Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  103 12518
Nå bestemmer jeg meg for at det er på tide at alle de som jobber daglig med freak får litt god tilbakemelding! Dermed lager jeg denne tråden, slik at alle kan fortelle godbiter om hvorfor de liker Freak Forum så godt! Det er jo grunner! Sant?

Min grunn er fordi at jeg elsker å lese andres meninger, finne ut av ting, få gode tips og råd - på en ryddig og skikkelig plass! Dermed, er Freak det aller beste forumet. De andre forumene tilgjengelig er alt for rotete, og mange poster som ikke passer i kategori!

Fyr ivei! Hvorfor elsker du Freak, og kommer tilbake dag på dag?
Sitat av mabe140 Vis innlegg
Nå bestemmer jeg meg for at det er på tide at alle de som jobber daglig med freak får litt god tilbakemelding! Dermed lager jeg denne tråden, slik at alle kan fortelle godbiter om hvorfor de liker Freak Forum så godt! Det er jo grunner! Sant?

Min grunn er fordi at jeg elsker å lese andres meninger, finne ut av ting, få gode tips og råd - på en ryddig og skikkelig plass! Dermed, er Freak det aller beste forumet. De andre forumene tilgjengelig er alt for rotete, og mange poster som ikke passer i kategori!

Fyr ivei! Hvorfor elsker du Freak, og kommer tilbake dag på dag?
Vis hele sitatet...
Jeg kan gi deg minst 10 forum som eier freak.no.
Det som er kjekt med freak.no er at det er på Norsk.
Det kommer an på hva du liker egentlig...
Sist endret av Tothep; 19. februar 2012 kl. 05:01.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Jeg liker freak fordi jeg får syn fra forskjellige vinkler om nesten alt du kan tenke deg.
Selvom jeg ikke er for alt som blir sagt er det forsatt "kjekt" å se motargumenter.
Vel, jeg liker freak fordi det finnes mennesker her som er mer skada enn meg.
Og jeg får muligheten til å lese om det.
Sist endret av random36598; 19. februar 2012 kl. 04:59.
er vell muligheten til å kunne få svar på ting som normalt er så dumt at du ikke tør å spør dine nære å kjære

ellers gir det meg også muligheten til å hjelpe andre som har dumme spørsmål som kansje ikke dem tør spør sine nære og kjere om

muligheten til å kunne ha en debatt

å alle de syke trådene som gir meg en god latter (var foreksempel en tråd her før i dag som fikk meg til å le noe jævlig da TS spurte om jeg kunne svare på om han hadde klat å knuse ruten på en bil med en isklump hehe )

fantastsik forum så stå på freaks
Fantastisk forum, mange smarte og kule folk her. Men selve nettsida er også veldig oversiktlig, den er ikke stappa med reklame og den har behagelige farger
Forsiden er jævlig digg. Liker communitien.
Det beste med freak er vel de små, overraskende og slående gode punchlinene/comebacksa som kommer i ny og ne. Er ofte jeg leser gjennom en fantastisk informativ tråd før det plutselig kommer en post med en sammenligning som kommer så brått på at du nærmest skvetter, for så å bryte ut i latter.

Er også veldig underholdende å lese om folk som tar ukjente substanser for så å pule som ville dyr, 6 timer i strekk, før de kommer hit å spør hva faen de putta i nesen.

Men, det som kanskje er aller mest attraktivt med freak for min del, er den utrolig gode kjemien og bondinga. Man føler liksom at man kjenner de fleste.
Fordi freak har den guddommelige magiske rusforumet, elsker deg rusforumet
Sist endret av Mentaltsvak101; 19. februar 2012 kl. 05:50.
Sitat av hellotitty Vis innlegg
Vel, jeg liker freak fordi det finnes mennesker her som er mer skada enn meg.
Og jeg får muligheten til å lese om det.
Vis hele sitatet...
Du aner ikke hvor mye Freak har hjulpet meg med. Alt fra dataproblemer til å få bilen til å starte.

Jeg liker Freak, fordi på denne plassen føler jeg, som dyslektiker, at jeg ikke skriver så dårlig likevel.
Liker det også ved å kunne se andres meninger om saker og ting.
Digger det fordi jeg lærer og kan lære bort om en av mine favoritt sysler; cannabis!
Pluss det er her revolusjonen kommer til å starte når den tid kommer.
Liker freak fordi jeg er en freak...

Liker ting som LSD tripper gjort av blinde personer, folk som får noia over små hull i pengene, osv osv.

Og freak er jo eid av kripos, så da vet jeg at det ikke er noen skumle menn her som vil sende meg PM med link til tissen sin.
Digger at man kan få svar på alt mulig.

Vender meg alltid til O-Store Freakforum hvis jeg klør meg i huet etter å få vite noe.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Freak er vel det eneste norske forumet man kan diskutere tabubelagte temaer og ting som ville fått deg bannet på andre fora. Også at man kan si så og si hva man vil uansett hvor ekstremt syn man har på ting. Og den (litt for) gode modereringen.
Sitat av lockhead Vis innlegg
Og freak er jo eid av kripos, så da vet jeg at det ikke er noen skumle menn her som vil sende meg PM med link til tissen sin.
Vis hele sitatet...
Det er jo Freakfoumet som eie Kripos.
Sist endret av Mentaltsvak101; 19. februar 2012 kl. 07:00.
Personlig liker jeg freak fordi det er et korseligt forum hvor folk generelt er snille og nesten ikke skriver troll-innlegg.
Fordi Freak er her for deg uansett hva, når å hvor!
Om jeg plages med pc'en - Øyeblikkelig hjelp
Om jeg trenger andres mening om noe - Øyeblikkelig svar
Om jeg trenger underholdning - Uendelig med trip-rapporter!

Er det mulig å søke om partnerskap med ett nettsted?
Jeg liker Freak.no, fordi:
Når jeg ser andre norske forum (bla. disk.sjon) ser jeg et eneste stort helvetes virrvarr av "Hva er den klumpen på pikken min?"-tråder.

Og da forstår jeg hvorfor så mange tråder blir slettet.. Freak.no er et rent, pent og oversiktlig forum
Mye spennende diskusjoner! I tillegg til at det er interessant å lese om rusdebatter og slikt. Får som regel svar på det jeg lurer på! :-)
Elsker freak først og fremst på grunn av alle de fantastiske trådene og debattene, men også for folkene jeg har blitt kjent med! Utrolig mye koselige mennesker her
Sist endret av Daybreak; 19. februar 2012 kl. 16:09. Grunn: La til en bergenser.
det kjære rusforumet! alltid spennende å lese rusrapporter
Fordi du kan spørre om det aller meste, og det finnes nesten alltid noen med smarte synspunkter og innspill.
Det beste er vel å se diskusjoner med folk som rett og slett er så flinke til å ordlegge seg at du kan endre synspunkt på null komma niks.

Jeg er derimot mindre gla i moralprekener og private meldinger fra narkiser.
Sist endret av Teddybe4r; 19. februar 2012 kl. 16:14.
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
Om freak hadde publisert en Avis, ville jeg definitvt abonere! ! hehehe...
Enkelt og greit på grunn av hvor fantastisk lærerikt lesestoff som finnes her. Og selvfølgelig hva man kan lære om.
Alt jeg vet om politikk, rusmidler og pyroteknikk har jeg lært her, og man finner alltid noe interessant å lese om. Det eneste jeg vil poengtere er at det er mange her med veldig store politiske ferdigheter som jeg gjerne vil oppfordre til å ytre sine politiske synspunkter utenfor forumet vårt.
Generelt høy kvalitet på tråder og innlegg, virker ikke som gjennomsnittsbrukeren er 17 år gammel. Og morsomt å lese om alle de utrolige situasjonene som folk skriver om av og til
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
masse fete folk + masse fete temaer + NULL tabu = awsomeness <3

freak kan hjelpe meg når som helst, liker måten alle prater som kompiser i en bar, moderatorene (<3) og det faktum at jeg ikke hadde visst halvparten av det jeg vet nå uten
I starten var det kun på grunn av rusforumet. Å kunne sitte å lese om så personlige erfaringer med alt fra cannabis til bensin på norsk var jævlig spennende. Men etterhvert ble det til mye mer. Mange hjelpsomme individer som vet absolutt alt om alt, folk som burde vært topp politikere og andre som burde vært stand-up komikere.

Også er det litt artig å kunne skrive AKKURAT det du mener uten at du blir stigmatisert for det. (Bortsett fra moralens voktere).
får svar på alt du vil digger det spessielt siden forumet handler om alt og ingenting
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg elsker freak fordi at jeg mener det er lettvint å få svar på det man måtte ønske. Det være seg alt mellom himmel & jord. Jeg benytter nok freak mest til å lese andre tråder.
Liker freak siden man hele tiden får svar på det man trenger hjelp med eller vil diskutere!
Sitat av hellotitty Vis innlegg
Vel, jeg liker freak fordi det finnes mennesker her som er mer skada enn meg.
Og jeg får muligheten til å lese om det.
Vis hele sitatet...
Hvis du er ute etter å lese innlegg fra hjerneskada folk burde du sjekke ut 4chan.

uansett så liker jeg freak fordi det er på norsk, det er veldig aktivt - jeg kan få svar på f.eks datarelaterte spørsmål veldig fort.
Jeg liker freak.no fordi det av og til kommer godbiter som sluker hele hjernen din og spytter den ut litt oppgradert og freshere, altså sånne ting som får et par hundre kvalitetspoeng.
Jeg elsker freak for ting som dette og alle de personene som kan så meget om forskjellige emner
Fantastiske mod's og admins som holder forumet seriøst og oversiktelig. I motsetning til 100% av alle andre Norske forums fyllt med troll og idioter.
Hvorfor jeg elsker Freak.no?
Enkelt; det er så mange ting man får svar på her, og står det ikke fra før, så er det bare å spørre, og vips, så har man flere hundre svar. Det at det er så mange forskjellige personer her og, at det ikke bare er en type mennesker er også ganske deilig. Det er ingen fordommer, eller mobbing. Det er deilig
Fordi det er så mange jævla raringer her ^^
Vel, fordi det er et åpent, interessant, inspirerende, nytenkende, debatterende forum, uten fordommer.

(Brun på tunga? Nei).
Jeg elsker freak fordi drømmepartneren(forhåpentligvis mannen) min eksisterer her! Ikke lett å finne lignende i virkeligheten. Hittil er han er nice mix av Grønnugle, provo, fetter, Dodecha, lovetogrow(hehe), xtapolapocetl og mange jeg ikke kommer på i farta. Føler meg veldig heldig. Takk Freak.
Liker freak pga: Finner som regel noe interessant hver dag. Medlemmene, mange smarte\sprø\alternative\spennende osv osv personligheter som henger her. Man finner info\meninger om stort sett alt som er, viss man ikke finner det så er det bare og lage en tråd og folk pleier ikke og bruke lang tid før dem bidrar med noe.
Forumet er ryddig, liker designet og moderatorene gjør en god jobb selv om de kan virke noe overivrige en sjelden gang.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Null fordommer, og liberale mennesker! Samt en fantastisk latterlig coctail av mennesker!

Finner liksom det meste av mennesker her, utrolig kult! Btw, jeg satt på trikken idag, en eller annen dude herfra satt og skrev på forumet, men jeg turte ikke bare å gå å si hei, om du ser dette og tok trikken til kjelsås fra jernbane torget idag, si hei!

Edit: klokka 18.00 ish. forøvrig igår, bommet litt på klokka
Sist endret av CHillZoNE; 7. mars 2012 kl. 08:36.
Er meir avhengig av nFF enn FaceBook og dei seier vell kanskje litt?
Jeg elsker Freak fordi norsk fra 8-11 kan bli kjedelig i lengden. Generelt tror jeg veldig mye av kunnskapen jeg innehaver kommer fra Freak.

Jeg er også veldig interessert i mennesker, og hvordan vi responderer på nyheter, politikk, religion. Tenker på hvordan media, foreldre, politikere "manipulerer".

En annen ting: jeg hadde aldri bygget maskinen min selv om det ikke var for freak. Jeg hadde heller aldri blitt med på freakrekka på TG og møtt masse fete folk
Sist endret av Oransje; 7. mars 2012 kl. 10:55.
Jeg tror nok at den største grunnen til at jeg elsker Freak.no, er nok fordi at det er et slikt forum som strekker seg veldig over flere temaer. Det at man kan søke opp på nesten hva som helst, alt fra legalisering av cannabis og underholdnings-faktorer som musikk, spill og design, til politiske debatter, diskusjoner og liknende. Det at Freak.no klarer å være så informasjonsrikt, med så mange flotte mennesker som hjelper deg til omtrent alle tider, er fantastisk. Det beste Norske forumet som eksisterer, i min mening.
Uendelig mengde debattemner, personligheter, spørsmål og svar, både av nyttig og underholdende verdi. Får (Stort sett) den hjelpen jeg trenger relativt rask(som regel), være det seg spørsmål om alt mellom rusmidler til PC-problemer. Rett og slett min egen kilde til uendelig visdom og kunnskap!
Fordi det finnes så sinnsykt mye lolz folk og kommentarer her inne.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Er meir avhengig av nFF enn FaceBook og dei seier vell kanskje litt?
Vis hele sitatet...
Sitter vell kanskje omtrent hele tiden på facebook, men lurke mere på freak en det jeg faktisk gjør på face.

Hvorfor jeg liker forumet?
Er vell fordi freakforumet er som en skole for meg, kunne absolutt ingen Norskskriving og grammatikken før jeg møtte på freak etter jeg registrerte ny bruker (ble ikke utestengt, Pappa fant brukernavnet mitt )

Men hovedsaklig er det også fordi det er så mange smarte elegante freaks som blandes med slasker.
Sist endret av justastonedhuman; 3. juli 2012 kl. 09:32.
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Liker bare å ha en plass å henge, egentlig.
Digger Freak fordi du har alltid noen å gå til.
Får alltid svar på spørsmål, alltid mange diskusjoner som pågår. Alt er oversiktlig, enkelt å finne fram.
Og en søkefunksjon som burde bli mere brukt, hele
Liker å lese alle kranglene til de som diskuterer grammatikk.
Her på freak kan du lese om alt mulig som intresserer deg. Folk diskuterer alt mulig som kanskje ikke blir tatt opp ellers. Folka har peil på alt mulig så du får gode råd og tips. Råartig å se når de større hundene diskuterer også!
Helt chill oppsett som er bedre enn mange andre plasser er det og.
Ha en god sommer alle Freaks, digger dere alle!
Sist endret av MortenYeaH; 4. juli 2012 kl. 00:48.