Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1226
http://www.mil.no

noen som har tenkt seg dit ?
Jeg skal ivaffal innover en tur på lørdag hvis jeg får tid.
Kunne tenkt meg og se Bertine Zetlitz, men blir litt for langt og reise
Bertine Zetlitz må være litt kjipt å være på, hun har aldri synget live, og kommer neppe til å gjøre det på den konserten. Var vel heller ikke noe særlig annet å se\høre på, med mindre du er popinterssert.
tipper jeg skal dit. var der i fjor også, dritkult. bare synd jeg gikk glipp av alt det som var utstilt inne.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg og Ingeniørtroppen min møter opp, fra KAMPUKS, IVUS Hvalsmoen
Har fire biletter til fagutstillingen der oppe.
skal gjøre honør til deg ond :P
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Jeg og Ingeniørtroppen min møter opp, fra KAMPUKS, IVUS Hvalsmoen
Vis hele sitatet...
Var på Hvalsmoen en måneds tid januar 98, før jeg ble flytta over til GSV.

Samme gamle tyskerbrakkene?
Er inne til førstegangstjenste nå, og har ingen planer om å kaste meg på en synkende skute!

Så foresten på 21 nyhetene til tv2 at de kanskje skulle avskaffe verneplikt for de 50% som nå blir kalt inn og satse på "creme a'la creme" av norsk ungdom.. Mer dimmepenger var også inne i bildet, men dette er vel etter at jeg dimmer
Glad jeg fikk det med meg.
Selv syns jeg dimmepenger på 25000kr. er alt for lite.
Blir vel ikke mange av den yngre sofa generasjonen som hopper inn i Harald`s klær nå nei
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Ond: skal se etter deg, kommer en tur på lørdagen tenker jeg, kjenner jeg deg igjen så er det jo bare RETT! Skal selv inn til 1stegangs tjeneste på onsdag som kommer :-S Gruer meg litt jeg... hehe.
Er 25000 i dimmepenger nå eller?
Opprinnelig postet av nidaroz
Er 25000 i dimmepenger nå eller?
Vis hele sitatet...
Neppe, hørte det på nyhetene i går ang. det nye forsvaret.
De lokker med 25000 i dimmepenger for at folk skal værve seg.....noe jeg mener er alt for lite penger for en 18-20 åring i disse tider.
Ja 25 000 er alt for lite i forhold til hva du ofrer.
MEN det er mye bedre en de lusne 7 000 jeg fikk da jeg dimma i juni
Opprinnelig postet av nidaroz
Ja 25 000 er alt for lite i forhold til hva du ofrer.
MEN det er mye bedre en de lusne 7 000 jeg fikk da jeg dimma i juni
Vis hele sitatet...
Helt klart, mener å huske jeg fikk 7000 i des. 98 også.
Nei det trengs mer enn 25000 for å dra inn frivillige, ikke minst nytt utstyr hadde vært et pluss.
Ny assault rifle,dobbelt tjenestetilegg og jeg hadde trivdes i førstegangstjeneste.
Opprinnelig postet av nidaroz
Ny assault rifle,dobbelt tjenestetilegg og jeg hadde trivdes i førstegangstjeneste.
Vis hele sitatet...
Sverger til AG`en jeg da... men ja, noe drastiskt må gjøres.
Er en stor diskusjon oppe i systemet nå, og alle enige i at det må en statusøkning til, pluss en mer meningsfyllt førstegangstjenste.
Men når/om dette skjer er det ingen som tør si noe om desverre, de som gidder kan piske opp litt info på fofo.no

Er forresten 7000 i dimmepenger fremdeles
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Opprinnelig postet av HOT_DOG
Var på Hvalsmoen en måneds tid januar 98, før jeg ble flytta over til GSV.

Samme gamle tyskerbrakkene?
Vis hele sitatet...
Uhms, mener du de i nedre leir? Vi bor i kaserna på øvre leir ja..

Anyways så var vi der i går, greit nok det, mye tøft utstyr, demo av minerydder b.l.a

Litt skuffende at de ikke hadde gravd ned miner men
Det som er jævlig irriterende er at på slike messer viser de ikke hvordan forsvaret egentlig er... Du ser "tøft" utstyr (tenker vel at 14 åringer syns det er tøft ja) og alt mulig annet piss, men det det burde vært er: demonstrasjoner på hvordan man boner gulv, hvordan man klarer å spise frossen matpakke, hvordan man ligger ute i skauen i 30 blå en hel natt og venter på fienden som aldri kommer... Eller når man sitter på et gudsforlatt sted med 3 lokale damer blant 1400 mann og 1 bar hvor man kan gå ut... faen ta militæret!

Eneste jeg har igjen etter forsjen er følelsen av at jeg har sløst bort et år hvor jeg kunne studert eller jobbet... Og alt det pisset med at det er bra å ha på CV'en? hvis du ikke skal bli purk er det jo ingen som ser etter om du har avtjent tjenesteplikten... Og de poengene du får, du får jo 3p. av å jobbe i 12 mnd også...
Opprinnelig postet av Waffel
Bertine Zetlitz må være litt kjipt å være på, hun har aldri synget live, og kommer neppe til å gjøre det på den konserten. Var vel heller ikke noe særlig annet å se\høre på, med mindre du er popinterssert.
Vis hele sitatet...
Feilfeil. Hun har sunget live. I fjor sommer, tilstelning på Aker Brygge(borte ved Felix kino) i forbindelse med NRKs "Sommeråpent".