Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3032
Kjappe tips på hvordan jeg inntar amfetamin oralt? Har noe rullepapir her. Skal jeg bare surre papiret rundt makka'n og så svelge hele greia? Har det noe å si hvor mye papir jeg inntar? (Bør jeg dele papiret i 2..?)

Edit: Jeg sitter her med en nokså "vanlig" linje foran meg som jeg tenkte og ta oralt (aldri prøvd før, og dette er det siste jeg har)
Sist endret av ShadowFiend; 29. juli 2013 kl. 20:08.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Har en venn her som sier: "Sniff det, du sparer mye mer, det varer mye lenger og det er sterkere. Oralt er sløs."
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Har en venn her som sier: "Sniff det, du sparer mye mer, det varer mye lenger og det er sterkere. Oralt er sløs."
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke enig. Får mye bedre flyt av å droppe og man slipper drittsmaken som kommer fra nesa ned i munnen.

Nei, det har ikke noe og si hvor mye pappir du har rundt. Bare og krølle det rundt som du sier, og svelge med litt vann.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
legg alt i midten og krøll det sammen.
evt:
http://www.drugs-forum.com/photopost/data/734/rapinitw.png
Gammel Traver
lockhead's Avatar
Har du bare en lainer tar du den nasalt etter min mening. Skal man lage drop tar man 2 ok-store/store linjer i et rizla å svelger ned. Hvor mye papir har ingen ting å si. Mellom magesyren å speeden tipper jeg det forsvinner fort.
▼ ... flere år senere ... ▼
Hvorfor må man legge pulveret i papir? Kan man ikke bare svelge/spise det som om det var en brødskive?
Sitat av Kanikkedet Vis innlegg
Hvorfor må man legge pulveret i papir? Kan man ikke bare svelge/spise det som om det var en brødskive?
Vis hele sitatet...
Du kan jo prøve å gjøre det selv uten å spy opp alt
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Du kan jo prøve å gjøre det selv uten å spy opp alt
Vis hele sitatet...
Er null problem,gjort det mange ganger..men ikke bra for tenna.

Smaker jo ikke godt,men er bare å skylle kjapt ned med noe drikke.Kjenner å til noen som putter det i kaffekoppen
Sist endret av JayHova; 17. mars 2024 kl. 16:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Papiret dette tilfellet er jo bare for å hjelpe å få stoffet i kroppen. Akkurat som han som helte det i kaffen som nevnt over her. Så det er jo bare en måte å få i seg stoffet det er snakk om på en enkel å grei måte.
Vi pleide å lage en såkalt fallskjerm. Da lager man en brett på tvers midt på papiret og så bøter man limet og tar de to langsidene med lim inntil hverandre. Man får da en firkant som man kan snu 45 grader og åpne så slipper man pulveret nedi der og tvister igjen papiret