Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 822
Har en bærbar pc som vi låner via skolen. problemet er at jeg ikke får instalert noe på "pro" kontoen fordi jeg ikke har admin rettigheter. hjelp
Kanskje det er meningen at du ikke skal installere noe på den da? "pro"-kontoen?

Tipper du må endre adminpassordet å logge deg inn med det.
Sitat av dico
Kanskje det er meningen at du ikke skal installere noe på den da? "pro"-kontoen?

Tipper du må endre adminpassordet å logge deg inn med det.
Vis hele sitatet...

stemmer bra det, det er ikke meningen at vi skal instalere noe selv.
Det går ikke uten admin login. Heldigvis.
Mener det har vært en tråd oppe om det of få administrators rettigheter før, søk.
Hmmm, er det HP-maskinene med WinXP home for egenbruk og WinXP Pro for skolebruk? Du velger i oppstarten hvilken av de du skal bruke? Tror de ble levert ut til alle skolene i troms.
Her har du et tips jeg bruker på min skole pc - alle spill etc du vil ha blir du nødt til å først installere på en annen pc - så tar du og drar alle filene i instalasjonsmappa over på en minnebrikke av noe slag mp3-spiller/vanlig/ipod what ever :P

Altså du installerer på andre pc-en og drar filene over, siden du ikke kan instalere på den pcn, husk at når du spiller spillene og skru av internett siden dem tracker pc-ene i hvertfall på våres skole - på denne måten kan jeg spille wow - fra skolepc-en min så sant det ikke er på skolenettverket - men alle andre spill some aoe, wc3 etc kan du spille slik og programmer som opra, firefox, photoshop og alt kan du gjøre på samme måte
er det noen som kan hjelpe meg med å få instalert msn på maskinen. er en hp skolemaskin som er levert ut i troms.. har testet denne veilederen men funker bare i home http://www.pandora-security.com/foru...pic.php?t=2093