Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2433
Har aldri spilt PVE, litt i slutten av cata lfr å mists lfr men ikke noe mer, helt ærlig er det ekstremt kjedelig. blitt sykemeldt å forblir det i en god stund nå, så tenkte jeg ville begynne med PVE å finne meg et guild, men syntes det er ganske vanskelig. Serveren min er ganske død, å de få aktive guildene søker ikke nye spillere

noen tips?
Hva med å prøve litt god gammeldags Vanilla? Wow-one.com har en veldig god vanilla server med over 9000 aktive spillere. Det er mange guilder, og alltid PVP oppe. Jeg sluttet selv i Cata fordi jeg syns det var kjedelig, men syns da vanilla var veldig gøy igjen!
Bruk 100,- og flytt karakteren din til en mer populær server. Siden det ikke har kommet nye raids på lenge og alle bare venter på neste expansion er det mange guilder som nesten ikke raidet, da de er ferdige med alt. Men på de større serverene er det alltid noen som henger etter og trenger folk.

Ang. Vanilla. 40 mann var episk. Men raid mechanics på den tiden var så simple og kjedelige, spesielt i forhold til raidene som har blitt laget i senere tid.
Sist endret av etse; 5. juni 2014 kl. 10:44.
Trådstarter
synes ikke så mye om vanilla, forstår det var fantastiske tider men det er lite utfordrende å kjedelig som etse sier
Sitat av qwop10 Vis innlegg
synes ikke så mye om vanilla, forstår det var fantastiske tider men det er lite utfordrende å kjedelig som etse sier
Vis hele sitatet...
Lite utfordrende? Å Bruke 1-2 uker på å en boss synes jeg er mye jeg, vanskelig nok var det også!
Trådstarter
Sitat av Dice Vis innlegg
Lite utfordrende? Å Bruke 1-2 uker på å en boss synes jeg er mye jeg, vanskelig nok var det også!
Vis hele sitatet...
tenker litt mere på game mechanics, lite utfordrende sånn sett, man bruker som regel veldig få spells
skal ikke ha så sterke meninger om dette da jeg ikke spilte i vanilla
Sitat av Dice Vis innlegg
Lite utfordrende? Å Bruke 1-2 uker på å en boss synes jeg er mye jeg, vanskelig nok var det også!
Vis hele sitatet...
Selv raidet jeg i vanilla, masse. Det største problemet var mer at 40 personer gjerne betyr kaos - og det at det ofte er en eller annen som fucker opp. Mechanics var/er ikke vanskelige. Først i AQ40 og Naxxramas ble det introdusert litt kule bosser. Men i AQ40 brukte man jo mer tid på å cleare trash, og å løpe tilbake (som var ufattelig langt) hver gang man whipet.

Husker en av de store utfordringene i vanilla var twin-emperors. En kamp som varte i 15 minutter med en simpel mekanikk som gikk ut på å at man måtte tankswappe og holde 2 units langt unna hverandre. Utfordrignen var bare å holde ut i 15 minutter uten at noen gjorde en tabbe som fikk dere til å whipe.
Trådstarter
Klarer ikke å finne freak sin WoD tråd, prøvd å søkt, noen som har link?
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Wow-one.com
Vis hele sitatet...

Yess! Har spilt der både aktivt og inaktivt i ca. 2 år nå og tror det må være de mest profesjonelle når det kommer til private servere.
Jeg pleier å gjøre noen raidfinders noen ganger i uka, soloer også eldre raids for mogs.
Har ikke mye PvE gear, så får ikke gjort flex/normal/hc, men skal starte med PvE i WoD så fort jeg dinger 100. Har PvP gear bortsett fra våpen, 1 ring, amulet og hands.
Sist endret av Oatre; 11. juni 2014 kl. 17:33.