Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2513
Hvordan er blandingen av kokain og ecstacy? Har hvert på tur med ecstacy og pepper, men hvordan er blanding av cola og ecstacy?
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
ganske sikker på at knips effekten kjører over kolarusen
Ja, trur kanskje det jeg også. Så da er det vel like greit å ta enten eller... I stedet for å blande mener jeg
jeg syns det funker bra med cola når man begynner å komme ned fra knipsen. det dreper nedturen på fin måte syns jeg.
Det var jo et godt forlag
▼ ... over en uke senere ... ▼
Colaen tar helt over. Dreit meg helt ut på nyttårsaften.. Tok noen søte doble brune hjerter (Ecstasy), og kom helt på topp, og fortsatte med å snorte en del cola, og da forsvant rett og slett hele knipsrusen. Det var utrolig trist synes jeg.. Men, men. Bedre lykke neste gang ^^
Jepp samme skjedde med meg, x'en kicker også fortsetter man å snorte, vips så varte ikke knipsa så lenge som man hadde håpet. Kan ha vært dårlig knips jeg fikk i meg da, men siden hyper også har opplevd det så styrker vel det teorien.
Kokain og Ecstacy passer ikke så bra sammen !! Kokain er et såkalt ssri preparat som vil blokkere noen sensorer i hjernen din slik at du ikke vil komme så høyt som du ellers ville hvis du bare tok ecstacy ! ( sjekk ut info om dette på nettet!! f.eks wikipedia !! ) Det er jo den euphoriske toppfølelsen som er målet når du tar knips så kutt ut kokain sammen med knips!! Juster heller med en stripe pepper hvis du ønsker litt mere energi ! he he ...
Det kommer vel an på hva slags type ecstasy-tablett en får fatt på, og hvordan en blander rusen. Jeg har tatt knips oppå en cola-rus og fått en klart oppgradert ture-effekt og jeg har tatt cola oppå en ecstasy-rus og blitt klar i huet. Det er litt forskjellig fra gang til gang også, det er snakk om blandingsmisbruk og det er individuellt hvordan en føler seg - ihvertfall den kombinasjonen der. Men enkelte e-typer oppå cola-rus kan klart oppgradere ture-effekten på knips..