Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1519
jeg er dj hos en ungdomsklubb her i byen. også skal vi ha en overnattingskveld og en amerikansk kveld. skulle gjerne hatt musikk- forslag til disse to temane. har dere noe forslag? tar imot alle forslag.
http://open.spotify.com/user/digster...VRRd56Nsn7q3uQ

Burde være mye brukendes til fjortisene på fylla med burn. <3 ^^ :P xD
sett topplista på spotify på repeat/shuffle å skru opp bassen så holder de kjeft det er i alle fall min erfaring...
Trådstarter
46 0
ja, men nå skal jo det være musikk som har med temaet Jul. da hjelper det lite med vanlig sanger som vi spiller uansett. har 4500 sanger så det er nok å ta av , men lite som har med jul å gjøre.
Sitat av emro123 Vis innlegg
ja, men nå skal jo det være musikk som har med temaet Jul. da hjelper det lite med vanlig sanger som vi spiller uansett. har 4500 sanger så det er nok å ta av , men lite som har med jul å gjøre.
Vis hele sitatet...
Det sa du jo ingenting om da, smarten
Sitat av emro123 Vis innlegg
ja, men nå skal jo det være musikk som har med temaet Jul. da hjelper det lite med vanlig sanger som vi spiller uansett. har 4500 sanger så det er nok å ta av , men lite som har med jul å gjøre.
Vis hele sitatet...
sett på dj broiler > jul med broiler?
Har dere Jul som tema kommer jeg og gir deg en ørefik om du ikke spiller denne!
Trådstarter
46 0
Sitat av 6udxd Vis innlegg
Det sa du jo ingenting om da, smarten
Vis hele sitatet...
det står jo:

jeg er dj hos en ungdomsklubb her i byen. også skal vi ha en overnattingskveld og en amerikansk kveld. [COLOR="Black"]skulle gjerne hatt musikk- forslag til disse to temane. har dere noe forslag? tar imot alle forslag. [/COLOR]
Det står jo ingenting om jul der?
Trådstarter
46 0
Sitat av FredrikThaMan Vis innlegg
Det står jo ingenting om jul der?
Vis hele sitatet...
beklager. var nok litt trøtt men skulle hatt noe julesanger også.
Hørte "se så glad nissen er" på p3 om dagen, forferdelig sang, men passer perfekt til ungdomsklubben din.

(låten kommer vel 1.desember, mendu kan høre den i podcasten her

edit: Glemte at podcast var uten musikk.
Billboard kanskje?