere å kjøpe 100, 150 eller 200mg piller.
Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Koffein er koffein, ingen piller som er "bedre" enn andre.
Vis hele sitatet...
Potensen varier vel?
Potensen=Antall mg koffein i hver pille. Så å ta en pille med 300mg gir nøyaktig samme effekt som tre piller på 100mg.
Jeg har kjøpt ca 800 piller av de der.
Det står 200mg men føles mindre. Merker effekten mindre for hver dag jeg tar de pillene.
Beste er vel å variere om piller og kaffe. Piller den ene dagen, kaffe den andre osv.

Det er virker som at toleransen min mot bare pillene (ikke kaffen) bygges opp veldig fort.
Ruler på hver dag med kaffe og piller så funker dem som juling

*tabletter (ikke piller)
Sist endret av Solaced; 25. september 2013 kl. 16:26.
Har ikke så mye til toleranse da jeg ikke drikker kaffe og tar ikke koffeinpiller mer enn 1-3 dager i uka.
Sitat av Solaced Vis innlegg
Jeg har kjøpt ca 800 piller av de der.
Det står 200mg men føles mindre. Merker effekten mindre for hver dag jeg tar de pillene.
Beste er vel å variere om piller og kaffe. Piller den ene dagen, kaffe den andre osv.

Det er virker som at toleransen min mot bare pillene (ikke kaffen) bygges opp veldig fort.
Ruler på hver dag med kaffe og piller så funker dem som juling

*tabletter (ikke piller)
Vis hele sitatet...
Man utvikler fort tolleranse til koffein.

Jeg bestillte herfra: http://www.discount-supplements.co.u...s#.UkLw1oa-1cY Og disse er tabelletter og ikke kapsler (hater å svelge kapsler)

Just tatt 2 og merker det litt :-)

Men lurte litt på om det blir noe problemer om jeg tar de med på klassetur til polen?
Kjøp 100mg piller på engelske ebay. Jeg har kjøpt 250mg og personlig er det alt for mye. Koffein er et forferdelig stimulant å overdosere på. Det går fra å gi fokus og energi til å gi skjelvinger, rastløshet og "forvirring" ganske fort.

Med 100mg piller kan du heller dosere etter bruksområde. Om du en dag føler at du trenger en ekstra boost tar du to eller tre, men til vanlig bruk er 1 mer enn nok.

Om du vil forsterke koffeinrusen er det flere måter å gjøre det på. L-Theanine demper de fysiske bivirkningene til koffein og lar deg ta en høyere dose uten å føle ubehag.

Hordenine jobber i synergi med koffein og gir en god, stimulerende og effektiv rus. 100mg hordenin + 100mg koffein er en fin dose.

Noopept er et nootropic som har en kjempefin synergi med koffein. 30mg noopept sammen med 100mg koffein gir en meget god rus, med masse fokus uten noe kroppslig ubehag.
Sitat av skytouch Vis innlegg
Kjøp 100mg piller på engelske ebay. Jeg har kjøpt 250mg og personlig er det alt for mye. Koffein er et forferdelig stimulant å overdosere på. Det går fra å gi fokus og energi til å gi skjelvinger, rastløshet og "forvirring" ganske fort.

Med 100mg piller kan du heller dosere etter bruksområde. Om du en dag føler at du trenger en ekstra boost tar du to eller tre, men til vanlig bruk er 1 mer enn nok.

Om du vil forsterke koffeinrusen er det flere måter å gjøre det på. L-Theanine demper de fysiske bivirkningene til koffein og lar deg ta en høyere dose uten å føle ubehag.

Hordenine jobber i synergi med koffein og gir en god, stimulerende og effektiv rus. 100mg hordenin + 100mg koffein er en fin dose.

Noopept er et nootropic som har en kjempefin synergi med koffein. 30mg noopept sammen med 100mg koffein gir en meget god rus, med masse fokus uten noe kroppslig ubehag.
Vis hele sitatet...
Skal til polen snart, tror du jeg kan finne noen av de nevnte der?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Etter å ha ODa på Niacin vet jeg at koffein er barnemat.

Første gang jeg prøvde Niacin hev jeg innpå 1000mg. Tror daglig anb. dose er 15mg... Jeg lå og spydde...
Beta Alanine er også noe man kan ODe på. Har gjort det ett par ganger med tanke på PWO.

Har forresten bestilt den jeg linka til i første post. 75 kroner for 100 piller som tilsvarer mer koffein enn i en Red Bull 250ml. Dvs. 75 øre per "Pille Bull".
Skal bestille de du linket i første post, er vell ikke noe problem med toll?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Sitat av joacimz Vis innlegg
Skal bestille de du linket i første post, er vell ikke noe problem med toll?
Vis hele sitatet...
Skal ikke være det. Er fra ebay.co.uk aka England.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Etter å ha ODa på Niacin vet jeg at koffein er barnemat.

Første gang jeg prøvde Niacin hev jeg innpå 1000mg. Tror daglig anb. dose er 15mg... Jeg lå og spydde...
Beta Alanine er også noe man kan ODe på. Har gjort det ett par ganger med tanke på PWO.

Har forresten bestilt den jeg linka til i første post. 75 kroner for 100 piller som tilsvarer mer koffein enn i en Red Bull 250ml. Dvs. 75 øre per "Pille Bull".
Vis hele sitatet...
Koffeinoverdose er faktisk helt usedvanlig ubehagelig. Jeg har opplevd det en gang og lærte å respektere koffein for hva det er; et rusmiddel. Dette var før jeg var opplyst på effektene til forskjellige rusmidler så jeg tok en del koffeinpiller fra amerikansk helsekost butikk og skyldte ned med en redbull(jævla idioti).

Etter ca en time kjente jeg en rastløshet i kroppen, denne utviklet seg til en intens skjelving som gjorde at jeg ikke lenger klarte å holde meg oppe på bena. Jeg var ute på en sushi resturant og klarte såvidt å komme meg inn på badet før jeg datt sammen å lå på gulvet å prøvde å spy, klarte såvidt å få ut noe, men følte meg fortsatt forferdelig. Jeg måtte gå fra all maten og kom meg ned på subwayen(dette var i NY) her lå jeg som en narkoman på benkene og ristet, mens folk sto å pekte å så rart på meg. Heldigvis var det ingen politi i nærheten da det å ligge på subway benkene resulterer i bot eller i min tilstand sannsynligvis arrest. Jeg kom meg hjem til brooklyn, klatret opp i sengen og lå å kaldsvettet og ristet av muskelskjelvinger i 3-4 timer før effektene roet seg og jeg endelig klarte å sove.

Unner ingen en overdose på koffein.
Det er ca 160 mg koffein i en boks Burn. Er det virkelig noen av dere som får skjelvinger og blir forvirret og andre OD-symptomer av en 200 mg pille? Aldri hørt om før, men da er det kanskje en grunn til at det er 14 års aldergrense på Burn og Battery likevel, da...
Fikk i meg nesten 1g koffein på TG i år, kvalme, skjelvinger, hodepine, rastløshet og svimmelhet. Gikk rundt i skipet i to timer før det roa seg ned og jeg klarte å sitte rolig, vil ikke anbefale det til noen.

Har merket et lite ubehag og rastløshet ved 300mg på tom mage, men ikke noe mer.
Sist endret av Snilepisk; 27. september 2013 kl. 17:17.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Det er ca 160 mg koffein i en boks Burn. Er det virkelig noen av dere som får skjelvinger og blir forvirret og andre OD-symptomer av en 200 mg pille? Aldri hørt om før, men da er det kanskje en grunn til at det er 14 års aldergrense på Burn og Battery likevel, da...
Vis hele sitatet...
Personlig er jeg ganske sensitiv til koffein. 200mg går fint, men på 250mg begynner jeg å merke skjelvinger og antydninger til kroppslig ubehag. Foretrekker å bruke en mindre dose sammen med et annet stimulant(eller et annet stimulant alene) om jeg vil ha en behagelig fokus og energi.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Har fått pillene. Testet ut 400mg dose, noe som gikk helt fint. Det var før trening.

Utrolig greit å bare ta en pille for litt boost.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Det er ca 160 mg koffein i en boks Burn. Er det virkelig noen av dere som får skjelvinger og blir forvirret og andre OD-symptomer av en 200 mg pille? Aldri hørt om før, men da er det kanskje en grunn til at det er 14 års aldergrense på Burn og Battery likevel, da...
Vis hele sitatet...
Det handler om toleranse. Da mesteparten av den voksne befolkningen tjevnlig inntar store mengder koffein daglig er dette sjelden et problem. Men noen som sjelnden eller aldre inntar koffein kan lett få ubehagelige opplevelser på relativt små doser. Det er vel også grunnen til at hardbarka speedfreaks kan innta 100mg eller mer uten å føle seg høye mens vanlige folk som aldri har rørt amfetamin antagelig ville fått panikk eller hjerteflimmer.

Kan også nevnes at nikotin er delirisk/psykedelisk i høye doser, men de fleste blir bare kvalme og svimle og slutter før de når punktet hvor forgiftning blir et aktuelt tema.
Sist endret av panopticon; 9. oktober 2013 kl. 15:35.
Trodde burn hadde 150 mg pr liter?
Hvorfor ikke bare bestille guarana?
Smaker helt for jævlig i pulverform, men du får en skikkelig nice kick-start på morningen
Men ikke overdoser! Resulterer i skjelvinger og hyperaktivitet
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Gå innom gymgrossisten, der selger de 200mg koffein i ren form, så slipper du å vente på ebay. Kvalme og andre symtomer på koffein overdose er kun hvis en ikke har toleranse, i starten. Man bygger dog fort opp toleranse for kaffe/koffein, så merker du at det er for mye i starten ta litt mindre, og så går det seg til. Vil også anbefale å ta en pause i ferier eller lignende når du ikke må prestere slik at toleransen går ned igjen og du unngår en varig avhengighet.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Liker å gi KP
Grisefett's Avatar
Et sted man kan skaffe det med kontanter?
Sitat av Grisefett Vis innlegg
Et sted man kan skaffe det med kontanter?
Vis hele sitatet...
Apoteket, Proteinfabrikken, Gymgrossisten.
Prøv Screaming Banshee Energy! De er kraftige (500mg), men fy faen, de kicker! Man får litt ubehag om man setter seg ned og slapper av når man har tatt de, men hvis man driver med noe, så merker man ikke noe til ubehagene. Pleier å få goosebumps og skjelvninger som regel.

Screaming Banshee Energy Formula
Noen som vil anbefale noen jeg får kjøpt på ebay? Ser mye av det i første side ikke er for salgs lenger.
http://m.ebay.com/itm/171289211751?nav=SEARCH

Jeg kjøpte disse for noen uker siden, har fungert bra på morgner jeg har trengt en liten ekstra boost
I tilleg vet jeg med sikkerhet at de kommer gjennom tollen uten problem, min pakke ble sjekka i tollen og kom fint igjennom. Litt kjipt at det er så dyr frakt, men alt i alt har de vert værdt det etter min mening vertfall.
Koffeinpiller er ulovlig for videresalg men ikke personlig bruk. De helt "vanlige" som er på ebay fungerer perfekt
Har selv 50 stk 200mg tabletter, problemet er at jeg har hatt de i skolesekken, så posen har begynt å revne og tablettene har knust. Nå går jeg rundt med en blank zip-lockpose med hvitt pulver.....
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av stetus Vis innlegg
Gå innom gymgrossisten, der selger de 200mg koffein i ren form, så slipper du å vente på ebay. Kvalme og andre symtomer på koffein overdose er kun hvis en ikke har toleranse, i starten. Man bygger dog fort opp toleranse for kaffe/koffein, så merker du at det er for mye i starten ta litt mindre, og så går det seg til. Vil også anbefale å ta en pause i ferier eller lignende når du ikke må prestere slik at toleransen går ned igjen og du unngår en varig avhengighet.
Vis hele sitatet...
Gymgrossisten er generelt overpriset til de grader, hvis det de har ikke er på tilbud er det som oftest mye mer lønnsomt å kjøpe fra utlandet selv med toll.

Sitat av ToreTang Vis innlegg
Hvorfor ikke bare bestille guarana?
Smaker helt for jævlig i pulverform, men du får en skikkelig nice kick-start på morningen
Men ikke overdoser! Resulterer i skjelvinger og hyperaktivitet
Vis hele sitatet...


http://examine.com/supplements/Paullinia+cupana/
Det er vell av samme grunn som med overdose av koffein, og jeg ser ikke helt vitsen i å kjøpe guarana Istedet for koffein i pulverform.

Sitat av uaexed Vis innlegg
Etter å ha ODa på Niacin vet jeg at koffein er barnemat.

Første gang jeg prøvde Niacin hev jeg innpå 1000mg. Tror daglig anb. dose er 15mg... Jeg lå og spydde...
Beta Alanine er også noe man kan ODe på. Har gjort det ett par ganger med tanke på PWO.

Har forresten bestilt den jeg linka til i første post. 75 kroner for 100 piller som tilsvarer mer koffein enn i en Red Bull 250ml. Dvs. 75 øre per "Pille Bull".
Vis hele sitatet...
http://examine.com/supplements/Beta-Alanine/

Large doses of beta-alanine may result in a tingling feeling called paresthesia. It is a harmless side effect, but can be avoided by using a time release formulating or taking smaller doses, between 800-1000mg, several times a day.
Sist endret av sam500; 22. april 2014 kl. 15:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Jakobet Vis innlegg
http://m.ebay.com/itm/171289211751?nav=SEARCH

Jeg kjøpte disse for noen uker siden, har fungert bra på morgner jeg har trengt en liten ekstra boost
I tilleg vet jeg med sikkerhet at de kommer gjennom tollen uten problem, min pakke ble sjekka i tollen og kom fint igjennom. Litt kjipt at det er så dyr frakt, men alt i alt har de vert værdt det etter min mening vertfall.
Vis hele sitatet...
Jeg bestilte disse http://www.ebay.com/itm/171289211751 akkurat nå. Ser ut som de ligner på de som du kjøpte bare at frakta koster 35 istede for 110 hos meg Første gang jeg bestiller koffein piller her as. I hvilke settinger er det mest vanlig å ta koffein piller? Ingen som tar det på fest eller noe?
Anbefaler koffeinpulver + husholdningssaft.

Kjøper 25 gram (lovlig import er maks 27 gram) fra England (EØS land = lovlig import) fra ebay til 45 spenn inkl. frakt.

Blander ut ca. 250 mg ut med 1 liter saft.

100 liter koster 420,- til sammenligning koster 100 liter monster ca. 6000,-
Sist endret av Turbolego; 22. april 2014 kl. 15:55.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Etter å ha ODa på Niacin vet jeg at koffein er barnemat.

Første gang jeg prøvde Niacin hev jeg innpå 1000mg. Tror daglig anb. dose er 15mg... Jeg lå og spydde...
Beta Alanine er også noe man kan ODe på. Har gjort det ett par ganger med tanke på PWO.

Har forresten bestilt den jeg linka til i første post. 75 kroner for 100 piller som tilsvarer mer koffein enn i en Red Bull 250ml. Dvs. 75 øre per "Pille Bull".
Vis hele sitatet...
Det er nå uansett ikke smart å ta slike mengder av vitaminer! Vær glad du slapp unna med spying. Hadde det vært a-, d- eller e-vitamin (dem som er fettløslig) med 67 ganger anbefalt dose, så hadde du havnet på akutten eller rett i ei kiste! Hvordan det hadde vært med de andre b-vitaminene eller c-vitamin vet jeg ikke, men bra er det ikke, og du kan potensielt knerte nyrene, da dem må skille ut dette.
Nozinan eller noe sånt. Selges reseptfritt på apotek for tannsmerter. Inneholder noe annet crap du ikke merker noe til, i tillegg til 100-200 mg koffein.

Og hvor mye koffein hver pille inneholder spiller da ingen trille. Verdens største idiot-stempel er å komme fra legen med resept på 1000 mg-"superparacet".

100 mg = 100 mg, uansett hvor mange piller det tilsier.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Nozinan eller noe sånt. Selges reseptfritt på apotek for tannsmerter. Inneholder noe annet crap du ikke merker noe til, i tillegg til 100-200 mg koffein.
Vis hele sitatet...
Du mener vel kanskje "Fenazon-Koffein"? Fenazon er et smertestillende middel i ca. samme klasse som paracet og iBux. Nozinan er et reseptpliktig anti-psykotika med sterke bivirkninger.

Fenazon-Koffein

Nozinan
Sist endret av Mexxy; 24. april 2014 kl. 16:50.