Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3188
Er dette vanlig? Jeg drikker som regel ikke mer når jeg tar stimulater, så dette er ikke grunnen.

Det skjer også på terapautisk dose metamina (lav dose, 10-20 mg), etter jeg kommer må jeg på do kanskje en gang i halvtimen i noen timer.

Samme på LSD. Når jeg begynner å komme ned, sånn 7-8 timer inn i turen, så må jeg på do hele tiden. Det er ikke bare en følelse av å måtte tisse, men jeg MÅ faktisk.

Det skjer hver gang så og si, i varierende grad.

Eneste det ikke skjer med av det jeg har tatt er MDMA. Der har jeg som regel litt problemer med å gå på do når jeg er turet, men blir likevel ikke noe mer enn normalt når jeg er på vei ned/nede.
Husker jeg sto og tisset i sikkert 10 minutter sammenhengende når jeg var på E.
Er ganske normalt.
Har ikke opplevd dette på stimulanter, men med skikkelig sterk sativa-weed så kan jeg oppleve å få en følelse av at urin renner ut ufrivillig - uten at det faktisk gjør det. Har vært så merkelig at jeg faktisk har gått flere ganger for å sjekke på dass Dette skjer bare på veldig sterk sativa-weed, har ikke opplevd det på lenge.

Merkelig greier, men et råd kan være å sitte og pisse. Da er du sikker på at du avslapper blæra og får sluppet ut all urinen, uten at noe blir igjen. Kanskje det hjelper
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Har ikke opplevd dette på stimulanter, men med skikkelig sterk sativa-weed så kan jeg oppleve å få en følelse av at urin renner ut ufrivillig - uten at det faktisk gjør det. Har vært så merkelig at jeg faktisk har gått flere ganger for å sjekke på dass Dette skjer bare på veldig sterk sativa-weed, har ikke opplevd det på lenge.

Merkelig greier, men et råd kan være å sitte og pisse. Da er du sikker på at du avslapper blæra og får sluppet ut all urinen, uten at noe blir igjen. Kanskje det hjelper
Vis hele sitatet...
Er det ikke omvendt?
At man ikke får tømt blæren skikkelig når gutter sitter og tisser, og at det ikke skal være så bra?
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Er det ikke omvendt?
At man ikke får tømt blæren skikkelig når gutter sitter og tisser, og at det ikke skal være så bra?
Vis hele sitatet...
Nei, Alzo har riktig
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Har ikke opplevd dette på stimulanter, men med skikkelig sterk sativa-weed så kan jeg oppleve å få en følelse av at urin renner ut ufrivillig - uten at det faktisk gjør det. Har vært så merkelig at jeg faktisk har gått flere ganger for å sjekke på dass Dette skjer bare på veldig sterk sativa-weed, har ikke opplevd det på lenge.

Merkelig greier, men et råd kan være å sitte og pisse. Da er du sikker på at du avslapper blæra og får sluppet ut all urinen, uten at noe blir igjen. Kanskje det hjelper
Vis hele sitatet...
Hehe, sånn har jeg opplevd et par ganger på LSD peaken, og så er det skikkelig prosjekt å sjekke selv om det faktisk skjer eller ei. Jeg har i alle fall en tendens til at alt både ser og kjennes vått ut når jeg har tatt LSD.

Angående dette med å sitte og tisse så pleier jeg å gjøre det...siden jeg er jente Er ikke det at jeg ikke får alt ut liksom (som jeg kan oppleve når medisinene eller stoffet virker, og da er definitivt det å sette seg godt nedpå å slappe av et godt tips altså), bare virker som det blir produsert enorme mengder.
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Har ikke opplevd dette på stimulanter, men med skikkelig sterk sativa-weed så kan jeg oppleve å få en følelse av at urin renner ut ufrivillig - uten at det faktisk gjør det. Har vært så merkelig at jeg faktisk har gått flere ganger for å sjekke på dass Dette skjer bare på veldig sterk sativa-weed, har ikke opplevd det på lenge.

Merkelig greier, men et råd kan være å sitte og pisse. Da er du sikker på at du avslapper blæra og får sluppet ut all urinen, uten at noe blir igjen. Kanskje det hjelper
Vis hele sitatet...
Endelig har jeg fått svar på hvorfor dette skjer! Flere ganger når jeg skal legge meg etter å ha røyket så kjennes det ut som om det holder på å renne ut noen dråper med urin, og jeg må gå ned til underetasjen for å komme meg på toalett og skjekke (Jeg blir alltid bare sittende og vente på noe som aldri kommer). Har du noen kilder som kan bekrefte dette? Hadde vært artig å vite hvordan denne prosessen oppstår

Når det skal sies så bruker jeg, som er mann, å sitte for å urinere. Det er en de tingene man aldri kan gå tilbake ifra etter man har prøvd Har aldri opplevd å ikke bli skikkelig tømt når jeg sitter kontra å stå.
Sist endret av SoppVandreren; 11. juli 2015 kl. 14:25.
Tror det er slik at stimulanter som feks amfetamin påvirker alpha 1A reseptoren som igjen påvirker blæren. Det er visstnok veldig vanlig å tisse ofte og mye når en er på nedtur meg bekjent. Rett meg om jeg tar feil.
Det er helt vanlig. Har selv merket dette på Metamina, Elvanse, Ritalin, Adderall osv. Ville uansett anbefalt deg å drikke mer vann enn normalt på amfetamin lignende stoffer. Har gått på ADHD medisiner i lange tider, og merket det stort sett mest de første månedene.

Er heller ikke uvanlig å måtte beise mer heller, ettersom det har en stimulerende effekt på kroppen, og noen av disse stoffene blir absorbert i tarmsystemet og kan ha en innvirkning på fordøyelsen.
Sitat av randomize Vis innlegg
Er dette vanlig? Jeg drikker som regel ikke mer når jeg tar stimulater, så dette er ikke grunnen.

Det skjer også på terapautisk dose metamina (lav dose, 10-20 mg), etter jeg kommer må jeg på do kanskje en gang i halvtimen i noen timer.

Samme på LSD. Når jeg begynner å komme ned, sånn 7-8 timer inn i turen, så må jeg på do hele tiden. Det er ikke bare en følelse av å måtte tisse, men jeg MÅ faktisk.

Det skjer hver gang så og si, i varierende grad.

Eneste det ikke skjer med av det jeg har tatt er MDMA. Der har jeg som regel litt problemer med å gå på do når jeg er turet, men blir likevel ikke noe mer enn normalt når jeg er på vei ned/nede.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om du er gutt, men er du det, er du sikkert vandt til å stå oppe å dra forhuden bakover for så å tisse.

Dette fungerer svært dårlig på stimulanter, jeg MÅ ETTERHVERT/spørs dose å hvor lenge jeg har tura. Men for og komme til pointet(er bittelitt speeda)

Ikke dra forhuden tilbake og slapp av i pikken mens du prøver å presse med blæra hvis du forstår? Så er det bare og la det renne ut/sette seg er også veldig greit, men jeg står til jeg får det til somregel. Håper det hjalp

Bare unnskyld meg hvis jeg var random, forstår ingenting nå...

Påtide å sove
Sist endret av infamous x; 13. juli 2015 kl. 03:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Går over etterhvert, bare man blir ordentlig tilvent.