Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1406
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg røykte cannabis ganske ofte over flere år, så og si daglig det siste året. Det er nå 6 måneder siden jeg sluttet for godt. Jeg vet at det er vanlig å drømme veldig mye om natta når man slutter, men det er så voldsomt hos meg at det går utover nattesøvnen min.

Jeg drømmer hver natt, hele tiden. Dette gjør at jeg også våkner en god del i løpet av natta. Som f.eks i dag våknet jeg og følte meg helt utslitt. Kjennes ut som jeg har vært inni drømmeland i en hel dag. Det er ofte ganske slitsomme drømmer også. Veldig mye om eksen. Noe som er litt uheldig siden jeg egentlig ikke bryr meg den personen i hele tatt. Men underbevisstheten min gjør visst det. Det er veldig ekle og negative drømmer. Jeg vil bare sove godt uten å tilbringe timesvis i de forbanna drømmene.

Noen som har erfaring med dette? Hvor lenge kan jeg forvente at dette skal fortsette? Før husket jeg nesten aldri drømmer. Det begynner å bli veldig slitsomt..
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har kuttet etanol, og drømmer med jevne mellomrom ganske intense drømmer. Da spesielt at jeg drikker alkohol, og har fryktelig dårlig samvittighet. Vil la være, men greier det ikke, og setter meg i grusomme situasjoner. Våkner svett hver gang.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Jeg har også opplevet dette når jeg har sluttet med hasj. pg jeg tror ikke det er noe du kan regne med at går over. Tror du heller bare burde fokusere på det annerledes og sette pris på at du faktisk drømmer igjen.. jobb litt med det om morgningen så du kan tenke deg om hva du har drømt så du ikke begynner å blande det med ting du faktisk har gjort :P Jeg skjønner godt at det er rart å begynne å drømme igjen etter mange år uten drømming det setter meg ofte ut selv..
Anonym bruker
"Irritert Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slutta å røyke etter mange års daglig røyking.
Over 1 år siden jeg slutta og jeg drømmer fremdeles veldig intense drømmer, ofte av ubehagelig karakter.
Våkner ofte om natta. Det eneste som hjelper er hvis jeg sliter meg ut fysisk, da sover jeg somregel godt.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oisann, interessant. TingManSkulleØnskeManVissteFørManBleStoner. Det er jo ikke så mye å gjøre med nå. Får prøve å ta det som en mann
Les deg opp på Lucid Dreaming, det er det mange som bruker for å ta over ubehagelige drømmer før de så gir slipp og lar drømmen gå sin gang igjen. En kjempestor bonus er jo at det er helt fantastisk hva man kan finne på =)
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det går sannsynligvis over om en stund. For meg pleier det bare å vare 2-3 uker etter pausen har begynt.
Ta det som en mann, eller ta et dypdykk ned inn i ditt indre og finn årsaken til at du har de disse negative og ekle drømmene. Alt har en årsak, loven om årsak og virkning er det ingen som slipper unna. Uansett hold deg unna røyken, beste valget som finnes