Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 6891
Hei,

Jailbreaket min iPhone 8 for mange måneder tilbake (ios 12/13 elns) men syntes mobilen ble tungvind og likte den ikke så godt som jailbreaket og det var mye tull og bugs. Så jeg valgte å bare oppdatere telefonen slik at jailbreak «forsvant».

Alt på mobilen har funket greit frem til nå, mange oppdateringer senere funker ikke vipps og andre apper fordi appene oppdager iPhonen min som jailbreaket. Jeg fjernet nok ikke uncover på riktig måte jeg bare oppdaterte mobilen og fjernet/slettet profilen så jeg ikke kunne se noe spor etter jailbreaken lengre.

Etter å ha lest litt på nettet så bør jeg installere uncover igjen for så å slette den ordentlig for å få iphonen/ios originalt igjen?

Sliter litt med å få dette til, er det andre løsninger evt? Har ios 14.5.1
Kan du ikke bare gjenopprette til fabrikkinnstillinger?
1)Du må gjenopprette telefonen, og jeg tror ikke du kan gjennopprette telefonen da den var "jailbreaket", men du for prøve deg ut.
Dersom du for fremdeles feil, så er det en liten prosess å fjerne "jailbreak" helt fra telefonen. Du må last ned en type filbehandlings program, og fra her må du finne fram til de riktig filen du må fjerne eller endre. Tror ikke du for jailbreak 14.5.1 fra Unc0ver, du må nok gjøre jobben gjennom Checkra1n på en mac.

2)Du må slette alt, uten å gjennopprette den. Altså som en ny mobiltelefon.

3)Jailbreak er det beste som har hendt apple, ingen tull og bugs her :P
Sist endret av DenUtvalgte; 31. mai 2021 kl. 21:25.
Takk for svar! skal prøve å resette hele telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger, må bare få tatt backup av alt først