Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 539
Hallo kjære medfreaker, Happy Caturday.

Problemet er som følger:

Subjekt A sender en epost til Subjekt B, eposten ser helt normal og fin ut, men innen den når Subjekt B ser den slik ut: (Utdrag)
Sitat av Epost
ganske sikker p堡t selve pcen
Vis hele sitatet...
Sitat av Epost
S堨vis man benytter
Vis hele sitatet...
Ganske sikker på at det skal stå "på at" og "Så hvis".
Aldri opplevd det i epost før. Eposten er i HTML format, og den er likedan om jeg skulle sett den i tekst, samt notepad så er den fortsatt med asiatiske karakterer.

Noen som har noe input?
Sist endret av MagicalTrevor; 29. mai 2008 kl. 13:03.
Er ikke sikker men det virker som den som har skrevet mailen kanskje har en annen språkpakke?
Everyone loves
MagicalTrevor's Avatar
Trådstarter
Tviler, men kanskje mulig? Noen andre som har noe? Kan nevne at begge kjører Office 2003, og bruker da selvsagt Microsoft Outlook 2003. (Med de nyeste patcher)
hvis subject a prøver å sende en epost som inneholder flg mld... "å a å a å a å a" etterfulgt av "å h å h å h" bare for å sjekke om at det er denne kombinasjonen av tegn som utløser de fine kinesiske eller japanske tegnene =)
Everyone loves
MagicalTrevor's Avatar
Trådstarter
Allerede gjort. Dermed konstaterte jeg det jeg skrev i førstepost.
off topic: 堡- en liten camp, leirplass eller slott
堨 - en smørje de dekker til trevegger, for å gjøre det tett

var vell ikke dette du var ute etter men var gøy å google