Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 4164
Jeg bruker http://www.clichehosting.com og er ganske fornøyd, men mest fornøyd er jeg med http://surftown.nu/ hvor du kan endre passord på, opprete extra FTP kontoer, MySQL kontoer osv...

EDIT: Angående surftown. Med en gang du har betalt så oppretes web-området ditt og er klart til bruk med en midlertidlig domene til primær domenet ditt har blitt oprettet.
Sist endret av Hawk; 10. september 2005 kl. 19:11.
Jepp. Surftown er gode saker. Tok null , niks å få ting i gang.
▼ ... noen uker senere ... ▼
hehe, dette her var ihvertfall nok grunn for meg til å holde meg unna oslohost...
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Jeg regga ett domene på b-one.net i går, fikk mail fra de i dag morges med login osv, alt virker flott
Betalte 400 for .net domene + 500mb + sql/php/asp + fri trafikk + + +
-totto
mja, b-one er veldig greit så lenge man ikke har store krav til ting. Den "fri trafikk"-greia deres skal du forresten ta med en stor klype salt. Bruker du for mye båndbredde i forhold til deres definisjon av hva som er "normalt", så ryker du ut.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av totto
Jeg regga ett domene på b-one.net i går, fikk mail fra de i dag morges med login osv, alt virker flott
Betalte 400 for .net domene + 500mb + sql/php/asp + fri trafikk + + +
-totto
Vis hele sitatet...
Er du fornøyd med b-one? Jeg skal bestille webhotell og det står mellom surtown og b-one. Noen andre som har noen tips om hva jeg burde velge? Jeg skal velge 1500/2000 mb.
Jeg har B-one-net, ganske fornøyd med de. Men de har bare en SQL konto, det kan være litt kjipt. Men ellers er jeg fornøyd, har muligheten til å slå av og på globals. Enkelt og bra kontrollpanel, bra webmail (Squirrel og Outlook Express Web Interface) men spam kontrollen dems er ikke noe særlig å skryte av... Men ellers, bra!
Du er fornøyd med kontrollpanelet ja? Jeg så surtown sitt og likte det ganske godt. Tror jeg kjøper hos b-one.net hvis ikke noen kommer med noen dårlige erfaringer som de har hatt i det siste.
Legger inn mine gode erfaringer hos Starthotel.dk. Jeg vet at det var spørsmål etter servere i Norge, men jeg er ultra fornøyd med www.starthotel.dk. Det eneste jeg skal pirke litt på, er at ved ferietider kan det ta litt lengre tid å få svar på mail, men ellers rask og god service