Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2662
Som dere sikkert har fått med dere så truer flygelederne med streik 01.07, pga de klager over det tilbudet de fikk. Jeg skal selv ut å reise 02.07 og begynner å bli litt nervøs for at de skal gå ut i streik, men jeg lurer på hva er sansynligheten for at de faktisk gjennomfører det? De ødeleggar ganske så mange ferier visst de velger det, synes hvertfall jeg, men det bryr de vel seg fint lite om.
Så hva er deres tanker rundt dette her og tror dere at de faktisk gjennomfører det?
De vil sikkert først ta ut de minste flyplassene, så reiser du fra en storby burde du være trygg. Reiser selv den 29. juni så slipper heldigvis å få ferien avlyst samme hva som skjer.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
De vil sikkert først ta ut de minste flyplassene, så reiser du fra en storby burde du være trygg. Reiser selv den 29. juni så slipper heldigvis å få ferien avlyst samme hva som skjer.
Vis hele sitatet...
Hva med 10 juli da? Kan feks gardermoen være i streik da? Er så typisk min flaks..
Hello !
CookieY's Avatar
Trådstarter
Samme tenker jeg, typisk min flaks at det skal være streik første gang jeg drar på gutte tur...
Reiser selv fra Sola så håper det ikke slår inn med en gang.
High Magus
10100's Avatar
Under den forigge streiken så var det ingen problemer på Sola, men det var vel vektere som streiket?
Hello !
CookieY's Avatar
Trådstarter
Sitat av 10100 Vis innlegg
Under den forigge streiken så var det ingen problemer på Sola, men det var vel vektere som streiket?
Vis hele sitatet...
Jepp da var det bare vekter streik, denne gangen er det flygelederne som truer med streik. Leste nettop på VG at det var ingen grunn til bekymring ifølge dem. Så vi får bare krysse fingrene.
Jeg skal reise både 12 og 28 juli, så håper ikke denne streiken varer lenge.
Neutral Good
Mith's Avatar
Flygelederstreiker varer veldig sjelden lenge. Det rammer tross alt veldig mange viktige funksjoner og det skal ikke så mye til før det blir en sak om liv og helse og tvungen lønnsnemnd.
Her kan dere lese om hvorfor det går mot streik.