Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1145
Heisann.. for noen dager siden var urinen helt hvit! nesten som melk, har tatt en del stoff og litt russere, får jevlig vondt i nyra av og til , er litt redd men for paranoid for å sjekke meg.. noen andre som har erfart dette \ peiling på hva det kommer av ??
Definer "stoff".
Uansett burde du sjekke deg. Legen må holde kjeft uansett og om han ikke gjør det kan du sikkert ødelegge livet hans ved å ta fra han tillatelsen.
streg's Avatar
Trådstarter
39 1
speeda hver dag i et halt år, pause i 1,5 måne så 4 måneder igjen , så pause i 2 måneder så når jeg begynte igjen nå så var det helt hvitt. har tatt litt for mye ghb i det siste. tok knipps for og få såve før.. men alt har liksom roa seg nå åsså var det bare sånn plutselig 2 gangen jeg speeda igjen.. :S
Jeg er ikke lege. Men at du har et stoffbruk som på ingen måte er sunt. Regneer med at du vet dette da. Men ta det litt med ro vil nå jeg anbefale. Hvis det er som du sier er det ikke rart at kroppen reagerer. Du sliter ut kroppen kraftig når du tar ned-dop for å sove å opp-dop for å stå opp å bli våken.
streg's Avatar
Trådstarter
39 1
får jevlig vondt i nyra og av og til , men jeg har jo ikke holdt på så lenge og er jo ikke tongt narkoman , kan jo ikke være noe galt me meg så fort eller.. ??
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av streg
får jevlig vondt i nyra og av og til , men jeg har jo ikke holdt på så lenge og er jo ikke tongt narkoman , kan jo ikke være noe galt me meg så fort eller.. ??
Vis hele sitatet...
Med din beskrivelse vil jeg jeg absolutt påstod at du er over mot det man kan kalle narkoman, jo. Som tidligere sagt så kan mye rart skje med kroppen når den slites ut.
Jeg anbefaler deg å ta en tur til legen, og å kutte ned på forbruket.
streg's Avatar
Trådstarter
39 1
ja har forstått at jeg må roe meg ned , men er jo maaange andre som er 20 ganger verre en meg og di har det aldri skjedd noe sånn med.. kjenner du noen som har hatt helt hvit urin noen gang ??
Husk på at det ikke bare er det du putter i deg som er skadelig. Du lever en stressendelivstil kansje? mye festing?.. Du kan bli psykisk skadet også. Tipper ikke du dør eller noe men kroppen din sier ifra om at du trenger å legge det bort.

Du kan jo evt. se om det står noe på lommelegen.no hvis du er redd for å dra til legen.

Edit: Fant noe som kan være til hjelp. Lommelegen Du kan ha nyresten eller noe annet skummelt. vil anbefale et legebesøk for det virker som om du kan lide av noe som kan være litt skummelt.
Sist endret av murloc; 27. desember 2006 kl. 02:10.
streg's Avatar
Trådstarter
39 1
jeg levte en stressende livstil , var vant med og gå våken 120-150 timer i strekk , hadde angst for og legge meg for jeg følte jeg gikk glipp av noe:P blir bare mer og mer paranoid for hver gang jeg tar noe , så er jeg så dom og tar igjen.. takk for tipse jeg skal sjekke det ut.. =)

ææh.... det så jo ikke så gøy ut.. :S ble bare enda mer paranoid nå.... nyresten skulle jeg ikke hatt jevlig vondt når jeg pisser da ??
Du bør ikke være redd for å oppsøke lege. Jeg vil vært mye reddere for eventuell nyresvikt.
streg's Avatar
Trådstarter
39 1
jeg får ringe legen imorgen... takk for alle svar ha en fortsatt fin natt!
alkohol + dianabol kan føre til dette symptomet: http://www.elitefitness.com/forum/ar...hp/t-9944.html
Var du rusa når urinen din var hvit?
Kanskje du har "sett" feil