Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Denne tråden er promotert.
At en tråd er promotert betyr at staben grunnet kvalitet, viktighet eller av andre årsaker har valgt å fremheve tråden.
  2799 625926
Sitat av Sabesto Vis innlegg
Hei.

Dette er ikke en film, men et klipp ifra NRK.
Handlet om en gammel mann som satt seg fast i ei myr/grøft i flere dager.
Brukte lokket på snusdåsa til å spise myr. Har lett lenge på youtube/google, men klarer fanken ikke å finne det.

På forhånd takk.
Vis hele sitatet...
Da er du enormt dårlig til å google. Et googlesøk etter 'myr snus gammel mann' tok meg fem sekunder.

http://www.youtube.com/watch?v=nNNBUcnOSLc
Hei!

Har lett etter en film i mange år her nå, så dette kan nok virke en smule søkt da det er mange år siden jeg har sett den. Lite kjent film tror jeg også...

Filmen handler i grove trekk om ett stort house party som skal finne sted, og vi følger med hva alle hovedpersonene gjør før og imens de drar til festen, og selvfølgelig hva som skjer på festen.

Det er også to homofile menn som skal til denne festen, men de finner ikke frem og det ender med att de skrur opp lyden på bilen sin og står og danser ved ei elv istedet. :P

Ellers enn det synes jeg (selvfølgelig nok) at det var nokså mye syre på den festen xD
Hei !
Jeg leter etter en film, handler om fordrivelse av jøder i tyskland under krigen. Det er en familie som gjemmer en jødisk familie på loftet i en leilighet i Hamburg og han eieren tror jeg eide en butikk. Man ser en del av fangeleieren osv.
Husker ikke når den ble laget desverre, men rundt 70-tallet elns.
Hvertfall så slutter titelen på liste tror jeg.

Håper på et svar
Sitat av Coccomeister Vis innlegg
Hei !
Jeg leter etter en film, handler om fordrivelse av jøder i tyskland under krigen. Det er en familie som gjemmer en jødisk familie på loftet i en leilighet i Hamburg og han eieren tror jeg eide en butikk. Man ser en del av fangeleieren osv.
Husker ikke når den ble laget desverre, men rundt 70-tallet elns.
Hvertfall så slutter titelen på liste tror jeg.

Håper på et svar
Vis hele sitatet...
Er det Anne-Franks Dagbok du mener ?

http://www.imdb.com/title/tt0052738/

Der gjemmer en jødisk familie seg opp på et loft under krigen seg, men det er i Nederland tho.

Muligens Schindlers Liste (Lenge siden jeg så den, så jeg husker ikke helt)
Sist endret av Deadlock Radium; 20. januar 2009 kl. 00:35.
Tusen takk! Schindlers Liste var det
Så en film som gikk på NRK's nattkino for en god stund siden. Det var en gutt som var på et slags barnehjem. Etterhvert rømte han med en kar som han møtte der eller noe og de dro for å oppleve verden. På veien møtte de blant annet en gal mann som drev et teater osv. Mot slutten dør den ene og den andre mener jeg å huske, han ene begynner å se skumle typer fra barnehjemmet bak trær... Litt uklart, men noen som har en ide? Var vel en britisk film.
Det er en film jeg skulle likt å se igjen, men kommer ikke på hva den heter. Lurte på om noen her kunne hjlepe meg. Det handler om en mann som sier at han har levd veldig lenge. Hele handlingen i filmen handler om at han sitter foran peisen og snakker med et par andre og forteller om hele livshistorien. Fra år null(for å si det sånn) og til idag. Syns det var veldig bra. Håper noen vet noe om den.
På forhånd takk

Kurenai: Det var vel ikke "A Perfect World" med Kevin Costner.
Sist endret av Oddgeirf; 22. januar 2009 kl. 23:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Oddgeirf Vis innlegg
Det er en film jeg skulle likt å se igjen, men kommer ikke på hva den heter. Lurte på om noen her kunne hjlepe meg. Det handler om en mann som sier at han har levd veldig lenge. Hele handlingen i filmen handler om at han sitter foran peisen og snakker med et par andre og forteller om hele livshistorien. Fra år null(for å si det sånn) og til idag. Syns det var veldig bra. Håper noen vet noe om den.
På forhånd takk

Kurenai: Det var vel ikke "A Perfect World" med Kevin Costner.
Vis hele sitatet...

The Man From Earth?
http://www.imdb.com/title/tt0756683/
Bra film
Nope, ikke A Perfect World, filmens "tid" er satt til mye eldre enn den, ca. på 1800 tallet tenker jeg.
Sitat av Waldo Vis innlegg
Jeg leter etter en film, som jeg tror var en zombie-film.
Jeg husker/tror den sluttet med at helikopteret de overlevende var i styrtet, og at de snakket med noen militær folk der de hadde krasjet. Og at militæret til slutt sprengte byen handlinga var satt i.

Og nei, det er ikke 28 Weeks Later.
Vis hele sitatet...

Filmen du leter etter er nok Alien versus Predator 2!

Imdb: http://www.imdb.com/title/tt0758730/

Ut ifra forklaringen din er jeg 99% sikker!
Sitat av Indebo Vis innlegg
Hei!

Har lett etter en film i mange år her nå, så dette kan nok virke en smule søkt da det er mange år siden jeg har sett den. Lite kjent film tror jeg også...

Filmen handler i grove trekk om ett stort house party som skal finne sted, og vi følger med hva alle hovedpersonene gjør før og imens de drar til festen, og selvfølgelig hva som skjer på festen.

Det er også to homofile menn som skal til denne festen, men de finner ikke frem og det ender med att de skrur opp lyden på bilen sin og står og danser ved ei elv istedet. :P

Ellers enn det synes jeg (selvfølgelig nok) at det var nokså mye syre på den festen xD
Vis hele sitatet...
Tror det er denne "GO" http://www.imdb.com/title/tt0139239/
Sitat av Kurenai Vis innlegg
Så en film som gikk på NRK's nattkino for en god stund siden. Det var en gutt som var på et slags barnehjem. Etterhvert rømte han med en kar som han møtte der eller noe og de dro for å oppleve verden. På veien møtte de blant annet en gal mann som drev et teater osv. Mot slutten dør den ene og den andre mener jeg å huske, han ene begynner å se skumle typer fra barnehjemmet bak trær... Litt uklart, men noen som har en ide? Var vel en britisk film.
Vis hele sitatet...
Kan det være Charles Dickens "Oliver Twist"? Vet den gikk i to episoder på NRK før jul.
Sitat av zub_Zer0 Vis innlegg
Du har helt rett mister !
Tusen takk. Jeg var ikke helt ved mine fulle fem da jeg så litt av denne filmen, så jeg lurer på om den egentlig er noe bra ? husker bare at jeg synes det var helt sinnsykt alt de holdt på med i denne filmen..

Noen som vet noe om denne animasjons serien som gikk på TV Norge i romjula og i påskeferien på morgenen ? :

Det er en animasjons-serie som gikk på tv norge etter jul og i påskeferien for 4-5 år siden.
Handlingen foregikk i Amerika. Handlet om en ung gutt, hvis foreldre egentlig var fra verdensrommet. Han hadde etterhvert en hanske, som han kunne løfte ting med, ved hjelp av en eller annen "kraft" han hadde, siden han var partly alien. Sinnsykt spennende serie, som jeg gjerne skulle hatt tak i.
Husker også at måten de kunne se om andre også var fra verdensrommet på, var at de kunne gjøre noe sånn sært med øyet, som fikk det til å gå en slags "bølge" i fargene man har rundt pupillene..
Vis hele sitatet...
Hei gutter, skulle bare si at jeg fant ut dette selv. Serien Heter Invasion America, og etter som jeg husker en veldig spennende (voksen) animasjonsserie
Hei!

vi snakker om en grøsser, alt jeg kan plukke ut fra tittelen fra filmen er noe med "Creep"

det jeg husker fra filmen er, et kjærestepar eller noe slikt som skal kjøre på ferie, de kommer på en landevei, plutselig ser de en skummel lastebil lignende bil, helt metallsvart....
senere ser de fyren som kjørte bilen parkerer å dumper noen hvite poser/sekker (ganske store) i en sjakt som går under bakken, etterhvert så tar gutten til "mote" å hopper ned i sjakten lengere ut i filmen, å finner ut at det var sekker med to lik i mannen dumpet i sjakten...

tror han fyren som kjører den store bilen er en demon eller slikt, hvis jeg husker rett skal det være to filmer...

*filmtittel* 1 og *filmtittel* 2

Husker i en av filmene så er det et rugby team eller noen lignende som sitter på bussen til eller fra kamp, en gul skolebuss, som i america å slikt, husker ikke hva som skjer videre, hadde vært kult om noen husker eller fatter hvilken film jeg snakker om, jeg kommer ikke på navnet, hjeeeelp!
Sitat av Indebo Vis innlegg
Hei!

Har lett etter en film i mange år her nå, så dette kan nok virke en smule søkt da det er mange år siden jeg har sett den. Lite kjent film tror jeg også...

Filmen handler i grove trekk om ett stort house party som skal finne sted, og vi følger med hva alle hovedpersonene gjør før og imens de drar til festen, og selvfølgelig hva som skjer på festen.

Det er også to homofile menn som skal til denne festen, men de finner ikke frem og det ender med att de skrur opp lyden på bilen sin og står og danser ved ei elv istedet. :P

Ellers enn det synes jeg (selvfølgelig nok) at det var nokså mye syre på den festen xD
Vis hele sitatet...
det er groove du leiter etter tror jeg. http://www.imdb.com/title/tt0212974/
Sitat av booboo Vis innlegg
Ondskap: Det er Jeepers Creepers du tenker på.

http://www.imdb.com/title/tt0263488/ og http://www.imdb.com/title/tt0301470/
Vis hele sitatet...
Jaa!
det var det, takker så mye
noen som vet navnet på denne?

Er en film fra 90-tallet som handlet om 3 brødre (eller venner?) som var veldige gode til å sloss. Mener filmen het noe med ninja eller no, men ihvertfall så var de på en fornøyelsespark hvor noen terrorister skal overta den parken så begynner de 3 brødrene og sloss mot de terroristene, så møter de på hulk hogan. Det er vel så og si det eneste jeg husker om filmen, den ble sendt mye på canal + en liten stund.
Sitat av imac Vis innlegg
noen som vet navnet på denne?

Er en film fra 90-tallet som handlet om 3 brødre (eller venner?) som var veldige gode til å sloss. Mener filmen het noe med ninja eller no, men ihvertfall så var de på en fornøyelsespark hvor noen terrorister skal overta den parken så begynner de 3 brødrene og sloss mot de terroristene, så møter de på hulk hogan. Det er vel så og si det eneste jeg husker om filmen, den ble sendt mye på canal + en liten stund.
Vis hele sitatet...
http://www.imdb.com/title/tt0118539/
3 Ninjas: High Noon at Mega Mountain
Var den, tusen takk
Sitat av Jehes Vis innlegg
Jeg leter etter en film jeg så for lenge siden. Tror det er en svart-hvit film om jeg ikke husker feil. Det er iallefall en scene hvor en Satanstatue "levner opp" når hovedpersonen snur ryggen til. Jeg mener det hele foregår i et gammelt slott. Det er også en scene hvor det kommer en stor "øks" svingende ned fra kjøkkentaket over et gammelt trebord. Noen som vet hvilken film det er snakk om?
Vis hele sitatet...
kan det være denne her? The Haunting?http://www.youtube.com/watch?v=xq74oz6mf3w
Hei!
Satt og snakket med en kompis på msn over noe random greier, da jeg kom til å tenke på en litt morsom/merkelig scene i en film jeg så for en stund siden, som jeg over hodet ikke greier å huske navnet på.

Det er en meksikansk hushjelp som må ta med sånne rikmannsbarn til meksiko i bryllup, og der var det en sånn lek hvor en fyr snurra nakken om på en høne til hode gikk av, så prøvde barna å fange kroppen som løp som faen.. de rike unga blei ganske skremt, og jeg husker jeg syntes det var rimelig kompisk.

Noen som vet hvilken film jeg snakker om? takk
Filmen du leter etter er "babel"
http://www.imdb.com/title/tt0449467/
Sitat av Elemental Vis innlegg
Filmen du leter etter er "babel"
http://www.imdb.com/title/tt0449467/
Vis hele sitatet...
Den var det ja! Tusen takk for raskt svar!
Leter etter en film der handlingen foregår i ett fengsel.
De innsatte kjører modifiserte biler med våpen på!
De skal drepe hverandre, og jeg TROR at de som vinner slipper ut...

Vet ikke om denne har komt ut ennå, for det jeg så var en trailer for en god stund siden..

Håper noen kan hjelpe!

Edit: Nevermind, jeg hadde tydeligvis et bokmerke som jeg oppdaget rett etter at jeg skrev dette...

Filmen var Death Race!
Sist endret av Az0g; 3. februar 2009 kl. 02:29.
Sitat av Restyle Vis innlegg
Det er en film jeg leter etter også; den er veldig gammel - og har vel ikke sett den på minst 5 år.

Det jeg husker av filmen er at det aller, aller meste foregår på havet.
Det er en "gjeng" med "banditter" (eller noe i den duren) som kjører rundt på havet med noe jeg vil klassifisere som en avansert vannskuter.

Jeg husker at "jord" var noe som var veldig skjeldent, og var noe som hadde en veldig høy salgsverdi i filmen.

Det var endel slossing, og "waterchasing" hvis man kan kalle det for det. I filmen ble en av personene (hovedpersonene) fanget, og ble satt i et bur. Der ble han sunket sakte med sikkert ned i gjørme, men klarte å komme seg løs.

Husker også at en av personene som var på en båt, pisset i en flaske å heldte det oppi en "rensemaskin" hvor det ble "rent" forså å drikke det igjen. (Lite vann å drikke ute på havet).

Noe jeg er litt usikker på er hvorvidt de gikk ned på havbunnen til slutt for å samle jord, siden en av personene var smarte nok til å skjønne hvor dette kom fra.

Hvis jeg ikke tar helt feil het filmen noe med "water" i seg.
Takker for all hjelp.
Vis hele sitatet...

denne filmen har blitt spurt om tidligere: "Waterworld"

Sitat av Raymond Vis innlegg
Det er ikke full metal jacket?
Vis hele sitatet...
det er Full Metal Jacket
Sist endret av Buddapower; 3. februar 2009 kl. 20:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg leter etter en film som jeg har sett en trailer av en gang, men ikke husker navnet på. Jeg vet ikke hvor gammel den er, det kan godt hende den ikke har kommet ut enda også...

Det jeg husker er at det er en gruppe med mennesker som går under jorda av en eller annen grunn, og så kommer de plutselig til en ny verden med forhistoriske dyr som dinosaurer og lignende.

Noen som har en idé?
Hei
Jeg leter en amerikansk komedie som jeg har sett traileren til, er vel en 4-5 år gammel. Handlet om noen menn som skulle på villmarks tur en helg, i skogen ble de dratt inn i en øvelse til national guard, og så blir de sendt ned til Afganistan eller Irak.

Sitat av olechrw Vis innlegg
Hei
Jeg leter en amerikansk komedie som jeg har sett traileren til, er vel en 4-5 år gammel. Handlet om noen menn som skulle på villmarks tur en helg, i skogen ble de dratt inn i en øvelse til national guard, og så blir de sendt ned til Afganistan eller Irak.
Vis hele sitatet...
Nevermind Fant den, het Delta Farce.
Sist endret av olechrw; 9. februar 2009 kl. 01:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Archj Vis innlegg
Jeg leter etter en film som jeg har sett en trailer av en gang, men ikke husker navnet på. Jeg vet ikke hvor gammel den er, det kan godt hende den ikke har kommet ut enda også...

Det jeg husker er at det er en gruppe med mennesker som går under jorda av en eller annen grunn, og så kommer de plutselig til en ny verden med forhistoriske dyr som dinosaurer og lignende.

Noen som har en idé?
Vis hele sitatet...
Denne heter Journey to the center of the Earth
Jeg leter etter en film jeg så for mange år siden, men husker ikke navnet på den.
Jeg husker den handlet om en mann som kidnappet en dame som hadde en rik far. Damen i filmen får med seg kidnapperen til å dra nytte av at hun er blitt kidnappet ved å presse faren hennes for penger, jeg husker også at de snakte med han i en telefonkiosk langs veien.
Heilt i begynnelsen av filmen er det en som har plassert et eple oppe på hodet sitt, og så tror eg det er hun damen som skyter eple.

Håper det er noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvilken film dette er.
Sitat av Chaos117 Vis innlegg
Jeg leter etter en film jeg så for mange år siden, men husker ikke navnet på den.
Jeg husker den handlet om en mann som kidnappet en dame som hadde en rik far. Damen i filmen får med seg kidnapperen til å dra nytte av at hun er blitt kidnappet ved å presse faren hennes for penger, jeg husker også at de snakte med han i en telefonkiosk langs veien.
Heilt i begynnelsen av filmen er det en som har plassert et eple oppe på hodet sitt, og så tror eg det er hun damen som skyter eple.

Håper det er noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvilken film dette er.
Vis hele sitatet...
Excess Baggage?
Sitat av morten Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke den filmen, som sagt tidligere,
så husker jeg at hun som ble kidnappet skyter et eplet som er plassert oppe på hodet til en mann i begynnelsen av filmen.
vet noen om en film som ble gitt ut for ikke lenge siden, den handlet om to tenåringer som levde under jorda (som beskyttelse mot stråling) som alle hadde i mange generasjoner.
så finner de et mystisk kart som sier dem at de må ut innen et visst tidspunkt ellers vil de dø.
Sitat av MinoDyhes Vis innlegg
vet noen om en film som ble gitt ut for ikke lenge siden, den handlet om to tenåringer som levde under jorda (som beskyttelse mot stråling) som alle hadde i mange generasjoner.
så finner de et mystisk kart som sier dem at de må ut innen et visst tidspunkt ellers vil de dø.
Vis hele sitatet...
City of Ember

atlef.
Sitat av Chaos117 Vis innlegg
Jeg leter etter en film jeg så for mange år siden, men husker ikke navnet på den.
Jeg husker den handlet om en mann som kidnappet en dame som hadde en rik far. Damen i filmen får med seg kidnapperen til å dra nytte av at hun er blitt kidnappet ved å presse faren hennes for penger, jeg husker også at de snakte med han i en telefonkiosk langs veien.
Heilt i begynnelsen av filmen er det en som har plassert et eple oppe på hodet sitt, og så tror eg det er hun damen som skyter eple.

Håper det er noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvilken film dette er.
Vis hele sitatet...

Høres ut som "A life less ordinary"

http://www.imdb.com/title/tt0119535/
Sitat av booboo Vis innlegg
Høres ut som "A life less ordinary"

http://www.imdb.com/title/tt0119535/
Vis hele sitatet...
Takk, det var den jeg lette etter.
Heisann!

Så en film for noen år siden, og har glemt hva den heter.

Det som jeg husker av filmen er: 2 gutter(11-12 år) har sommerferie, og bor i huset til dene ene sin storebror(20-25). Guttene våkner om natten av stønnelyder, og finner ut at broren har seg med læreren(20-25) dems. (om jeg ikke husker feil)

Jeg mener å huske at filmen er svensk.
Det er mulig at forklaringen ikke sier dere så mye, men det var alt jeg husket av filmen.

Noen som veit navnet på den?
Hei!

Jeg leter etter en film jeg så for noen år tilbake siden.

Den handler om en mann som kommer i fengsel. Uskyldig tror jeg. En gang i fengselet får han en bibel med en skje inni som han bruker til å grave sakte men sikkert et hull i veggen med. For å gjemme hullet har an en plakat av en naken dame som han henger forran. Jeg husker at det som han gravde ut fra veggen, puttet han i lommene osv og dumpet det på bakken senere.
Noe som vet hva denne filmen heter? Har søkt en god del men finner ikke helt den riktige filmen. Sikkert bare jeg som søker med feil nøkkelord Men det hadde vært artig om noen viste hvem det var
Sitat av Zohan Vis innlegg
Hei!

Jeg leter etter en film jeg så for noen år tilbake siden.

Den handler om en mann som kommer i fengsel. Uskyldig tror jeg. En gang i fengselet får han en bibel med en skje inni som han bruker til å grave sakte men sikkert et hull i veggen med. For å gjemme hullet har an en plakat av en naken dame som han henger forran. Jeg husker at det som han gravde ut fra veggen, puttet han i lommene osv og dumpet det på bakken senere.
Noe som vet hva denne filmen heter? Har søkt en god del men finner ikke helt den riktige filmen. Sikkert bare jeg som søker med feil nøkkelord Men det hadde vært artig om noen viste hvem det var
Vis hele sitatet...
frihetens regn, engelsk navn ; The Shawshank Redemption

http://www.imdb.com/title/tt0111161/

Beste filmen i verden ifølge imdb.
Kjempe kjapt svart Imponert!

Ja, husker jeg syntes at filmen var kjempe bra, selv om jeg sikkert bare var 8 år da jeg så den.
Takker og bukker
Sitat av Baeocystin Vis innlegg
Vis hele sitatet...
JA! Takker og bukker mye
Leter etter en Norsk film jeg så for en del år siden.

Handlingen foregår i Oslo og handler om en gjeng med innvandrerungdom som selger dop eller noe sånt. Filmen slutter med at en av karakterene, Mir (tror det var det), blir banket opp. Det siste jeg husker er at han ble båret blodig ut eller noe lignende.

Håper noen kan hjelpe meg, hadde vært morsomt å se den filmen igjen.
Nei, den er en del eldre en det.
Schpaa?
*ti forferdelige tegn*
Sitat av JOSKVI Vis innlegg
Leter etter en Norsk film jeg så for en del år siden.

Handlingen foregår i Oslo og handler om en gjeng med innvandrerungdom som selger dop eller noe sånt. Filmen slutter med at en av karakterene, Mir (tror det var det), blir banket opp. Det siste jeg husker er at han ble båret blodig ut eller noe lignende.

Håper noen kan hjelpe meg, hadde vært morsomt å se den filmen igjen.
Vis hele sitatet...
det er riktig som en annen sa. Schpaaa
http://www.imdb.com/title/tt0175136/
finnes også i bok
"thriller" fra kanskje slutten av 80- tidlig 90-tall..
En gruppe folk blir sittende fast i en "tidsboble" elns, fordi tida hopper over dem.
En mann skremmer en annen(og meg da jeg så den) om at på andre siden i skogen var "noe" som kom å spiste øynene hans etterhvert.
Leeeenge siden jeg så denne.
De kunne bl.a ikke tenne fyrstikker og bruke telefoner etc.

Skikkelig drittfilm, men lurer på hva den heter

Sitat av eirikB Vis innlegg
Film som gikk på TV3 for mangfoldige år siden. Det var om noen forskere som forsket på alians, og sluttscenen i filmen var at det var en menneske som ble til en ailian og "kom ut av sitt eget skin". Noen ideer?

Tror lederen i eksprimentet var en dame...
Vis hele sitatet...
Det første jeg tenkte på var the Fly
Sist endret av Stayneh; 2. mars 2009 kl. 02:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Stayneh Vis innlegg
"thriller" fra kanskje slutten av 80- tidlig 90-tall..
En gruppe folk blir sittende fast i en "tidsboble" elns, fordi tida hopper over dem.
En mann skremmer en annen(og meg da jeg så den) om at på andre siden i skogen var "noe" som kom å spiste øynene hans etterhvert.
Leeeenge siden jeg så denne.
De kunne bl.a ikke tenne fyrstikker og bruke telefoner etc.

Skikkelig drittfilm, men lurer på hva den heter



Det første jeg tenkte på var the Fly
Vis hele sitatet...

The Langoliers


atlef.
whohoh! takk
Så en film for noen år siden som jeg gjerne skulle sett igjen.

Mener å huske at den handlet om et togkræsj, hvor det ene toget hadde med seg en atombombe. Så var det noen som ble satt til å forsøke å desarmere bomben midt i flammeinfernoet. Det ender med at bomben sprenger tror jeg..

På forhånd takk =)