Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2150
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. I helga tok jeg og dama MDMA, var kul trip og sånt. Tok 0,5 hver i drop fredag, sniffa no pepper etter trippen og sov ikke før dagen etter kom, da kommer festholder med noen nye drøye dropps. Men vi merker (som jeg antok) svært lite. Endte opp å ta mer pepper, alt var greit, så skulle vi sove. Jeg lå å gnei meg oppå dama å trodde i huet mitt at jeg lå å gnei meg på en svindyr luksusbil (ja så bra er ho hahah), selv om jeg visste det var ei jente, vanskelig å forklare
Hu holder så rundt meg og tror at ho er ett sikkerhetsbelte som sikrer meg. Hva faen????
Så sovner hu og ligger å rister og rykker til mens hu holder rundt meg. Så våkner vi og vi er i mye bedre form og er «edru», men når kvelden kommer;

Jeg blir litt trøtt etterhvert å får en slags pipelyd i hodet, og når jeg holder på å sovne blir denne så høy og intens at jeg trodde hørselen min skulle bli ødelagt ellernoe. Så våkner jeg opp, og legger meg til igjen og det samme skjer gang på gang.
Skjedde i natt også. Helt jævlig og vi har vert svimle og kjent prikking i armene. Hva faen har skjedd? Tok samme MA’en forrige helg, uten noen sånne ettervirkninger. Er vanskelig å beskrive den lyden jeg hørte men er som en radio uten noe kanal som bare går fra 3-4 i volum til 1000, skikkelig terror for hodet...

Hva faen skal jeg gjøre? Får også noen helt intense og grusomme mareritt.
Takk for svar...!
Søvparalyse. Ikke farlig.
Går over etter en par dager.

Ja, det har sammenheng med mdma bruken.
Jeg får den lyden du beskriver når jeg holder på å bikke inn i søvnparalyse.
Jævlig høyt og intenst inne i hodet på en måte,før kroppen blir lamm,og det blir tungt å puste.
Det er vist ikke farlig,men jææævli ekkelt.
Det skjer som regel i forbindelse med stressende tider,og angst.

Det kan virke som dere har tatt en smule for hardt i,og trenger nåkk en ukes tid for å komme til hektene igjen.

Får du lett flashbacks??har du en merkelig "virkelighetsfølelse"?
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 7kr8 Vis innlegg
Jeg får den lyden du beskriver når jeg holder på å bikke inn i søvnparalyse.
Jævlig høyt og intenst inne i hodet på en måte,før kroppen blir lamm,og det blir tungt å puste.
Det er vist ikke farlig,men jææævli ekkelt.
Det skjer som regel i forbindelse med stressende tider,og angst.

Det kan virke som dere har tatt en smule for hardt i,og trenger nåkk en ukes tid for å komme til hektene igjen.

Får du lett flashbacks??har du en merkelig "virkelighetsfølelse"?
Vis hele sitatet...
Hmm flashbacks, merkelig virkelighetsfølelse, vet ikke helt hva du mener. Jeg føler mindre glede over ting... jeg føler alle glaner på meg og det gjør meg ganske forbanna (går på roids og testo i tillegg kanskje noe med det?)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hmm flashbacks, merkelig virkelighetsfølelse, vet ikke helt hva du mener. Jeg føler mindre glede over ting... jeg føler alle glaner på meg og det gjør meg ganske forbanna (går på roids og testo i tillegg kanskje noe med det?)
Vis hele sitatet...
De gangene jeg har kokt hodet på mdma,har jeg fått jævlig flashbacks av musikk f.k.s i ukene etter.

Det med uvirkelighetsfølelsen er knyttet opp i mot depresjon symptomer som er veldig vanlig å få om du har tatt litt hardt i.

Slik du beskriver om å ikke føle glede og bli lett hissig,er også symptomer på depresjon.
Det blir som en rebound effekt da hjernen din skilte ut overdrevene mengder med dopaminer og serotonin.Det går seg som regel til etter noen uker.

Roidsa gjør nåkk adrenalinen din om til sinne isteden for angst
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
MDMA forrige helg: ✔️
Store doser MDMA: ✔️
MDMA + Pepper : ✔️

Høres ut som du bruker alt for mye. MDMA kan ha alvorlige konsekvenser ved overforbruk og i kombinasjon med pepper.

Min anbefaling er at du roer deg ned og leser deg opp på best practices før du har gjort permanent skade.
Du tok også MDMA forrige helg, og nå tok du en 0,5G drop. Det er jo en oppskrift på kjipe opplevelser for mange. Det vil gjøre hjernen din veldig sårbar for alt mulig rart, og når du presterer å gønne på med amfetamin mens kroppen din er i denne skjøre tilstanden så er det ikke noe rart at du brenner deg. Uansett hva som har skjedd, så har du svidd hodet ditt veldig hardt og det du trenger er søvn, god mat og hvile. Slik du holder på kan gå veldig galt rimelig raskt, jeg håper at du gir deg mens leken er god. Dersom en av dere begynner å bli ordentlig dårlige så må du ta kontakt med 113 umiddelbart.
Dude med slik misbruk som dette så griller du hjernen din totalt. Man bør helst ikke ta MDMA oftere enn 4 ganger i ÅRET og ikke dosere mer enn 1.5mg per kg kroppsvekt. Med mindre du er en av norges mest overvektige så er 500 mg aaaaalt for mye!
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av SkurtNilsen Vis innlegg
Dude med slik misbruk som dette så griller du hjernen din totalt. Man bør helst ikke ta MDMA oftere enn 4 ganger i ÅRET og ikke dosere mer enn 1.5mg per kg kroppsvekt. Med mindre du er en av norges mest overvektige så er 500 mg aaaaalt for mye!
Vis hele sitatet...
Hvorfor tror alle at grensen for mdma bruk er hver 3. Mnd? Dette stemmer ikke, anbefalt ventetid er 3-4 uker mellom hver gang. Likevel kan det ha sine ulemper selvom det ikke er farlig
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor tror alle at grensen for mdma bruk er hver 3. Mnd? Dette stemmer ikke, anbefalt ventetid er 3-4 uker mellom hver gang. Likevel kan det ha sine ulemper selvom det ikke er farlig
Vis hele sitatet...
3-4 uker er ikke anbefalt ventetid, dette er absolutt minimum. For å være helt sikker, så det kan nok være lurt å la hjernen virke normalt en stund før man forstyrrer nervrokjemien igjen. Det virker ihvertfall ikke noe sunt om hjernen aldri får ha den balansen av kjemikalier den er ment å ha.
Lvl 5 Taskenspiller
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor tror alle at grensen for mdma bruk er hver 3. Mnd? Dette stemmer ikke, anbefalt ventetid er 3-4 uker mellom hver gang. Likevel kan det ha sine ulemper selvom det ikke er farlig
Vis hele sitatet...
Som Relevant er inne på, dette er sett på som et minimum.
På Rollsafe refereres det til at 3-5 ukers ventetid er en grei
beregning for brukere som ikke bruker mer enn 120mg pr session,
og som ikke skal ha flere enn 3 sessions tilsammen.
Det vil si at å ta MDMA hver måned i et år, selv om dosene ikke overskrider 120mg,
er langt utenfor det som ekspertene anbefaler.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Minimum ja, derfor jeg sa at det var noen ulemper, mange mister magien om tatt for ofte. Neivel relevant, hva er anbefalt da? Er det basert på anekdoter, noe kona til shulgin sa for Gud vet hvor lenge siden du baserer du baserer dette på eller hva? Det er ingen/lite forskning på akkurat dette. mechanisms_of_mdma_tolerance_and_loss_of_magic folk må gjøre som de vil, å ha sin egen mening om dette stoffet. Bruker man doser som er 4-5 ganger over anbefalt så er jo selvsagt sjansen for negative ettereffekter større
Jeg og mine venner bruker MDMA og vi pleier oftes å vente i 3-6 måneder sånn for å være på den sikre siden. ��
Sitat av Mumrikken Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det snakkes om å ikke overstige 120mg på en "session" hva definerer en session egentlig?

Når jeg roller på ren krystall pleier jeg å starte på 120mg (pluss en syrelapp). Så tar jeg 100mg etter ca 45-60 min.
Og litt utifra form og lyst, så hender det jeg tar 75-100mg, 2-3 timer etter dose nr.2.

har jeg da tatt 320mg på en session, eller har jeg hatt 3 sessions på rundt 100?
Da har du hatt én session med 320mg pluss en syrelapp.
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Da har du hatt én session med 320mg pluss en syrelapp.
Vis hele sitatet...
Ok.Vil du si det er for mye på en session? Jeg er flink til ta lange pauser (8-10 uker) mellom turene.

Høyeste inntaket jeg har hatt på en kveld er i overkant av 600mg, fordelt utover 5 drops. Men da var jeg så grilla i huet i mange dager etterpå, at jeg fikk meg en seriøs vekker. Jeg var helt ødelagt. Var svimmel i flere dager. Hadde store svingninger i kroppstemperatur i sikkert 4-5 dager. Og var vel egentlig ganske sikker på at jeg pådro meg en lett hjerneskade den kvelden. Ikke til å spøke med.

Ble også alt for overopphetet, men hadde vett til å legge meg i dusjen og ligge under kaldt vann i 15-20 min av gangen. Ellers tror jeg akutten hadde blitt siste stopp den kvelden.


Det skal sies at alle som var med meg den kvelden tryglet og ba om at jeg måtte gi meg. Bare meg som var/er en idiot.
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Ok.Vil du si det er for mye på en session? Jeg er flink til ta lange pauser (8-10 uker) mellom turene.
Vis hele sitatet...
Ja jeg mener at dette er overdrevent bruk, men vi er jo forskjellige. Noen må opp i høyere doser enn andre for å få ønsket effekt, men det går jo til et punkt hvor man må bruke sunn fornuft og forstå når nok er nok. Jeg redoserer maks én gang, men er som oftest flink gutt og klarer å holde meg til kun hoved-droppet. Takker alltid meg selv de kommende dagene for det =)

Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Høyeste inntaket jeg har hatt på en kveld er i overkant av 600mg, fordelt utover 5 drops.
Vis hele sitatet...
Dette hadde ikke jeg godtatt at noen har gjort hjemme hos meg iallfall.
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Det snakkes om å ikke overstige 120mg på en "session" hva definerer en session egentlig?

Når jeg roller på ren krystall pleier jeg å starte på 120mg (pluss en syrelapp). Så tar jeg 100mg etter ca 45-60 min.
Og litt utifra form og lyst, så hender det jeg tar 75-100mg, 2-3 timer etter dose nr.2.

har jeg da tatt 320mg på en session, eller har jeg hatt 3 sessions på rundt 100?
Vis hele sitatet...
125mg på en session er det som er anbefalt. 60mg boost om du absolutt må.
Sist endret av Mumrikken; 2. november 2018 kl. 17:46.
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Ja jeg mener at dette er overdrevent bruk, men vi er jo forskjellige.

Dette hadde ikke jeg godtatt at noen har gjort hjemme hos meg iallfall.
Vis hele sitatet...
Skal forsøke mindre doser neste gang da. Ikke vits å ta mer enn jeg må, hvis jeg får tilnærmet samme effekt.

Molly er vel det eneste jeg har lite erfaring med egentlig. Første gang jeg testet det var forrige nyttår.

Jeg liker ikke amfetamin, det river så jævlig i kroppen syntes jeg. Så jeg utsatte det til jeg var nesten 30år gammel. Fant jo da ut at alle de andre elementene i rusen var verdt "speed" følelsen.

Så når det kommer til dosering, så hører jeg bare på de mer erfarne i gjengen.

Han ene jeg pleier å rolle med har startdose på 220mg og 2 re-doser på rundt 100. Dette er standard dose for han og har hold seg til det i mange år. Rundt 90kg kar. Så jo, vi er absolutt forskjellig.

Etter å ha fått meg den erfaringen selv, så hadde jeg ikke godtatt at en newbie hadde tatt sånne doser i mitt nærvær.

Apropos overdoseringer. Røkte 200mg changa på bong første gang jeg testet det. Det 40 minutt der jeg klamret meg til min egen forstand, og ble straffet for min uvitenhet og tankeløshet. Ikke å anbefale..
Fant ut at 60mg var en mer passende dose.