Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 6838
nå har jeg endeliig fåt bestillt meg bufo alvarius jeg har slitti med det i over et år og endelig fant jeg en side som hadde det.får bare håpe den ikke blir tatt i tollen det hadde hvert døds kjiipt.

noen som hveit åssen jeg får ut god giften fra padden?er det ikke bare og ta pa den heller no?
skal holde å slikke på den... Men hadde kanskje vært litt diggere å ha det i pulverform eller noe
tviler forresten på at du får den igjennom tollen
Sist endret av halla; 22. mars 2006 kl. 23:00.
Har lest en veldig lang og inngående beskrivelse om hvordan dette gjøres, hvor ofte du kan gjøre det, hvordan ta vare på padda etc. men finner ikke siden igjen nå.. får prøve igjen imorgen, men jeg tror det var en plass på erowid.
Uansett, jeg fant dette da som hvertfall burde gjøre deg NOE klokere..!
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=2172
Trådstarter
noen som foresten hveit om frosken liker det norske klima?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av nemesis86
noen som foresten hveit om frosken liker det norske klima?
Vis hele sitatet...
http://www.californiaherps.com/frogs...lhabitativ.jpg
Det der er visst et bilde av dens naturlige habitat.. ser ikke særlig norskt ut spør du meg:P

Om sommeren vil jeg tro det skulle gå greit, men pass på å gi den varme ellers..
Trådstarter
ja det så ikke akkurat så norsk ut der nei.tenke på om de kansje kunne formere seg her i norge det hadde hvert døds kult
Det hadde sikkert fucka hele det norske økosystemet med en stor stamme "DMT-frosk"

Håper du får den gjennom tollen nemesis. Du får stelle pent med den og ikke finne på å flå den for å røyke skinnet, eller noe sånt tull
Trådstarter
skal passe godt på dem.hvis jeg får dem inn i landet så er det en male og en female så de kan jo formere seg hvis jeg har flaks
Uh-oh, toadlicker!!

Hehe, lykke til med padda di.
Trådstarter
er det mulig å få bot for å importere disse søte paddene?
Tja, de fleste reptiler og amfibier er vel ulovlige å importere, men om det gjelder sånne padder aner jeg ikke.. Hadde vært interessant å vite om de er ulovlige, og om det i så fall er pga. den vanlige reptil-loven (eller loven om utrydningstruede dyrearter eller hva det nå er) eller fordi de inneholder en hallusinogen gift..
Reptiler og amfibier er ulovelig uten spessial tilatelse, noe veldigt få får og de som får det kan få kjøpe en skillpadde som oftest. Tror det er en sånn padde en venn av meg hadde, sinnsykt kul egentlig
Den ville ikke "gi" ut "gift" fordi den var for liten eller no sånt.
Trådstarter
noen som hveit hva padder/frosker pleier å spise?
Anbelfaler deg at du prøver å lese litt på et reptil forum Men de paddene er ganske store tror jeg, kameraten min fora den med sirisser (små gresshopper du kan kjøpe på en dyrebutikk) og så tror jeg han foret dem med musunger (også kalt pinkies) Men jeg er ikke no veldig ekspert på dette, prøv repti.net
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av halla
skal holde å slikke på den...
Vis hele sitatet...
Yeah right ^^. DMT er ikke aktivt oralt uten MAO-hemmer.

nemesis86: Awsome! Håper det går bra, er redd du kan få litt pes i tollen med de der, men håper på det beste. Men er det ikke litt farlig med transport så langt? Jaja, best of luck to ya, gi oss oppdateringer etter hvert da mann
Wtf, å sende ett levende dyr i posten? Er du idiot?
Stussa litt på dette jeg også. Hvis du bestiller innenfor USAs grenser tar vel sendingen max et døgn, men over hit blir det lett en uke eller mer... Uansett om padda er dopa ned på noe eller ikke ser jeg ikke helt hvordan dette skal gjøres forsvarlig..
Sitat av lanze
Wtf, å sende ett levende dyr i posten? Er du idiot?
Vis hele sitatet...
Den sitter vel forhåpentligvis i ett bur og har mat og drikke i det?
Trådstarter
de stod noe på siden jeg bestilte fra at det tar mellom 2-4 dager før den kommer fram.de garanterer at paddene er i live så jeg håper at de ikke tar feil.er bare skikkelig nervøs for tollen
Sitat av Tias
Yeah right ^^. DMT er ikke aktivt oralt uten MAO-hemmer.
Vis hele sitatet...
javel, hva med bufotenin'en da?
oi quote ble fucked
Sist endret av Tias; 24. mars 2006 kl. 08:36.
Ikke aktivt oralt? Så myten om paddeslikking er kun dét, en myte?
Trådstarter
[quote=halla]
Sitat av Tias
Yeah right ^^. DMT er ikke aktivt oralt uten MAO-hemmer.
QUOTE]
javel, hva med bufotenin'en da?
oi quote ble fucked
Vis hele sitatet...


http://www.erowid.org/chemicals/bufo...ufotenin.shtml



DOSAGE : 8 - 16 mg, intravenously

DURATION : 1 - 2 hrs
Sist endret av nemesis86; 23. mars 2006 kl. 22:58.
er en trip rapport der om noen som hadde røyka det hvartfall... Hvor fant du det med "intravenøst"? Fant det ikke på linken
Trådstarter
http://www.erowid.org/library/books_...tihkal19.shtml





QUALITATIVE COMMENTS : (with 1 mg, intravenously, over a three minute period) "Within a minute (from the start of the injection) I had a tight feeling in my chest and my face felt as if it had been jabbed by nettles and this lasted for about 6 minutes. I had fleeting nausea."

(with 2 mg, intravenously, over a 3 minute period) "I felt a tightness in my throat and stomach and it seemed that my pulse was racing, although apparently there was no change in either my pulse or blood pressure."

(with 4 mg, intravenously, over a 3 minute period) "During the injection, I first felt a burning sensation in my face, then a load pressing down from above, and then a numbness of the entire body. I saw red and black spots -- a vivid orange-red -- moving around. Apparently my purplish face color lasted some 15 minutes, well after my visual things had disappeared."

(with 8 mg, intravenously, over a 3 minute period) "I became lightheaded as soon as the injection started, and then my face turned purple and I became nauseated and I felt I couldn't breathe. I see white, straight lines with a black background. I can't trace a pattern. Now there are red, green and yellow dots, very bright like they were made out of fluorescent cloth, moving like blood cells through capillaries, weaving in and out of the white lines. I another two minutes, everything was pretty much gone."

(with 10 mg, intravenously, over a 50 second period) "My face was suddenly very hot. I could not breathe fast enough."

(with 10 mg, intravenously, over a 77 minute period) "There were no psychological changes."

(with 16 mg, intravenously, over a 3 minute period) "Almost immediately I felt a burning sensation in the roof of my mouth and I felt a tingling all over my body. My face turned purple, and my chest feels crushed. Everything has a yellow haze, and I was sweating heavily and I vomited. Words can't come. My mind feels crowded. When I start on a thought, another one comes along and clashes with it. I can't express myself clearly. I am here and not here. It has now been forty minutes and I feel better, but I still feel like I would like to walk it off, like a hang-over."


info funnet på tihkal
Sist endret av nemesis86; 24. mars 2006 kl. 00:00.
her er noe info hvartfall:
http://www.tryptamines.com/

"There are a couple more entries for 5-MeO-DMT, one very important one, and the other quite trivial. There is a drug-use phenomenon that is often referred to by the popular title of "toad-licking." The toad involved is the Sonora Desert Toad, also called the Colorado River Toad, and carries the binomial Bufo alverius. It is not the closely related marine toad Bufo marinus, as some people have insisted, prompted by the early Olmec and Mayan iconography. Of course the licking myth is newspaper hype -- it is the venom that is active, and it is smoked. When the desert toad is stroked near the parotid glands in the neck region, there is the squirting out of this venom and when it is allowed to dry on a hard surface it takes on the texture of rubber cement. It contains up to 15% 5-MeO-DMT, as well as N-methyl-5-methoxytryptamine, 5-MeO-NMT and Bufotenine, which have their own entries"
http://en.wikipedia.org/wiki/Bufo_alvarius
To gather these chemicals, the venom is milked from the toad's venom glands, a process that does not harm the toad. The toad takes about a month to refill its venom glands following the milking procedure, during which time the toad will not produce venom.
Vis hele sitatet...
Ser man på
The venom has frequently been used for recreational use and has been declared a sacrament by the Church of the Toad of Light in the US.
Vis hele sitatet...


Edit:
Sitat av http://www.maps.org/news-letters/v12n1/12117stu.html
The Church of the Toad of Light. Albert Most wrote The Psychedelic Toad of the Sonoran Desert (Venom Press. Denton TX. 1984). This pamphlet was so popular that the veneration of Bufo alvarius is now firmly entrenched throughout the Sonoran area. There are even toad devotees as far away as Germany who smoke exported venom. Al Most and his friends formed an informal congregation of toad worshippers.13 It seems unlikely that the group ever incorporated. Nonetheless, Most did sell T-shirts for $12.00 with a toad logo bearing the caption "Church of the Toad of Light." This was advertised as "The Official T-shirt sanctioned by the high council." (NOTE: To respect the rights and health of animals, toads should only be milked by properly trained people. Untrained persons can obtain similar potent tryptamines from various chemical supply houses.)
Vis hele sitatet...
Sist endret av okaminaru; 24. mars 2006 kl. 12:54.
Trådstarter
i dag fikk jeg telefon fra onkel om at jeg måtte møtte på stasjonen i morgen pga.en pakke som ble stoppet i tollen.
hva skal jeg si for no da a?at det ikke hvar jeg som bestillte de greiene kansje,heller så kan jeg jo bare si at jeg ikke hviste at det var ulovlig
Sist endret av nemesis86; 25. mars 2006 kl. 23:21.
nemesis86: Hvis pakken på noen måte kan spres til deg (du har betalt med kredittkort, banoverføring o.l.) så er det liten vits i å nekte for at du har bestillt. Da kan du bare se på politiet med hundeøyne og si at du ikke hadde den fjerneste anelse om at frosker var ulovlig

Har du imidlertid betalt med cash i brev eller på anne måte som ikke kan spores; BLÅNEKT.

Uansett: Rydd ut alt "stash" du måtte ha liggende og forbereddeg på razzia, avhør og masse stress.
Lykke til!
straffen man får for å innføre et reptil er vel ikke så ekstremt. Ikke er de utrydningstruet heller.Får sikkert ikke razzia, men bedre føre var blabla
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ouch, det var surt. Bare tropp opp og si at du ikke ante det var ulovlig, som felix_poker sier; for når sant skal sies så var du vel ikke helt sikker selv tidligere i tråden...? Si i alle fall ikke at du skulle bruke padden som kilde for DMT-utvinning :P
Kjipe greier, nemesis86. Føler med deg. For bare håpe att de ikke har vært her inne og lest da
Sitat av halla
straffen man får for å innføre et reptil er vel ikke så ekstremt. Ikke er de utrydningstruet heller.Får sikkert ikke razzia, men bedre føre var blabla
Vis hele sitatet...
JO, straffen er stor.
å inportere Herptiler (betegnelsen for reptiler og amfibier)
er utrolig strengt i landet.
en jeg kjenner ble tatt med noen få reptiler som han holdt i noen terrarier, 18.000,- i bot.

ang. padda, Bufo alvarius Å Bufo marinus har stoffer som inneholder halisinogene stoffer som de produserer i de store giftkjærtlene de har på siden.
jeg har 2 Agapadder hjemme, Bufo marinus, de er utrolig lette å få tak i om man kjenner rett person, jeg holder dem da altså ikke for å slikke på dem, men for min brennende innteresse for reptiler og amfibier.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Giften til Bufo marinus inneholder bufotenin som Bufo alvaris, men ikke 5-MeO-DMT. Den er derfor en mindreverdig padde i denne sammenheng, selv om den nok er spennende nok i seg selv ellers :-).

Å "slikke" padden er dog ikke en aktiv inntaksmåte.
Sitat av rotskrot
JO, straffen er stor.
å inportere Herptiler (betegnelsen for reptiler og amfibier)
er utrolig strengt i landet.
en jeg kjenner ble tatt med noen få reptiler som han holdt i noen terrarier, 18.000,- i bot.

ang. padda, Bufo alvarius Å Bufo marinus har stoffer som inneholder halisinogene stoffer som de produserer i de store giftkjærtlene de har på siden.
jeg har 2 Agapadder hjemme, Bufo marinus, de er utrolig lette å få tak i om man kjenner rett person, jeg holder dem da altså ikke for å slikke på dem, men for min brennende innteresse for reptiler og amfibier.
Vis hele sitatet...
javel, men det var vel ikke bare helt vanlige dyr, men mere skjeldne? kjøper vanligvis ikke masse padder fra utlandet vel
Trådstarter
fikk jamen meg en feit bot det var døds kjiipt.må ut med 8000kr bare fordi jeg importerte et par stakkars frosker.men shit happends da hveit jeg ivertfall til neste gang at jeg må skaffe det på andre måter og ikke bestille det over internet
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Helsiken, hadde aldri trodd det var så heavy... Damn
Kondolerer nemesis. Leit det der. Bedre lykke neste gang
Trådstarter
det trudde ikke jeg heller at det skulle vere.jeg ble helt sjokkert jeg over at de kan gi meg en så høy bot.for en liten fille ting.jeg sa jo klart i fra at jeg ikke hviste at de var ulovlige heller at de inneholdt giftige stoffer.det var det de var ute etter å finne ut av,så de prøvde å stille masse lure spørsmål og sånn men jeg begynnte bare å le av dem når dem holdt på sånn.
Hva er det som er grunnlaget til boten da, nemesis86? er det importering av ulovlige reptiler eller er det for att de inneholder giftstoffer? Hva sa de om det? viste de att froskene inneholdt DMT? 8000,- er en stiv bot. Håper du slipper noe mere pes da og en eventuell razzia.
Trådstarter
de sa at de var fordi importering av reptiler var ulovlige spesielt disse fordi de inneholder ulovlige stoffer som kan brukes til å ruse seg på pshycadeliske stoffer dreiv dem å babbla om
Sitat av nemesis86
noen som hveit hva padder/frosker pleier å spise?
Vis hele sitatet...

Du er ikke helt på jorda. Du bestiller ikke dyr som du ikke vet hvordan man skal behandle. Det blir som å gi ett barn i afrika ett Koss Portapro.
da blir vel paddene.... destruert? eller sendt tilbake?
Trådstarter
de sa at det var sendt tilbake til avsender
▼ ... over en uke senere ... ▼
her er det foresten en link som hviser alle frosker som er giftige
http://www.poison-frogs.com/
Damn.. Kan man virkelig få bot for det? Om man sier at noen har gjort det for og spøke med deg og nekte på bota da? Må vel funke! Har selv lyst på sånn frosk.

Mao, si i fra om noen får en frosk gjennom tollen. ;p
Shit, det der var leit.. Jeg var drithypp på å se "growlog" på froskene dine ;P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg vil bare minne om at padder (og frosk) er AMFIBIER.... ikke reptiler.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Og velkommen skal du være, Isobel
man må aldri finne på å bestille dyr fra utlandet, her i landet er det så strengt at resten av verden ler av oss, (fakta)

dere som skal bestille herptiler, har dere venner i sverige få dem til å bestille dem, å smugle dem fra sverige til norge, slik har jeg gjort, i mitt tilfelle bestiller jeg herptiler til skolen jeg går på i sverige, å i helgene smugler man over, enkelt å greit.
▼ ... over et år senere ... ▼
Video: How to Collect Entheogenic Toad Venom from Bufo Alvarius

http://www.youtube.com/watch?v=2Yv9xl3-_Lw


Her gir NeuroSoup, en hippiedame av dimensjoner, en grei beskrivelse av hvordan man henter DMT fra padda Bufo Alvarius.

beskrivelse@youtube:

How to Collect Entheogenic Toad Venom from Bufo Alvarius, also known as the Sonoran Desert Toad and/or the Colorado River Toad. Venom contains the potent entheogen 5-MeO-DMT and Bufotenine. A film by www.NeuroSoup.com