Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1392
Jeg har akkurat kjøpt meg et asus a7v133 hovedkort + en amd athlon 1,33 ghz prosessor, men når jeg hadde satt inn alt og starta pc'en kom det ikke en dritt på skjermen........ hva i helvete er galt???
har du satt inn skjermkortet? "he-he"
ehh ja...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
det kan være masse. skjermkortet er ikke satt skikkelig i, rammen er ikke satt skikkelig i, komponenter kan være fucket, du har kanskje ikke flashet biosen slik at hovedkortet enda ikke støtter en 1,3ghz cpu... mange muligheter.
skal jeg gjøre noe annet enn å tømme c: før jeg kobler den på hovedkortet er litt n00b
Better than thou.
Det samme skjedde hos en kammerat av meg igår. Vi satt sammen alt helt riktig og startet den, men ingenting skjedde, bortsett fra cpu vifta. Han ringte komplett og de sa det kanskje var cpu'en og at han skulle komme tilbake med den. De har hatt mye problemer med de raske Athlonene..
*Gå til komplett å klage*
Noe annet noen tror det kan være
orker ikke å dra helt til komplett
er litt lat
En kamerat av meg hadde samme problemet, en ny cpu løste den saken. Du har kanskje noen kjente som du kan låne en cpu av, for å teste om det er cpu'en som er defekt?
han har nok ikk det, nei...
ikke for øyeblikket ihvertfall, kanskje når jeg får min, men da har han nok enten fixa problemet eller bytta'n på komplett allerede...
jeg har fått det til nå!!!
takk til alle som har prøvd å hjelpe!!!!