Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1826
Anonym bruker
"Uenig Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hallais. Var ute på byen i går ble tatt av politi på en dass og ble ransaket på stedet.

Karen fant 1 ritalin pille og kamagra gel på meg. Dette resulterte i håndjern og en walk of shame ut fra klubben. Ble kjørt til cella og ble sittende der uten kontakt med noen.

Hadde leid airbnb med kompisen min i en shared appartement. Endte opp med at politiet fant adressen på nøkkelen og aksjonerte med ransaking til verten. Han ble også tatt med til og rustestet.
(Jeg har ingen kjennskap til verten)

Politiet spør meg gang på gang om jeg er ruset, svarer nei. De ber meg avlegge urinprøve som jeg takker fint nei til. Ender med truging av blodprøve med makt. Så blir jeg avlegger urinprøve som tester positivt på cocaine...
Nektet selvfølgelig fortsatt på at jeg hadde tatt dette.

Satt i cella i drøye 6 og en halv time før de plutselig henta meg og sa jeg er fri til å gå. Hva bør jeg forvente/forberede meg på?

Hele kvelden ble helt surrealistisk med tiltakene til politiet. Som sakt ble jeg tatt med en ritalin og en kamagra gel??? Lol
Anonym bruker
"Uenig Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ser noen skrivefeil, beklager dette. Gikk litt fort i svingene
Hvorfor ransaket de deg i utgangspunktet?
Sitat av Holotropiker Vis innlegg
Hvorfor ransaket de deg i utgangspunktet?
Vis hele sitatet...
Sivil-politi som holder øye med toaletter og hører etter kredittkort-hakking og snortelyder er ikke uvanlig. Regner med at det er greia her.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forelegg.

Men håper du har lagt deg flat og sagt unnskyld til airbnb verten og gir han en klekkelig kompensasjon. Han har nå blitt registrert hos politiet, ødelagt rykte sitt hos naboer med razzia og tilbragt timer på stasjonen pga deg.

However, snuten har overdrevet noe helt sinnsykt her. Bor du i en veldig stille by eller no?
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Faktisk ville jeg kontakta advokat og fått hjelp til om politiet var berettiget til å ta seg inn på annen manns eiendom pga mistanke mot deg og pga en pille. Høres helt sinnsvakt ut. Som straffeforfulgt har du fri rettshjelp
Høres jo helt sinnsvakt ut å ta med husverten inn for rustesting?

Om du ikke har resept for ritalin kan det vanke et forelegg for brudd på legemiddelloven, når det gjelder Kamagraen veit jeg ikke hvor streng de er på dette aldri hørt om tilfelle at noen har blitt "tatt" med det, bortsett fra en kompis som bestilte det på nettet og fikk brev fra tolletaten om at forsendelsen var stoppet og han måtte framlegge resept for å få den ut. Det at du testet positivt på kokain kan også gi forelegg men har aldri fått det selv, jeg ble stoppet av politi og tollvesen på flyplassen når jeg kom fra utlandet for noen år siden, jeg hadde ingenting på meg og hadde heller ikke brukt noe på den turen, jeg måtte avlegge en urinprøve som testet positivt på cannabis (jeg hadde røyka som vanlig før jeg reiste på turen) hvorfor jeg måtte avlegge urinprøve veit jeg ikke for jeg fikk ikke noe som helst straff for det.
Anonym bruker
"Uenig Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Var antagelig pgr at jeg og en kompis gikk inn på doen samtidig, jeg tok ingenting derimot.

La meg selvfølgelig langflat og beklaget til verten når vi henta baggene, dro rett etter. Gan han ekstra penger for bryet.

Var i trondheim

Fikk utskrevet adhd i ungdomstiden men ville ha det bort fra journalen min før militæret. Så har ikke resept på det nå.
Har det noen betydning?
Tenker også bare nekte på kokainet.

Er litt kjipt siden jeg har rettssak snart som jeg har venta 2 år på. Har heller ikke gjort nor på de 2 åra... så skjer dette :/
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan du fortelle hvilken uteplass dette gjelder ? Aldri hørt om sånt i Trondheim før.
Her kan man som regel gjøre hva man vil på byen
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Joda de er i trondheim også! Bla på D12. De sitter der som noen idioter å drikker vann, helt alene. Følger med på hvem som snorter o.l for å ta deg ute. Man ser veldig godt hvem som er sivil på byen, men mindre du er dritings da.