Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3882
Hei eg driv med rap, tar det eldig særiøst
men bor på et tettsted med veldig dårlig energi

så korr i norge trur dokker det e best å fare for å utvikle seg musikalsk
å kanskje finne et team
da tenke eg producer
og markedsføring
eller flere rappere
Sitat av Ksi Vis innlegg
Hei eg driv med rap, tar det eldig særiøst
men bor på et tettsted med veldig dårlig energi

så korr i norge trur dokker det e best å fare for å utvikle seg musikalsk
å kanskje finne et team
da tenke eg producer
og markedsføring
eller flere rappere
Vis hele sitatet...
Ser det går gjennom i hver tråd du lager at du gir veldig lite informasjon.

Ref tråden som heter "Skal sone i værdal"
Sitat av Ksi Vis innlegg
Kan eg ha med meg mp3 sak?
Vis hele sitatet...
Eller denne
Sitat av Ksi Vis innlegg
Har blitt blitt anmeldt for privat skadeverk, får jeg gratis advokat da eller?
Vis hele sitatet...
Hva med å fortelle hvor gammel du er? 16? 19?
Hva er et tettsted med dårlig energi? Du liker ikke stedet? Flytt da.
Er vel flere rap-miljøer rundt omkring på østlandet og ellers rundt omkring... Og bruk soundcloud eller lignende, spre musikken så kanskje noen legger merke til deg om de synes du er verdt å høre på. Kanskje ikke søke etter "markedsføring" enda...

Hva med en folkehøyskole?
Ksi
Trådstarter
søker ikker markedsføring, søker en strategi, lager god musikk vis man har inspiasjon, spørsmåle e korr i Norge som har best miljø, eg e 20 år. vente med å sleppe ting til eg har kvaliteten og kan være consistent

takk for kritikken
Sist endret av Ksi; 26. november 2018 kl. 15:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Ksi Vis innlegg
søker ikker markedsføring, søker en strategi, lager god musikk vis man har inspiasjon, spørsmåle e korr i Norge som har best miljø, eg e 20 år. vente med å sleppe ting til eg har kvaliteten og kan være consistent

takk for kritikken
Vis hele sitatet...
Har noen kompiser som gikk på Follo Folkehøyskole. Resten er historie og nå de et band som har spilt en haug konserter. Går jo å søke litt rundt om dette. Riktignok rockere dette, men tror de gikk på noen form for musikk-linje.
soundcloud