Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 577
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Fikk nettop et brev fra Google AdSense om hvordan jeg skulle aktivere pin-koden i brevet for å kunne få utbetalinger. Tror jeg satte opp AdSense på en side jeg lagde for lenge siden, så betyr dette at jeg faktisk kan få noe utbetalinger tilsendt i posten? (Selv om det sannsynligvis dreier seg om noen få kroner) Har ikke oppgitt noe som helst bank informasjon og det er gratis, så hvis jeg får utbetalinger sendt, koster det meg noe? (ironisk som det er)
normalt når du får den der, så har du penger som skal ut, normalt er det da 500-600kr.
enkleste er å får registeret bank konto nr ditt der, så får du rett inn på konto din. ellers får du lapp i posten å må ned i baken å hente den + banken tar 80-90kr i gebyr for å få ut pengen.
Mulig du har nådd 50 kroners grensen for å legge til utbetalingsdetaljer, hvis du ikke har kommet opp i 600 da.
Som ranvik sier er bankkonto det enkleste. Du får da et par kroner og ører inn på kontoen som du må oppgi til google for å bekrefte at kontoen er din.