Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5763
Lurte bare på om noen andre her inne hadde erfaring fra akkurat det. Jeg har i alle år hørt at det er noe av det minst kloke man kan gjøre, og at man sannsynligvis vil dø ved første forsøk.

Så jeg tenkte jeg måtte teste denne "myten" her en dag for rundt 1 måned siden. Kjøpte inn en god del "Rosa WV", og satt en saftig en i armen. Før jeg hadde rukket å legge fra meg sprøyta på vasken, sa det BANG! Det må være det heftigste jeg har opplevd noengang. Etter den første oppturen roet seg, så satt jeg enda en saftig smell. Det var en flere timer lang intens trip, full av syke hallusinasjoner. Landet pent og rolig etter rundt 4 timer tror jeg. Men den opplevelsen er det sjukeste jeg har vært med på.

Så til poenget: jeg overlevde visst.

Så jeg måtte jo finne ut om jeg bare hadde flaks, kan du vel si. Så eksperimentet måtte gjentas Men det viste seg at jeg fortsatt er i live. Og jeg regner med at jeg har skutt rundt 20 - 30 knips til nå. Uten at jeg har store planer om å fortsette med det, sånn "by the way".

Men, er det noen andre som har erfaring fra akkurat det å skyte knipsen? Let me hear!
"Jeg har i alle år hørt at det er noe av det minst kloke man kan gjøre, og at man sannsynligvis vil dø ved første forsøk." "Så jeg tenkte jeg måtte teste denne "myten""

lukter darwin awards lang vei her
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Kanskje det Bo Vegeir, men nei, man dør ikke, tabelettene må være utblandet med noe saftig dritt for at dét skal skje. Ikke noe å anbefale i alle fall.
Trodde du skulle kulen med sånt jeg? etter de postene du har skrevet før, anbefaler deg ikke å starte å skyte knips, har noen kammerater som er borte pga det.
Har gjort det mange ganger, men jeg syns det er altfor oppskrytt.
Du får uansett ikke løst ut èn hel E i 2ml med vann og 5ml har jeg ikke prøvd med før.
Mene,, så mye jeg klarer å løse op i 2ml funker jo.. men du får ikke like digg rus som du får hvis du spiser den, og hver gang jeg har skutt èn knips og ikke mer så funkewr det opk og så BAM! etter en halvtime så er du plutselig nykter igjen.
Det var sånn exen forklarte det var og jeg kan ikke si meg uenig..
Skal du skyte knips ville jeg anbefalt å gjøre det hvis du har mange å spise ved siden av, for å få en ekstra kjapp funk liksom mens du venter på at dem du spiste skal begynne å funke.
Og så er det jo lurt med en 5ml pumpe da eller 10 kanskje..?
Jeg tror det vil være lurt å gå til anskaffelse av ren mdma hvis man ønsker å skyte det, så slipper man unna alle de mystiske bindestoffene som blir brukt for å lage en tablett. I tillegg vil det være enklere å få blanda ut, da volumet er mindre. Må bare påpeke at dette på ingen måte er noen oppfordring, da jeg synes det virker skummelt å skyte knipsen istedet for å spise de. Men for all del, gjør hva du vil

"Do what thou wilt shall be the whole of the Law."
Så avrusningen gikk ikke som planlagt? det er for jævlig å tenke på at du er 20 år og er sprøytenarkoman allerede. Jeg håper du kommer ut av det en gang i livet ditt. Jeg kunne vært der selv, men har heldigvis ikke rørt dritten på nesten over et år nå. Synst bloggingen din, og alt du skriver er veldig bra, og det hjelper meg til å ikke begynne med dritten igjen, selv om det til tider er fristende. Jeg er faktisk 20 år, og heter det samme som deg. Ønsker deg god bedring, håper ting ordner seg til slutt.

mvh. Speedy
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ivellios: Hehe, ser det er flere enn meg som har lest Crowley
Crowley er kanskje ikke rette mannen å høre på når det gjelder stoff, i og med at han døde fattig, utstøtt og heroinavhengig. Men han hadde sikkert skutt knips hadde han fått sjansen.

Ellers må jeg jo si at at det var litt trist å se at DonVito er tilbake med nåla i armen, etter å ha fulgt med ei stund på tråden i forumet trodde jeg det var slutt med denslags. Jeg skal ikke moralisere; nå vet vi at man kan skyte mdma og man overlever dersom det er nogenlunde rein extacy. Det er jo sikkert verdifull kunnskap for mange.
Sist endret av knuthulu; 5. oktober 2006 kl. 17:39.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av DonVito
Lurte bare på om noen andre her inne hadde erfaring fra akkurat det. Jeg har i alle år hørt at det er noe av det minst kloke man kan gjøre, og at man sannsynligvis vil dø ved første forsøk.

Så jeg tenkte jeg måtte teste denne "myten" her en dag for rundt 1 måned siden. Kjøpte inn en god del "Rosa WV", og satt en saftig en i armen. Før jeg hadde rukket å legge fra meg sprøyta på vasken, sa det BANG! Det må være det heftigste jeg har opplevd noengang. Etter den første oppturen roet seg, så satt jeg enda en saftig smell. Det var en flere timer lang intens trip, full av syke hallusinasjoner. Landet pent og rolig etter rundt 4 timer tror jeg. Men den opplevelsen er det sjukeste jeg har vært med på.

Så til poenget: jeg overlevde visst.

Så jeg måtte jo finne ut om jeg bare hadde flaks, kan du vel si. Så eksperimentet måtte gjentas Men det viste seg at jeg fortsatt er i live. Og jeg regner med at jeg har skutt rundt 20 - 30 knips til nå. Uten at jeg har store planer om å fortsette med det, sånn "by the way".

Men, er det noen andre som har erfaring fra akkurat det å skyte knipsen? Let me hear!
Vis hele sitatet...
Det du sier med knipsen har jeg aldri hørt om tidligere.
Jeg har (desverre) sett mange kamerater injeksere ecstasy i forskjellige farger og former.
Som Juno sier fikk de ikke full utnyttelse av knipsen, rett og slett for at pumpen rommet for lite.
Jeg har aldri forstått vitsen med å *poofe* dem. Da jeg spiste og kamerater *pooffet* så fungerte dem iallefall 2 timer lengre på meg enn på dem, i tillegg til at det ble mye søl og tull med det. Løste seg ikke skikkelig opp, og så bare ut som en grønn mørjenn, tenker på Grønne Blackjack 21, som var for 4-5 år siden.
Det de gjorde var å spise resten av det de ikke fikk opp i pumpen.
Jeg personlig mener å huske at jeg syntes det var noe av det skitneste (foruten Hero) de puttet i pumpen.
Men som sagt, alle kameratene som jeg vet injekserte ecstasy lever enda (om de da ikke er død av andre årsaker som heroin, bilulykker, selvmord o.l)

Etter å ha lest amfetamin posten din gjentatte ganger, må jeg si det er med stor skuffelse å lese dette.
Ikke fordi -du- ikke klarte det. Jeg har ikke personling kjennskap til deg, men det virket som om du virkelig ville ut av nål-"helvete".
Det viser bare hvor SINNSYKT vanskelig det er, selv om man er motivert til tusen.
Synd, og håper virkelig du en dag eller en gang kan lese igjenom dette og *riste på hodet* med god samvittighet med at du er sluttet.

Jeg prøver på ingen måte å moralisere dette, jeg bare synest det var synd å lese. Men så vet jeg også (gjenom andre) hvor sinnsykt vanskelig det er å å gi slipp på nålen.
Slik jeg har inntrykk av gjenom mine kamerater, er det like mye nålen de er avhengig av - som selve rusen.
Stikket blir beskrevet som digg/herlig til og med fra en person som tidligere alltid har hatt sprøyte skrekk i hele sitt liv.
Det sier litt om at det - ikke "bare" er til å slutte-!
Ønsker deg lykke til DonVito, god bedring og håper du blir frisk. Slik jeg forstår det, er det gått over til en slags "sykdom". (Narkomani.!?) Kanskje en selvforskyldt sykdom. Men en sykdom er en sykdom.
Slap me if I'm wrong.

Lykke til!
Sist endret av spQ; 5. oktober 2006 kl. 18:10.
kjenner flere som har gjort det med hell. Men er vel bedre å skyte ren mdma enn 'knips'
▼ ... over en måned senere ... ▼
Får da glatt oppløst de i 2ml.. Har skyti 2 channel av gangen i 2 ml.. Det blir ei helvettes mørje og du turer mer enn noen sinne. uten opptur da (og detter ned like fort som du kom opp!) og det er vel kanskje det jeg kan tenke meg som loker huet ditt mest. da snakker vi svidd liksom.. Blei litt frynsete av det =/ Noen som har prøvd å skyte 2c-stoffer eller liknenede??
Sist endret av PsychedelicMind; 19. november 2006 kl. 03:07.
Trikssssi
Trådstarter
Ja, jeg har skutt 2c-i. Les her: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=74057

Håper ingen andre er dumme nok til å prøve det... Er griseheldig som lever den dag i dag...
Nå har jeg 0 peil på knips. Men jeg vil tro at man vil få overdose like lett eller lettere om man skyter knipsen. Er overdosa med den type pille i din kropp 4 piller av gangen, vil det vel være det om man skyter det og.

Mulig det også kommer som et sjokk på kroppen (nermere sagt kanskje hjertet) og at man får hjerteklapp eller noe lignende.

Men dette synes jeg også høres veldig darwin awards lignende ut. Er beklagelig at noen faktisk gjør dette, men, jeg dømmer ikke mennesker etter hva de putter i seg
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg anbefaler ikke å gjøre det, uansett om det den sykeste turen du noen gang kommer til å få, eller omvendt. Jeg var veldig close på å teste det ut, men det holdt med å se vennen min gjøre det, begge øyna hans pekte ut til sidene. Han mista kontakt med virkeligheten å ble rett og slett KAKE bokstavelig talt. Det sliter så hardt på hjernen, han ble veldig ape i hodet i ettertid i hvertfall. Tror det er veldig individuelt. Spise dem heller.
Sist endret av FranzLiszt; 12. februar 2009 kl. 13:25.
Jeg tror en får en mer potent ren dose virkemiddel til hjernen når en injiserer det enn når en spiser det oralt, og dermed virker turen drøyere for enkelte. Det går endel raskere og ecstasy-rusen kommer litt brått på, istedet for den progressive oppbyggingen en får oralt. Men dosen har en tendens til å ha en kortere topprus og lengre nedtur ved injeksjon, noe som gjør at en stadig må justere. Alle disse justeringene kan medføre en overdose og har kanskje gjort det og dette igjen har satt fart på ryktene om at en kan dø av ecstasy-skudd. Selv har jeg skutt det en mange ganger, faktisk svimt av under selve innskytingen også, men aldri vært i nærheten av å dø - tror jeg. Å skyte eller spise de blir hipp som happ, blir du kake av injeksjonen hadde du sannsynligvis blitt kake av det oralt også.