Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3125
Bestilte 2 pakker fra 2 forskjellige vendorer forgje uke(shipped den 11. og 12) som var sendt fra norge på darknet. Ingen av pakkene er ankommet.

Er det slik at pakker som blir sendt innenlands blir sjekket på lik måte på det som kommer utenlands ifra? Eller tror dere jeg bare har blitt scammet?
Pakker som dette blir vanligvis ikke sendt som prioritert post med frimerker, og posten har ekstremt mye pakker før jul, sikkert bare forsinkelse
Nå tilføyer jeg ikke annet enn å bekrefte hva Supperman sier. Men kanskje du får litt mer ro i sjela. Det er jul! En drøy uke er ikke spesielt mye selv utenom juletider.
Det er veldig mye trykk i disse juletider så antar at det bare tar noen ekstra dager før du får det.
Love your nature
20 1
Måtte vente 5 uker på en forsendelse i fjor jul..... så ja kan ta laaaang tid
Sitat av Supperman Vis innlegg
Pakker som dette blir vanligvis ikke sendt som prioritert post med frimerker, og posten har ekstremt mye pakker før jul, sikkert bare forsinkelse
Vis hele sitatet...
Det finnes ikke "prioritert" post lenger. A og B er vekke, det finnes kun A post. Med mindre du refererer til brev (altså, frimerke) mot pakke (altså, Norgespakke). Men hvorfor noen ville sent narkotika med norgespakken har jeg ingen aning om
Takker for alle svar. Smører meg inn med tålmodighet :P
Sitat av Supperman Vis innlegg
Pakker som dette blir vanligvis ikke sendt som prioritert post med frimerker, og posten har ekstremt mye pakker før jul, sikkert bare forsinkelse
Vis hele sitatet...
Hva snakker du om?
Hvem bestilte du fra? Jeg regner med at du kjenner til darknet-forumet for lyssky transaksjoner hvor kryptovaluta byttes mot farmasøytika, der finner du fakta, rykter og rent oppspinn om det som skjer på det norske mørkenettet. Det er kanskje ikke innafor med slike lenker her, men jeg kan sende deg (og andre) en PM hvis du trenger det.

Ellers burde du mottatt det nå, jeg har ikke opplevd at innenlands post har tatt så lang tid i jula, hverken fra private avsendere, Komplett, Elkjøp eller andre nettbutikker.
Enig med han over meg, bestilte på søndag og fikk varen på tirsdag
Ville kontaktet vendor og hørt om det var sendt. Det hender det går noe fort i svingene og pakker ikke blir sendt, så det er dumt å smøre seg med tålmodighet hvis det er tilfellet.
Mottatt pakkene enda? Venter enda på mine
Jeg kan bekrefte med 100% sikkerhet at innenlandspost kan bli sjekket. Post sentralen som ligger i Molde har gjevnlig besøk av narkotika hund. Har selv blitt oppringt av politiet ang en pakke. 2g flis en kompis ville jeg skulle prøve. 2 sorter assa, ble stoppet. Nektet bekjentskap og sak hennlagt