Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 757
Hadde det ikke gått an å starte en slaks logo konkuranse her. Personlig er ikke jeg noe flink til å lage logoer, men det hadde vært litt kult å se hva andre greier å lage. Beste NFF logo/banner vinner? Hadde ikke det vært noe..
Jo, hadde vært litt kjekt med en konkurranse innen både grafikk og hjemmeside. Er så mange flinke personer her på forumet. Jeg er desverre ikke en av dem.
ghio's Avatar
Trådstarter
Går det ikke an å snakke med admin folka her på forumet?
Kanskje de kan starte en grafikk konkuranse.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Har blitt gjort noe lignende før, husker dog ikke helt om det var theme eller logo.

Men sjansen for at det skjer igjen er vel heller mikroskopiske.
Hvorfor skal ikke det kunne skje igjen da ? Trenger jo ikke være at man skal bruke den beste logo'en, men bare for morroskyld.

Jeg hadde sikkert blitt med i hvertfall, selv om jeg ikke er noe flink.
nso snakket om at man kunne lage themes med v 5 med et stylesheet, og dermed la folk vise hva de kunne i noe ala en konkuranse.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
ivi: ikke avslør alle planene mine da
vi kan jo seff ikke NEKTE noen å lage logoer og diverse til nff. vi kan jo ikke direkte si at det skal brukes, men det hadde vært gøy å se hva folk kunne lage. (når sant skal sies, jeg er noe lei av denne gamle logoen som er her....)

lages slike ting, må de seff hives inn i showroom/grafisk design

mm
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
meitemark: nå må du skille mellom logo og header, nFF har teknisk sett ikke en logo
Ja, har den fonten som har blitt brukt i overskriften et sted... Uansett tror jeg en logo hadde vært en god idè, det gir et mer helhetlig preg.
nso: oki, greit, nff kunne sikkert ha trengt en ny header... men jeg er ikke inne på slike ting som design, så det får noen andre ta seg av...