Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1422
Hei, da har jeg og min gode venn i rullestol bestilt tur til Aqua Fantasy i Tyrkia. Noen som har vært her før som kan gi oss noen tilbakemeldinger hvordan det er der? Hørt at det er veldig rullestol vennlig, men er dette fakta?
"Rullestol", er det et nytt slanguttrykk?
Sist endret av omba; 19. juni 2012 kl. 23:44.
Sitat av omba Vis innlegg
"Rullestol", er det et nytt slang utrykk?
Vis hele sitatet...
Vennen hans sitter i rullestol. Han spør da veldig tydelig om stedet de skal besøke er godt tilpasset rullestolbrukere?
klipp og lim fra tripadvisor:

I am a wheelchair user and we were transferred to the Aqua Fantasy Hotel by our rep as we had been recommended the Tusan Beach Hotel by our local travel agents as being suitable for disabled people - it was not at all. The Aqua Fantasy Hotel has plenty of suitably sized lifts and ramps and access is easy to all parts of the hotel. We had a disabled room which had plenty of space for the wheelchair and the bathroom was well designed and easy to use. This hotel has an adults only pool which was so nice and peaceful to sit around, there was always many free sun loungers. The restaurant was ok, often food was luke-warm. We both had upset stomachs during our week there but this is probably normal (or has been in our experience) for trips to Turkey. The hotel shops were quite expensive but as there are no others nearby very useful.
We had gone on holiday without our children and wouldn't have chosen this hotel, as it is aimed at families, for this holiday but still enjoyed the hotel while we were there. It is not set up for couples wanting a quiet break away. It is a brilliant place for a family holiday, it has a superb range of swimming pools catering for all ages and is well staffed.
Vis hele sitatet...
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Vennen hans sitter i rullestol. Han spør da veldig tydelig om stedet de skal besøke er godt tilpasset rullestolbrukere?
Vis hele sitatet...
Det var ment som en morsomhet, som spiller på noen av postene inne på et av Freakfourms undeforumer (men det skjønte du kanskje?). Uansett, vist trådstarter eller dere andre finner innlegget upassende så må jeg så klart beklage
Sitat av omba Vis innlegg
Det var ment som en morsomhet, som spiller på noen av postene inne på et av Freakfourms undeforumer (men det skjønte du kanskje?). Uansett, vist trådstarter eller dere andre finner innlegget upassende så må jeg så klart beklage
Vis hele sitatet...
Med mindre "rullestol" plutselig brukes som slang for et rusmiddel, må du nesten forklare.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Med mindre "rullestol" plutselig brukes som slang for et rusmiddel, må du nesten forklare.
Vis hele sitatet...
Du har forstått det. Har sett mange poster som inneholder spørsmål om et land, sted eller festival er rusmiddelvennlig, så vist du bytter ut ordet rullestol med noe annet slik som cannabis feks så vil tråden nesten bli identisk med slike poster. Men dette ble en stor digresjon fra posten, så jeg tror vi legger dette på is. Ser nå som jeg har stått opp og ikke er sliten og trøtt at det ikke var så morsomt som jeg synes det var i går kveld.

Til TS: Sitatet til Nobels var det enste jeg kunne finne om Aqua Fantasy med hjelp av Google, men jeg tror du kan få lit mer info om stedet vist du kontakter et reisebyrå, eventuelt det reisen er bestilt gjennom
Dersom du er seriøs så skal du vite at landet tyrkia ikke er særlig rullestol vennlig. Ikke myr tilrettelagt på restauranter osv. Så vidt jeg forstår er det ikke så vanlig at de tyrkerne som sitter i rullestol er utenfor huset sitt