Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1329
Hei, jeg kjøpte meg en ny mikrofon og den er faktisk så lav at jeg må skrike for at den skal høre meg. Hva kan jeg gjøre for å få lyden opp? Jeg har boosta den til 30 men det blir helt jævlig for alle som er på skype med meg. kommer en sånn durelyd. Noen som vet?

http://www.amazon.co.uk/Trust-20111-...ustomerReviews

Her er den, Får bra lyd når jeg har den 1 cm fra kjeften da. men det er derfor jeg kjøpe en sånn mic, for å kunne ha den på bordet å slippe å bruke headset :/ den er ca. 20 cm fra munnen når jeg har den sånn jeg vil.
Sist endret av WinterChoyld; 17. februar 2015 kl. 16:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Les Customer Reviews
Sjekk at den er plugget inn riktig og helt inn.
Durelyd gir en ide om manglende jording og mikrofonen plukker opp 50Hz fra strømnettet.
Pen å se på men jeg har sjelden sett så pissdårlige Customer Reviews.
Min mikrofon fulgte med ett råttbillig Headset til NOK 17 kjøpt på ebay.com og fungerer greit til Skype.
Less is more.