Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1293
Jeg har tenkt å kjøpe meg en håndholdt PC, som jeg skal bruke til å lese e-bøker, høre på mp3'er, skrive litt på, og kanskje surfe inet / sende email.

Jeg har sett litt på diverse håndholdte som mer eller mindre utfyller kravene mine. Jeg har rundt 2000kr å bruke på en sånn en gjenstand, så valget faller sannsynligvis på enten en ny palm e.l eller en brukt compaq ipaq. Sistnevnte virker mest fristende, men på bruktmarkedet finnes det veldig omtrent aldri bedre modeller enn ipaq 3630 med 32MB minne.

Er det noen som har peiling på om det finnes rimelige modeller som utfyller alle kravene mine? Jeg kan til nød gå så langt å bruke opp til 4000kr hvis tilbudet er godt nok.

Siden jeg ikke har lyst til å kjøpe en spinndyr mobil med GPRS, er det nærmeste jeg har kommer en Siemens IC35 som annonseres til 800kr på qxl. Denne har integrert WAP, men bare 2MB flash minne. Det gir knapt nok plass til noen få e-bøker..