Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 928
Hei, jeg får ingen hastighet når jeg laster ned på utorrent hær på skolenettverke, alt annet av nedlastinger funker. Så hvordan skal jeg komme forbi slik at jeg får lastet ned igjen?
Du kan jo prøve å sette opp proxy.. men er det virkelig verdt bryet?

Du finner en guide her på forumet om hvordan du gjør det, bare søk.
Porten får å laste ned på utorrent er nok blokkert. Gjør som OlavGal sier.
her lest litt rundt nå. jeg får conecta til seeds 48 atm, men får bare en nedlastingins hastighet på 2.1 kb/s

er dette siden de har sotte ned hastigheten slik at det ikke skal være mulig og få lastet ned?
Hvis du leser posten over deg, så er det fordi administratorene på nettverket har blokkert portene.

Det skal ikke være mulig å laste ned med torrent på skolenettverket ditt, du må nok smøre deg med tålmodighet til du kommer hjem
Sitat av tvp Vis innlegg
Hvis du leser posten over deg, så er det fordi administratorene på nettverket har blokkert portene.
Vis hele sitatet...
ah, så ikke den får nå ; )
men det som suger er at jeg bare har mobilt fettskit aka Mobilt breiband fra telenor på hybeln. Så blir lite med nedlasting ; (
Kjøp en seedbox, last ned på den og dereter lastned fra den til pcen med FTP manger. Det funker sinsykt bra for meg
Er nokk fordi at skolen ikke vil at torrents skal drepe nettverket dies, kjøp deg en seedbox og last ned via FTP med den

Eller du kan finne deg en fin DC hub?
Kan hende Bitlet fungerer?