Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1193
Jeg har hatt noe weed liggende i en glass krukke siden ca. desember 2017. Er dette trygt å vape? Jeg bekymrer meg for mugg eller lignende.
Ja. Mugg kan du jo se etter..
Vist du bekymre deg får mygg so ser du etter mygg om det ikke er noe går det fint.

Folk har no røyka weed som har logge 5-10 år i smugler bila ( youtube) og det har godt fint so trur ikke det skal være noe problem.
Sitat av stamme Vis innlegg
Ja. Mugg kan du jo se etter..
Vis hele sitatet...
Sitat av Kuami Vis innlegg
Vist du bekymre deg får mygg so ser du etter mygg om det ikke er noe går det fint.

Folk har no røyka weed som har logge 5-10 år i smugler bila ( youtube) og det har godt fint so trur ikke det skal være noe problem.
Vis hele sitatet...
Regner med at muggen som legger seg i weed ser prikk likt ut som mugg som vanligvis vokser på mat? Grønt / hvitt med bomulls lignende formasjoner med sporer? Med andre ord, det er lett synlig?
Lukt på det også.
Mugg setter jo sitt eget preg på odøren ��
om du ikke ser el lukter no men fortsatt er i tvil, ta en liten bit og tygg det godt så merker du fort om det er muggent :P
Kan melde om at jeg fremdeles lever! Husk å test weeden deres for mugg folkens. Er man uheldig så kan man få i seg muggen weed som gjør deg om til en menneske spisende sopp.