Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 828
Hei,

Jeg vurderer veldig å starte på deltidsstudium til Januar, 4 timer unna hvor jeg bor. Det oppgis på studienettsiden at studiet er samlingsbasert med fem ukesamlinger per semester. Noen som har utført deltidsstudium med så lang reisevei før, og vet om det er gjennomførbart? Har selvfølgelig tilgang på bil.
Sist endret av TrailerParkBoys; 30. september 2018 kl. 01:07.
Jeg går på deltid på en skole der det er 2 timer og 45 min for meg å kjøre. Når vi har samlingsuker (vel og merke bare 2 i semesteret) så har jeg lånt en leilighet av en kompis.

Du kommer til å bli drittlei og faktisk se at det veier ikke opp. Spørs hva slags utdanning du tar, jeg tar innen helse. Da har man praksisperioder, uten mulighet for å få det nær hjemstedet mitt. Vi har mye gruppearbeid og heldige meg kom på gruppe med folk jeg må reise 1,5 time en vei to ganger i uka. Helvete så mye diesel og bompenger det går. Ikke minst hvor sliten man blir i hodet av 7 timer skole og kjøring på toppen av det hele.

Det går helt an å gjennomføre, men tenk gjennom dette MYE!