Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1844
Åh! Lars vil gjerne ha fiidbækk på låta si!

home.no/vanen/keaneclubsmurf.mp3 (4,98mb)
Nå vil jeg ikke kalle meg for en musikk kjenner. Men låten var sykt digg.
Typisk sang som får stemmningen opp på fest. Eneste som jeg vil sette fingen min på er hastigheten. Kanskje en idee å lage den litt senere hvis du fatter.
Er det Larzz fra bøler?
Han og Andy lager sånne smurfesanger 24/7.
Sist endret av gæærn; 9. november 2005 kl. 20:45.
hehe, fun.
Men jeg hater smurfer.
Har satt den i loop, har sikkert hørt den 5 ganger. Den er vakker!
Denne skal brennes ut til neste forspiel!

En av de bedre sangene jeg har lastet ned på lenge, selv om dette er litt annet enn det jeg pleier å høre på..
i hellvete for en skrot remix! sorry
digg =) Cybergasm: vorspiel
Om Lars sitt mål av publikum er 16år gamle ungdomskoleelever så traff han bra. Klarer ikke helt sette fingeren på hva han har mikset om på sangen, men så har jeg aldri hørt originalen heller.
Orginalen er en av de sangene jeg med hånda på hjertet kan si at jeg hater dypt. Var litt bedre dette vertfall...litt..bittelitt
Sist endret av Darris; 9. november 2005 kl. 22:44.
Ikke min type musikk. Men denne likte jeg faktisk
Uff da. Syltynt spør du meg, men funker sikkert fett for den gjennomsnittelige fjortis! Beklager men ikke for meg
faen i helvete så forpult dritt, hehe

fikk fæle minner fra da jeg gikk rundt på diskoteker når jeg var 13 - fryktelig musikk.
Å josef og maria! Dette er noe av det værre jeg har hørt ass. De som faktisk kaller dette musikk og LIKER det bør få seg noen timer i skammekroken.
Sorry, men dette ber om å hates.
Kan dere forklare hva som er dårlig?? Annet enn at dere ikke liker musikk stilen..
original reprint
xaff's Avatar
Det er bare ett problem - ikke nok bass-guffe i laptop-høyttalerene. ;D

Var morsom den da. <:
Pitcha vokalen fra en annen kjent sang med cheezy bassrytme svett synth. Det er det som der dårlig med denne "sangen".
Det skal dog sies at jeg ikke kan tenke meg noen sang innenfor dette segnemtet som er bra.
eneste som er "orginalt" men som ikke er orginalt alikevell er synginga, men den ble jo brukt i orginal låta så....fuck it its crap
Synes den var feeet! Blir gjenganger på vorspiel i framtida den der. Har Lars mixa noe mer fet musikk?
Jeg tørr aldri aldri sette på denne sangen hvis jeg kjører gjennom Slemmestad eller Heggedal... kommer til å bli elsket av rånerne!
elsket den med en gang var en digg følelse og høre den.
La den sjanger typen på hylla for lenge siden. Sette på når jeg øvelse kjører med muttern for at hun blir stressa
Jeg likte originalen bedre, det er Keane som er flink her.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Beklager, dette var ikke min kopp te.
Hører en pitchet vokal, en ensformig beat, en repetativ basslinje og null melodi ellers.
Savner driv over beaten, det virker som den sliter seg fra kick til clap og bare rekker og puste så vidt ut på hihaten. Slitsomt!
Men for all del, min smak er tydeligvis langt ifra representativ.
Stå på og lag det du liker! Det er vel det som er det viktigste her.
Hadde ikke gidda å laga musikk jeg eller om jeg skulle tatt meg nær av all negativ respons
Faen da! Hvorfor lastet jeg ikke denne ned igår og tok den med på fæst?! :-)
Ikke noe for meg, sorry. Skjønner meg ikke på techno, bare det samme hele tiden i loop.
Better than thou.
Shitm, detta var saker! Ru får si ten Lars atn virkelig traff spikern på hue!