Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 804
Hei,

Lurer på om noen kan hjelpe meg, da jeg bare har hatt stasjonær pc de siste 10 årene.

Jeg trenger en bærbar pc som jeg kan kjøre Illustrator og Photoshop på. Den må også kunne spille f.eks Wow når jeg har tid til dette.

Det er bare en ekstra pc, så prisklassen er maks 7000,- (Så det er jo utfordringen.)

Har det noe for seg å vente til Januar salget, eller er det stort sett bare "falske" priser de operer med? Fått inntrykk at det er mye triksing med prisene, spesielt hos de store kjedene.
Veldig mye falske priser som du nevner, spesielt hos komplett etter det jeg har opplevd. Angående PC'en din må det nok bli en av de litt tyngre laptoppene som kan kjøre mye. Se på multicom og MSI sine pc'er, kan være noe for deg.
Pusekatt
downlow's Avatar
Trådstarter
Takk for svar Thrashcan! Da har jeg et sted å begynne
Litt forsiktig med Multicom, mye ymse kvalitet i materialet der. Så om du skal dra den mye rundt ville jeg tittet på litt dyrere alternativer. Ellers har Lenovo vært min jam en stund.