Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4367
Hei freaks !

Har blitt frastjålet med ipad, og det er veldig synd

det jeg lurer på er om tyven har skrudd av find my iphone, er det ingen andre muligheter for meg å spore den opp?
<?=getUserTitle()?>
Hvorfor ikke gå inn på https://www.icloud.com/#find for å sjekke om tyven har skrudd av FindMyiPhone??
Trådstarter
58 5
Han har gjort det ...
Skjer med at den app'en ikke har passordbeskyttelse? o.O
Trådstarter
58 5
så det er null håp for meg ?
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Skjer med at den app'en ikke har passordbeskyttelse? o.O
Vis hele sitatet...
apple har utviklet den ?
står den som offline? Kan jo være at "tyven" har skrudd den av?
Hvor mistet du den da?

Hvis du mistet den på f.eks jobb/skole eller lignende går det jo an å høre litt rundt. Mistet du den på bussen eller lignende vil jeg se for meg at det er liten sjans for å få den tilbake.

Jeg vet ikke om det går an å "slette" find my iphone.. Men siden den app'en bruker GPS for å finne lokasjonen til den, så kan det vel hende at tyven har slått av stedstjenester? Eller bare skrudd av nettet?
er det bare wifi eller 3g?
Hvis det bare er wifi må "tyven" koble iPaden til internett for at Find my iPhone skal kunne "se" iPaden
Du finner vell bare iPhoner med "Find My iPhone"?
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
http://freak.no/forum/showthread.php?t=214856

Jeg tror kompisen din har den
Sitat av ptrrr Vis innlegg
Du finner vell bare iPhoner med "Find My iPhone"?
Vis hele sitatet...
nei, iPad, iPhone, iPod Touch og Mac
Sitat av ptrrr Vis innlegg
Du finner vell bare iPhoner med "Find My iPhone"?
Vis hele sitatet...
Nei. Du finner både iphone, padder og mac.
Man kan via restriksjoner, sette ett passord som må tastes for å gjøre endringer på forskjellige ting, blant annet instillinger for stedstjenester og find my iphone. Dette hjelper dessverre ikke trådstarter, men kan være ett greit tips for andre da jeg ser at bloodshoteyes lurer på hvorfor det ikke er passordbeskyttelse på appen.
Det er også verdt å legge merke til at man ikke engang trenger appen på telefonen, så lenge man har slått på funksjonen i instillinger. Appen er bare for å finne andre enheter fra den enheten du sitter med i hånden.
FindMyiPad skal vell ha ein siste kjende plassering? Også fungerer den over EDGE/3g/wifi.
Sitat av møkk Vis innlegg
Man kan via restriksjoner, sette ett passord som må tastes for å gjøre endringer på forskjellige ting, blant annet instillinger for stedstjenester og find my iphone. Dette hjelper dessverre ikke trådstarter, men kan være ett greit tips for andre da jeg ser at bloodshoteyes lurer på hvorfor det ikke er passordbeskyttelse på appen.
Det er også verdt å legge merke til at man ikke engang trenger appen på telefonen, så lenge man har slått på funksjonen i instillinger. Appen er bare for å finne andre enheter fra den enheten du sitter med i hånden.
Vis hele sitatet...
Jævlig nice! Men det slutter jo å funke når tyven slår av telefonen og da... skulle vært passord på det og
Gammel Traver
lockhead's Avatar
Så altså, du har en het iPad, du har slått av Find My iPhone, men har fortsatt noia for å bli ferska?
Den andre tråden om den berømte "kompisen" din får meg til å tro at du er ulv i fåreklær..
http://freak.no/forum/showthread.php?t=214856
Anime Freak
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Jævlig nice! Men det slutter jo å funke når tyven slår av telefonen og da... skulle vært passord på det og
Vis hele sitatet...
Det er passord på og skru av telefonen også, du får ikke skrudd den av med mindre du har åpnet telefonen, og ikke kjent apple stil er det ikke bare å ta ut batteriet :P
Er bare å sette på restriksjoner så får dem ikke skrudd av icloud og find my iphone
Notrik, jeg kan slå av telefonen uten å taste noen kode (selv om "tastelås" er påslått). I ekstreme tilfeller kan man alltids holde inne Hjem og Power knappen helt til den slår seg av.
Sitat av zeicko Vis innlegg
apple har utviklet den ?
Vis hele sitatet...
Nå var du morsom, hæ? Sist jeg sjekket har ikke Android en så god løsning inngebygget engang.

Når det gjelder spørsmålet, jo, en kan passordbeskytte denne appen.
Nå er vel tråden greit gammel, men alikevel;
Folkens, TS er nok den som har stjålet iPad'en/kjøpt stjålet iPad, som cos og lockhead var inne på. Enten det eller h*n er et troll (se den andre tråden). Så jeg foreslår at TS innrømmer greia, og tråden flyttes til undergrunnsforumet, eller tråden stenges ;-)
Sist endret av Brimstone; 22. mars 2012 kl. 04:42.