Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1213
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har havnet på en såkalt urinkontrakt med politiet og jeg blir testet 1 gang i måneden.

Etter jeg ble testet forgje gang har jeg røyket en del de 3 første ukene. Kanskje 3 ganger ukentlig altså 9 ganger totalt. Når jeg skal inn igjen på test vil det ha gått 11 dager siden siste inntak. Jeg er en gutt og veien rundt 70 Kg, og har ikke trent så alt for mye i det siste, men har drykket mye vann og en såkalt "nestle detox te". Lurer egentlig på hvordan utfallet av testen vil bli i og med at det er så mye forskjellige svar på internettet...

Og eventuelt hva som blir straff om det er brudd på en urinkontrakt etter å ha blitt tatt for bruk en gang...

Hva står det i kontrakten?

Bot, vandel og utsettelse av førerkort oga manglebde edruelighet feks.

Hvorfor ikke bare la være?
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ikke en egen kopi av kontrakten, men mener å huske at det ikke sto noe om det. Utsettelsen av førerkort er allerede en ting. Regner med det kommer en bot for begge forholdene og prikk på rullebladet. Lurer da og om denne prikken forblir permanent eller om den faller på "utømmende" attest etter noen år.

Ser jo at det å la være hadde vært det beste nå og angrer meg jo selvfølgelig, men det er ikke så mye etterpåkloks tanker hjelper desverre
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du ikke klarer å gå uten å røyke ville jeg egentlig bare droppa kontrakten og evt betalt boten. Er jo såklart kjipt, men ja..
Fikk «tilbud» om urinprøver. Kan godt levere urinprøver men jeg kutter ikke engang ned på forbruket sa jeg. De droppa det og har heller aldri hatt noe kontakt med de etterpå.
Anonym bruker
"Overtalt Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tren, svett, drikk mye vann, snakker 5 liter om dagen MINST. Unngå fettete mat. 11 dager kan gå bra det
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Ja de gjør ikke noe ut av det. Det er egentlig et hjelpetiltak for å lure deg til å hjelpe deg selv.

Jeg opplevde å ha meldeplikt på sentrum politistasjon i 2005. Da møtte jeg påå rusa på morningen så sa han betjenten at jeg ikke kunne møte opp så rusa, da svarte jeg at da blir det jævlig vanskelig for meg å møte opp i det hele tatt. Så bare lo han litt å sa at jeg ikke trengte å komme de dagene jeg var så på trynet. Jeg møtte ikke opp resterende 8 uker og hørte ingenting. De har ikke resurser til å følge opp slikt.

Kanskje noe bedre datasystem i dag på sånne ting. Men de kan jo ikke kreve det av deg. Har de allerede gitt deg konsekvensene så tjener ikke du noe på det?

Men vil du bli nykter har du jo en god mulighet for å legge bønna på hylla en stund om du tar det seriøst.

Ditt valg sånn jeg ser det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har ikke en egen kopi av kontrakten, men mener å huske at det ikke sto noe om det. Utsettelsen av førerkort er allerede en ting. Regner med det kommer en bot for begge forholdene og prikk på rullebladet. Lurer da og om denne prikken forblir permanent eller om den faller på "utømmende" attest etter noen år.

Ser jo at det å la være hadde vært det beste nå og angrer meg jo selvfølgelig, men det er ikke så mye etterpåkloks tanker hjelper desverre
Vis hele sitatet...
Den blir nokk positiv drikkk jævlig mye vann og spis kreatinpulver og drikk masse energi drikk sånn 2 timer før da blir det høyt kreatin og grei ph
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Eller bare spise bvitsmin og masse vann.

Noen sier askorbinsyre i store mengder kan redusere resten avstoff i urin. Jeg er usikker. Bare ikke ta for mange gram siden du kan få magesår.