Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2800
Turet noe voldsomt i helgen. Fikk tak i noen sorte tesla knips som kicket noe voldsomt.endte opp med å knaske 2 stk hver. Dagen etter fulgte vi opp med halvannen tesla hver før vi knipset halvannen hver av noen blå piller formet som et ess. Tok siste halve på søndag og er nå litt redd for at dette har gått galt. Syke brainzaps, suicidale tanker, livredd for å være alene, gråter høylytt og vurderer å dra ned på plata og sprekkepå hærro bare for å få litt sjelefred. Kommer dette til å bli bedre, og bør jeg gå på legevakta? Har vel ikke trua på at de kan hjelpe så voldsomt mye til Med å døyve selvpåført mdma nedtur kjør. Men er litt redd for å klikke. Var også voldsomt utpå når vi rollet. Svetten piplet kontinuerlig og blodårene var i spreng rundt hodet. Øynene var som teddybjørn øyne ut i kosmos. Gøy var det, men serr ikke verdt det. Tror jeg slutter med dette, bare jeg kommer til meg selv igjen og ikke blir varig føkka av denne runden.
Dra til legevakten prøv å få fatt på noe beroligende, typ benzo eller lignende. Siste du vil gjøre er å sprekke på hero! Det ordner seg!
Jeg ville ringt legevakten. Om ikke annet får du pratet med en lege. Du har alt å vinne, og ingenting å tape på det.
Du kommer ikke til å klikke, angsten fucker med deg.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette går seg til. Du har tømt serotoninlagrene dine. Du blir ikke varig fucka, men du føler deg fullstendig drit akkurat nå.
Dette har skjedd med meg også en gang for noen år siden. Føltes som jeg skulle dø, angst, var nesten suicidal og megadeprimert.
Du kommer ikke til å dø. Gi det 2 dager, så skal du se at du er på bedringens vei. Det hjelper å ha noen å prate med. Få i deg mat/næring.

I mitt tilfelle, så lå jeg på soverommet nesten et døgn, turte ikke gå ut, hadde mongonoia og angst for alt av lyder. Alle lyder var forvrengt lenge etter at rusen var gått ut. Jeg var sikker på at jeg var eneste overlevende etter denne kvelden, og jeg kviet meg for å sjekke om de andre som var med på samme kjøret faktisk hadde overlevd. Hadde også suicidale tanker, hvor jeg flere ganger resonnerte meg fram til at det måtte være enklere å bare avslutte det hele.

Har aldri opplevd dette i ettertid på reine mdma krystaller, men kun på "knips". Det skal sies at vi hadde tura en uke på mdma, hvor vi siste kvelden i tillegg spiste knips som var en utløsende faktor for min del.
Har gjort akkurat samme greia, ta deg et varmt bad prøv å slappe av. Det går over, nå har du lært.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Been there done that. Det er helt grusomt og mest sannsynlig veldig skadelig for kropp og sjel. Knaska molly fire dager på rad en gang. Min erfaring er at det går seg til ganske raskt. Bare ikke gjenta dette. MDMA er ikke noe spøk. La hodet få hvile.

Hvis du liker gaming, kjøp deg et nytt spill eller noe du kan kose deg med. Vær snill med deg selv.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet hvordan det føles, fort gjort at angsten tar overhånd men dette kommer til å gå over! Prøv å få i deg mat og vitaminer og sov det ut.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går nok over, høres ut som "normale" bivirkninger
Helt normal reaksjon på overdreven MD-bruk.

La hjernen din vile fra allt av rus, fra koffein til heroin (hvis det er din greie).
Det blir bedre.

Hvis du snakker med lege, si att du er i en stressa periode og sover dårlig, har angst og sliter allment.
Du får i alle fall antihistaminer, og noe så svakt medikament kan gjøre forskjell, iaf på søvnen.

Hadde anbefalt att skaffe litt benso hvis du hr impulskontroll, men roten til att du sitter der su aitter er ju bristen på just det.

Fikk og lære å reapektere MD den harde veien.

Kost, kosttillskudd (5-htp f.eks), trening og generell fysisk aktivitet så er du snart på banen igjen.

Kamillte med myyyyye te som får dra lenge har, på meg i alle fall og de jeg tipset, litt beroligende effekt. Om så placebo; effekten kommer.

Tunnelen har alltid en slut kompis, hang in there.
Sist endret av travaxa; 20. juli 2018 kl. 00:30.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gå til legen å si hva som har skjedd også spør du etter 5-htp. Er kroppens byggestener for seratonin slik at du fortere kommer opp fra grava 😅 ikke bruk det mer en 5 dager om du får det.

Spis banan inneholder foresten ganske mye 5-htp
Sist endret av Nakkens1; 29. juli 2018 kl. 20:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får nok ikke benzoer på legevakta men har du en venn som kan fikse 1 valium, rivotril eller noe å sove på så ta det og sov et par dager. Helst ha en som sjekker til deg

Dette her går over men vet godt at det føles jævlig. Du har kjørt hue og spist altfor masse knips og håper detta gir deg lekse om å holde deg unna den driten der. Folk som turer jevnlig ødelegger serotoninnivået i hjernen fullstendig og ender opp med major depression edru langtids fordi de har trippa så mye, har mange i gamle gjengen min som tok selvmord pga det der.

Du har bare ett liv og kan ikke leve uten huet ditt så ikke ødelegg det!