Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3859
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,jeg tenker å reise gjennom øst-Europa, men jeg har ikke bestilt noen hostel eller lignende. Jeg tenker å dra om en 2 ukers tid. Er det noen av dere som har erfaring med dette selv? Trengs det mye planlegging?
Har erfaring med å Interraile alene, har gjort det to ganger i ca en mnd. Kan anbefales! Angående generelle tips bør du sjekke ut søkefunksjonen, er allerede en del relativt gode tråder om temaet. Om jeg var deg ville jeg pakket så lite som mulig da det er sykt kjipt å måtte drasse med seg masse drit, ellers er det også lurt å ta med et turhånkle som er mer kompakt og tørker fortere. Og et paar sånne slippers man kan bruke ute også, største problemet da jeg var på tur var det at jeg så godt som hadde på sko 24/7 og det blir sykt svett å jævlig. Ellers anbefaler jeg å planlegge så lite som mulig, og bli med på så mye som mulig sosialt på hostellet du får til- er under sånne sosiale kvelder jeg har hatt noen av de feteste kveldene i mit liv!