Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1351
Sånn som det har seg nå, så har jeg et veldig gammelt lydkort (Sounblaster Audio PCI 128), og når pc'en loader mye pleier lyden å hakke og det er egentlig litt kjipt.. Hvis jeg kjøper et nyere lydkort, vil det da greie å spille mp3er uansett hvor mye pc'en ellers jobber?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
nei. jeg har et live kort, og mp3 kan hakke hvis jeg f. eks skanner hdden for virus, hører på mp3, åpner photoshop og 3d studio max på en gang
Du må ha mer ram, zeth
Better than thou.
Det er det som hjelper, mer ram altså. Jeg har ike noe problem med å kjøre PS, spille mp3, og surfe på 15 sider samtidig, ha mirc åpen og mer til. Har 320 meg ram nå, og får 256 til når det nye stæsjet kommer. Gleder mai
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Carlo: nei, det gjør det ikke her heller selv om jeg bare har 192 mb ram, men hvis jeg åpner alle programmene samtidig tar jo det all ressursen, og da kan mp3en hakke. men ikke når alt er ferdig lastet.
Jeg glemte at jeg drev å sendte en stor fil til en fyr på irc, det var vel derfor det hakket (hadde jo endel progs oppe også). Har 900mhz og 384 pc133 ram, så tror ikke det er problemet.
Virker det bra nå dah?

Og her er en liten bruksanvisning for å få det til å hakke: søk etter *.exe på alle stasjonene... merk alle filene du får i søket og trykk ENTER to continue...
Eller så går det jo ann å prøve å oppgradere BIOS (intern vits mellom meg & zeth)
Red-Bull: Ja nå går det bra, er tydeligvis bare når jeg sender filer at det hakker. Skal mye til hvis ikke, og tusen takk for ditt varme tips

Beistet!!: Hiihii.. fatter ikke at du greide å fucke bios oppgraderinging 2 ganger på rad
Hva slags chipsett har du på hovedkortet? Soundblaster serien hakker på hovedkort med VIA chipsett på southbridge. Det er det mange hovedkort som har. Gå for Audigy som kommer hvert øyeblikk (under en uke) i Norge. Den har ikke det problemet!
Jeg har et ASUS A7V Socket A HK med VIA chipsett ja. Hva er audigy?