Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 935
Finnes det ett program til msn som gjør att du blir "usynlig" for alle kontaktene dine,samtidig som du kan snakke med en person?...skulle gjerne likt å hatt det nå....ikke si att jeg kan blokke og trykke ditt og datt...jeg vil ha ett program som gjør meg usynli for andre på msn....En addon....På forhånd, takk....
Vil gjerne få en sånn dritt som gjør at du kan logge deg på som offline jeg.. Så du kan holde øye med mailen derfra, men at ingen så at du logga deg på
Vet det finnes, men trokke den funka på min MSN forrige gang..

Værsågod for svaret.
tror det skal gå an med dMsn messenger. det er et program skrevet i java hvis jeg ikke husker feil. det har også mange andre kjekke funksjoner! http://www.dmsn.nl/ les litt her og se hva du finner ut

vidde: det finnes mange patcher som gjør at du kan logge på som appear offline. dvs. at statusen din er satt til appear offline når du logger på. du finner dem på www.mess.be
Sist endret av supabob; 29. desember 2003 kl. 01:17.
Finner ikke funksjonen i dMsn. Help me
gikk ikke det...
last ned msn 6....

det er et valg der , trykk på "my status" og "appear offline"
Men du kan fortsatt ikke snakke med folk når du har satt på "Appear offline"
Vidde: det kan du bruke jnrz msn loader til(+ logge på flere msn'er samtidig), finner den hvis du søker på mess.be
Kan noen forklare meg vitsen i dette her? Altså, jeg har bare venner på min MSN kontaktliste, og jeg skjønner ikke hvorfor noen skulle ønske å ha noe annet enn dette. Hvorfor driver dere da og skal skjule dere for dem? Er det en syk form for spionasje dere bedriver?

Veldig fint å få dette oppklart.
Du finner et program på www.mess.be som gjør at du ser ut som du er offline, og kan samtidig prate med andre.
JA DU SER DEM, MEN DU KAN FORTSATT IKKE SNAKKE MED DEM RAYMOND! get it?

vær så snill å tillatt min bruk av store bokstaver da raymond tydeligvis trenger å få ting inn med både 2-3 spiseskjeer